Έχω δίλλημα...

'Οταν έψαχνα για σπίτι, υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα πρόσεχα καποια πράγματα, όπως το να υπάρχει μεγάλη μπανιέρα, και προσβάσιμη..όχι όπως τώρα που καβαλαμε την λεκάνη για να μπουμε σε μια μπανιέρα σε μέγεθος λεκάνης. Ότι θα ήταν σε όροφο για να μην είναι προσβάσιμο, να μπορω να πιω καφέ το απογευμα την άνοιξη, να μπορω να έχω την άμμο των γατιών έξω. Ότι θα έιχε μια κουζίνα που θα ήταν βολική για να μαγειρέψουμε κουλουράκια και γλυκά με την μικρή. Ότι θα είχε αποθηκευτικούς χώρους. Ότι θα ήταν φωτεινό, ότι θα μπορούσα να εχω κατοικίδια. Καλούς σπιτονοικοκύριδες και γείτονες. Μέσα στο δρομολογιο του λεοφωρείου του παιδιού. Το παιδι θα είχε γραφείο να διαβάζει και γω χώρο να κάνω γιο΄γκα μπροστα σε παράθυρο, το βράδυ θα κοιμόμουν με παράθυρα ανοιχτα και τον ουρανο σνα τελευταία εικόνα. Δεν με ένοιαζε αν θα ήταν παλιο η καινούργιο
Και βρήκα. Στον δεύτερο, με μια μικρή κουζίνα που ομως χωράει ενα τραπεζι να τρωμε, και να ακουμπησω λίγα πράγματα οπως βραστήρας κλπ...
Με μπαλκονι μπρος πίσω και δυο υ/δ με ντουλαπες, και κατι ραφια εδω και κει...ασχημα, αλλα πρακτικά. Και ένα μπανιο μεγαλο.
Και κοντα στο αλλο αρα μπορω με αυτοκίνητο και διαδρομες να παω όλο το νοικοκυριο και να νοικιασω φορτηγακι για ψυγεια, ολυντηρια μειωνοντας το κοστος της μετακόμισης στα 250 ευρώ.
Και κοντα στην σταση, στο μετρο, στους γονεις μου. Ε τι κιαν ειχε σχολειο κοντα...δεν πειραζει, θα κοιμομουν στο μέσα δωματιο. Εκει που εχει λίγο πιο φαρδυ μπαλκόνι.

Και πηγα βραδυ με το παιδί να το δει.
Και ακουσα την κίνηση. Ήταν σε κόμβο αλλα δεν έδωσα τόση βάση μεσα στην ημερα.
Εκει στο σκοτάδι, ακουγα τα μηχανακια να γκαζάρουν για να βγάλουν την ανηφορα και η καρδιά μου βούλιαξε. Πανω κάτω δρόμος διπλής κατεύθυνσης, μια συνεχής ηχορύπανση.

Θελω να φύγω από το ισόγειο γιατι η ποιότητα του ύπνου μου αλλαξε με τον θόρυβο, όμως εδω περνανε αλλά όχι συνέχεια. Εκει, δεν σταματα ποτε, ειναιτραγικό να επιστρεφω εδω και να μου φάινεται ήσυχη η γειτονιά που μέχρι τωρα έβρισκα απαραδεκτη λόγω γειτόνων και μηχανακια και και και...
Κάθησε αστο σκοτάδι και φαντάστηκα το σπίτι με χαλιά, με έπιπλα να απορροφουν. Με κλειστα παραθυρα (πόσο κρατά η άνοιξη;)...αλλα ξαφνικά δεν ήταν πια το ζεστό σπίτι που με καλούσε αλλά ένα σπίτι προβληματικό.

\Στην κουζίνα, καταλήγει οσ ωλήνας αποχετευσης του από πάνω, αφου είναι κολλημμένο σύριζα στον τοίχο του μέσα υπνοδωματιου, μια γυψινη ψευτοκατασκευή το καλύπτει δίπλα στον νιπτήρα μου...και παντα καποια πόρτα κοπαναει...

