Παρακαλώ;

Πριν δύο μήνες, έστειλα ένα μαιλ στο λογιστήριο,σε μία από τις εταιριείες που συνεργάζομαι.
Δεν έλαβα απάντηση και πήρα τηλέφωνο.
"Δεν θα πληρωθείτε αυτό το μήνα" μου λεει η λογίστρια.
Παρακαλώ;
Στην προσπάθεια μου να βγάλω άκρη, η λογίστρια ήταν ειρωνική και επιθετική κατι που δεν καταλάβαινα αφού δεν τα πληρώνει από την τσέπη της.
"με ενοχλείτε"

Αντι να τσατιστώ εγω που αθετέιται η συμφωνία μου, τσατιζεσαι εσύ και μου πουλάς ύφος;

Πήρα τον υπεύθυνο και του είπα ότι θέλω να σταματήσω την συνεργασία μας.
Τι με περασε το κοριτσακι, φιλενάδα της να με αντιμετωπίζει έτσι; Η μήπως με μπερδευει με δουλάρα επειδη από κεινη περνανε τα χρηματα που δούλεψα για να βγουν;

Εκείνος προσπάθησε να την δικαιολογήσει.
Μικρή εταιρεία, ολοι φίλοι, λογικο από μια αποψη.
Εγώ όμως δεν ήμουν φίλη της, ούτε ζητησα ελεημοσύνη για να φερθει με τοση περιφρόνηση.

τελικά πληρώθηκα.
Πήγα στο λογιστήριο και ειδα μια κοπελίτσα και την αφεντικίνα μουρλαμένη να της γαβγίζει.
Την λυπηθηκα και την δικαιολόγησα.


και φτάνουμε στο σήμεραααα
Δεν έλαβε το μαιλ μου λεει γιατι τα παιρνει η ρεσεψιον και τηε τα φέρνουν τυπωμένα.

Επειδη στο παρελθον υπηρξε προβλημα με τα μαιλ μας, ζήτησα να με συνδέσει για να το βρουμε το μαιλ και να ξέρω πότε θα πληρωθω.
Η ρεσεψιον μου λεει οτι η λογιστρια τους ειπε οτι το εχει (!) αλλα οτι με συνδεσε γιατι απαιτησα να το δει τωρα (!!!)
Ξανα συνδεση με λογιστήριο, και εκει όλος ο σαρκασμος απλωμένος.'
"Τελικά το έχετε το μαιλ;"
"Θέλετε κατι άλλο; Η θα το λήξουμε εδώ;"
"Ναι, γιατι το ύφος;"
"Γιατι με ενοχλείτε με τα τηλεφωνα σας και την σύνδεση και..." η φωνή της ειχε ανέβει μια οκτάβα και την φανταζόμουν, κακομαθημενη να τσιριζει πίσω από το γραφειάκι της.
"Κοπέλα μου πας καλά; Εσυ δεν μου έιπες να μιλήσω με ρεσεψιον;"
"Τι πράγμα; Αν παω καλά;"
Και μου το κλεισε.

Χε χε...γραφω γραμμα στην αφεντικίνα οπου λύω την συνεργασία μας, ενημερωνοντας την ότι εφοσον η υπαλληλός της δεν ξερει να κραταει επαγγελματική σταση, εγω δεν θέλω να περναει τα νευράκια της επάνω μου καθε μήνα.
I don't need this shit.

Comments

Mona Sax said…
..mia xara.
γεια στο στομα σου.αν ολοι σεβομασταν τον εαυτο μας αντι να ανησυχουμε για την επιβιωση-που ουτως η αλλως δεν επιτυγχανεται με την εργασιακη κατασταση του σημερα-τοτε ισως οι ημιμαθεις που νομιζουν οτι εχουν πιασει κανα παπα απο τα @@@@ να εμπαιναν στην θεση τους....

Popular Posts