Και δεν ξέρω τι να κάνω.
Η σπιτονοικοκυρά, γλυκειά, δεν θέλει άυξηση στο συμβολαιο, τα λεφτα είναι σχετικά καλα, υπαρχουν υπερ και κατα, και αναρωτιεμαι...περιμενω για κατι καλύτερο; Υπάρχει κατι καλύτερο με 400 ευρώ;
Η αρπαζω την ευκαιρία και κοιταω τα θετικά και αγνοω τα 2-3 αρνητικά;
Συνηθίζεται ο θορυβος δεν λέω...
Όμως θα το νιώθω σπιτι μου και θα τα αγνοησω, η θα πάθω εμμονη και δεν θα με χωρά ο τόπος;

Comments

Aristodimos said…
Ειναι αραγε αυτο που σε βολεύει και σε εξυπηρετει ;;; ή μηπως απλα φευγεις απο το άλλο για τους γείτονες και τον υπόγειο χωρο ;;;
Σίγουρα η ηχορύπανση ειναι ενα πρόβλημα που δεν μετριάζεται , αντίθετα μερα με την ημέρα ολο και αυξάνει... Αλλα κοίτα την βολή σου και την άνεση που πιθανόν σου προσφέρει... Δύσκολο να τα βρειςόλα... Κατι θα πρεπει να θυσιασεις και καπου να κάνεις υποχωρήσεις...
Την καλημέρα μου και καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχεις
Αρης
Anonymous said…
Δύσκολα μέσα στην Αθήνα, θα βρεις ήσυχο δρόμο πια... Είναι πολλά τα αυτοκίνητα. Όπως το περιγράφεις σου καλύπτει πολλές από τις ανάγκες που έχεις και τις "απαιτήσεις" που έχεις από το καινούργιο σου σπίτι. Αν έχεις περιθώριο να ψάξεις κι άλλο κάν' το. Αλλά αν πρόκειται να το χάσεις αυτό, μάλλον είναι κρίμα....
vasvoe said…
αν έχεις περιθώριο ψάξε δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

ο θόρυβος συνηθίζεται και αν είναι και συνεχής ίσως ενοχλεί λιγότερο από δρόμο που περνάνε και μαρσάρουν κάθε τρεις και λίγο. βάζεις και ωτοασπίδες στην τελική. δεν μπορεί να έχει τόση κίνηση όλη νύχτα (ΣΚ μπορεί να είναι και χειρότερα βέβαια τη νύχτα από τη μέρα).

άμα του βάλεις χαλιά, μαξιλάρες και όλα αυτά τα ωραία, μια χαρά θα γίνει σπίτι σου. αν βάλεις και χοντρές κορτίνες απορροφάνε κάπως το θόρυβο. ακόμα και το καλοκαίρι με ανοιχτά παράθυρα.
diastimata said…
Δύσκολα να βρεις ησυχία στην πόλη, Λίλη. Πέρσι έμενα Περαία (αν ξέρεις από Θεσσαλονίκη). Το παλιό παραλιακό χωριό είχε γίνει πόλη. Στους άδειους δρόμους έκαναν κόντρες κάγκουροι με φτιαγμένα αυτοκίνητα. Τα Σαββατοκύριακα ήταν χειρότερα από τις καθημερινές. Οι καταδιώξεις με την αστυνομία, ρουτίνα. Κι όλ αυτά, σε ... ήσυχο παλιό ψαροχώρι. Πλέον, προάστειο της Θεσσαλονίκης.
gsatelite said…
.Το θεμα του θορυβου ειναι οντως κατι που συνηθιζεται,ειδικα οσοι μενουν κεντρικα το ξερουν καλυτερα απο εμενα που μενω αποκεντρα(Δαφνη)..το θεμα ειναι ποσο ενοχλει τον καθενα μας,οπως πολυ σοφα ειπε και η vasvoe,μπορει να ειναι και αποκοιμιστικος[δικια μου λεξη :-)]...Εγω θα ελεγα να δεις τι σου προσφερει το σπιτι σαν χωρος,αν αποχετευσεις και παροχες νερου ειναι οκ,τι θερμανση εχει,αν τα πορτοπαραθυρα κλεινουν καλα(επαλληλα ή κλασσικα)για δειγματα υγρασιας σε ντουλαπια,ντουλαπες..Και αν τελικα το νοικιασεις,αλλαζεις κλειδαριες,βαζεις και μια τριαινα(εαν δεν εχει ηδη)...
Τα 400 ειναι μαλλον καλη τιμη για τριαρι....
Φιλια.
Δ.
Lili said…
Λοιπον, δεν μιλαμε για θορυβο αυτοκινήτων που οσο ναναι μπορει να κοιμήσουν, αλλα για θόρυβο απο μηχανακια που πιανουν την ανηφόρα και φρενα που σφυριζουν στην κατηφόρα οποτε δεν παλεύεται.
Δευτερον είανι διπλα απο σχολειο
τριτον το σκεφτόμουν επέιδη δεν θα μου έκανε αυξηση, τωρα ομως μου λεει οτι μετα απο 2 χρονια θελει την νομιμη αυξηση.(αφου πηγα να παρω τα επιπλα)
τεταρτον δεν τοχει βαψει ακομα που σημαινει οτι θα μπω μεσα Μαιου και θα θελει να την πληρωσω απο τωρα αλλα δεν με παιρνει να πληρωσω δυο σπιτια.

Και τελος μια λεπτομερεια, πειτε με ψειρα αν θελετε....αλλα οσες φορες ειπαμε για κατι αν φτιαχτει...δεν ειπε "αυτα ειναι του ιδιοκτητη" (πχ δεν εχει ντουλαπακι στο μπανιο, εαν και εφοσον βαλω ενα δεν θα το ξηλωσω φευγοντας δεν ξερω αν με πιανετε)
Η ντουζιερα ειναι κατεστραμμενη, θα πρεπει να την αναπληρωσω εγω? Λιγο απο δω λιγο απο κει, λεει οτι δεν θελει να ασχοληθει και αυτο με κανει να νιωθω οτι αν συμβει κατι, μονη θα τρεχω να φτιαχνω.
Επισης εχει μουχλα σε μια ντουλαπα.


Σημερα πηγα να παρω τα πραγματα που ειχα αφησει εκει και ακυρωσα την παραδοση απο ικεα.


Πηγα και ειδα ενα σπιτι στο νεο ψυχικο. Και αυτος θελει τρελες αυξησεις της ταξεως του 5 % στα 2 χρόνια...και λεω τρελες γιατι οταν εχεις ενα σπιτι που αξιζει 450 δεν γινεται σε 3 χρονια να αξιζει 510 οταν οι μισθοι εχουν μεινει ιδιοι.

Θα μιλησω μαζι του ατο απογευμα, του εκανa ντιπροταση να μου το αφησει 450 για 3 χρονια και μετα να προσθεσουμε 4% πληθωρισμο αλλα να το βαψω εγω.
Ισως δεν δεχτει , ισως δεχτει...
Ειναι ψιλοσκοτεινο, η διαμορφωση του περιεργη και εχει ενα δωματιο με παραθυρο και σαλοτραπεζαρια (και αποθηκουλα)
εμενα μου κανει για τα παιχνιδια και τα γατια μας, ειναι και παλιο το στυλ μου δηλαδη.
Δεν μαρεσουν τα ξυλινα πατωματα...και το οτι ειναι νοτιο, αλλα αν δεχτει, ειναι καλη φαση γιατι ειναι ησυχo :)
vasvoe said…
καλή τύχη!!! πολύ χάρηκα με αυτό.

κι εγώ ήθελα να σου πω, δεν κοιτάς προς ψυχικό για πιο ήσυχα, χαχα, αλλά σκέφτηκα ότι θα θες να μείνεις κέντρο.

δυστυχώς στην ελλάδα είναι πολύ φλου αυτά τα πράγματα. εδώ πέρα είναι το κάθε τί ξεκαθαρισμένο τί είναι του ιδιοκτήτη και τί του ενοικιαστή. και κάθε πότε πρέπει να βάφονται οι τοίχοι (κάθε δέκα χρόνια) πότε να αλλάζονται πατώματα και ντουλάπια (κάθε 30 χρόνια) κτλ

συγνώμη εγώ έχω μια απορία το 5% του 450 δεν είναι 22,5; πώς θα αυξηθεί το νοίκι στα 510; πώς το υπολογίζουν δλδ; σόρρυ κιόλας είμαι άσχετη από αυτά τα πράγματα.
vasvoe said…
αα μια μικρή συμβουλή ίσως, όποτε είναι να κάνεις τέτοιες κουβέντες καλό είναι να παίρνεις μαζί και κάποιον άλλο, ακόμα καλύτερα αν είναι άντρας, να μη σου πούνε μετά άλλα είπαμε και τα θυμάσαι αλλιώς.
άντε να πούμε σύντομα και καλορίζικο :)
Lili said…
το 5 % τοθ 450 και μετα το 5% τ0υ 472, και μετα το 5% του 472 κλπ κλπ

καθε χρονο και αγγουρι


αλλο διλημμα
το πρωτο σπιτι που ειδα το ερωτευτηκα
90 τμ 600 ευρω απλησιαστο.
Ομως καθολου κοινοχρηστα
τιποτις.
σωματα με ρευμα εχει, το καθε σωμα δικο του διακοπτη, θερμοστατη και καις οταν και αν θες εσυ.
(δηλαδη αν δεν εχω φραγκο, φορτωνω 5 κουβερτες και χονωμαστε κατω απο τα σκεπασματα ενα πραγμα)
ο ιδιοκτητης απο πανω αλλα φανηκαν καλοι ανθρωποι. ωραιο μεγαλο σπιτι, παλιο αλλα με θεορατες ντουλαπες σε καθε γωνια

και σκεφτομαι
τι 450 και 100 κοινοχρηστα, τι 590...
καλα σκεφτομαι η λεω μαλακιες?

εχω αγχωθει
οπως τα βαζω κατω, δεν βγαινω ουτε τωρα καλα καλα.

εχω 130 δοση δανειου
170 τεβε
νοικι (400)
δεη οτε τηλεφωνα (χεσε μεσα)

και σταθερα-για την ωρα- μπαινουν 650 ευρω
στο σπιτι (συν 200, συν εξτρα)

ειχα να πληρωσω τεβε ενα χρονο (και φπα) γιαυτο και ΤΡΩΓΑΜΕ.

Παντα ημουν σκραπας στα μαθηματικα, οποτε βοηθατε

Οτι δεν βγαινω, δεν βγαινω εκτος αν δουλευω σταθερα...η διαφορα απο το ενα σπιτι στο αλλο δεν ειναι γυρω στο κατοσταρικο?
ετσι να το βλεπω?
η χανω την ουσια?
azrael said…
Λίλη πήγαινε μια βόλτα στην Πετρούπολη , ψηλά προς συνοικία Κηπούπολης να να δεις πως ζει ο κόσμος...

Νοικιά όπως τα θες και :

Ολο το λεκανοπέδιο πιάτο από το μπαλκόνι σου ησυχία λες και είσαι σε χωριό (όχι παντού, ψηλά προς "ΑΝΕΜΟ" μεριά - ρώτα), το υπέροχο πάρκο Τρίτση πολύ κοντά.

Και μην το λες παραέξω ότι υπάρχουν ακόμα τέτοιες γειτονιές και πλακώσει κόσμος.

Απόσταση από Κέντρο με (συχνή) συγκοινωνία 15 λεπτά, 30 λεπτά στην αιχμή.

Το κέντρο είναι για τους χαζούς ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Φιλάκια
Lili said…
azrael den δημοσιευσα το σχολιο σου γιατι δεν ηξερα αν ηθελες.
Το θεμα ειναι οτι δεν το σχολειο της μικρης εχει 20 σχολικα με φιξ διαδρομες και δεν νομιζω να φτανει ως εκει...εχω και αυτους τους περιορισμους :)
ScoopyWho? said…
Χριστος Ανέστη, (σε όλους)
Λιλη μου, σε διαβάζω που και που από καιρό αλλα μιας και την βγάζω μόνος μου σήμερα αθήνα, και χαζέυω στο internet είπα να σου γράψω κάτι.
Για το σπίτι θα σου πώ το clue για συντομία, χωρίς την οικονομική ανάλυση του θέματος. Η αγορά κατοικίας περνάει κρίση, η οποία μόλις έχει ξεκινήσει. Η κρίση στην αγορά κατοικίας αυτόματα επιρεάζει και την ενοικίαση. Οι ιδιοκτήτες ζορίζονται όλο και περισσότερο να αξιοποιήσουν άδεια διαμερίσματα και να βρούν φερέγγυους ενοικιαστές. Ο χρόνος δουλέυει υπέρ σου, παζαρεύεις όσο σκληρά γουστάρεις, κάνεις λίστα με όλα τα πλίν, τα "αν", και τα "θελω" και τους τα ρωτάς ξανά και ξανά μέχρι να πάρεις απόλυτη απάντηση. Οχι δεν ξέρω, θα δούμε, θα τα βρούμε κλπ.
Έπίσης μην πολυασχολήσαι με τις αυξήσεις, κλείσε μια τιμή για 3 χρόνια (αντε 2) και τότε βλέπουμε πάλι. Αυτό γινοταν παλιά που τα ενοικια ανέβαιναν κάθε χρόνο από τον πληθωρισμό. Αν νομίζει ότι θα βρεί άλλον φερεγγυο ενοικιαστή ας πάει να βρεί.
Καταλαβαίνω ότι έχεις δεσμευτεί τώρα με το ΙΚΕΑ, χρεώνουν διακράτηση οι μαλάκες όταν αναβάλεις την παράδοση. Εύχομαι να βρείς λύση.
Χρόνια πολλά.
azrael said…
Γειά σου κουκλάρα,

Επιμένω στην άποψη να μείνεις σε ήσυχη συνοικιακή περιοχή, ψηλά , σε πλαγιά
Απίθανο το σχολικό να μην περνάει από Πετρούπολη. Δεν είμαστε στα Γκράβαρα κοπελιά μου :).

Από την άλλη

1. Εχώ μήνες να ακούσω ήχο αυτοκινήτου να περνάει. (ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ)

2.Με το που ξυπνάω έχω αυτή τη θέα

3.Είμαι στα πέντε λεπτά απόσταση από αυτό το πάρκο

4.Τα νοίκια είναι λογικά (να ψάξεις όμως)

Βέβαια , πιστεύω ότι πάσχεις από μια ασθένεια που λέγεται νταουταουνίτιδα και χαρακτηρίζεται από κρύο ιδρώτα στη σκέψη ότι δεν θα μένεις σε σκατένιες πολυκατοικίες του 60 μέσα στο θόρυβο και την καπνίλα :) :) :)

Ελπίζω όμως να γιατρευτείς...

Φιλάκια

azzie
Yannis Petsas said…
Κοίτα, δεν θα πω τίποτα για τον θόρυβο ή για το σπίτι, τι να πω; Οι γιορτές πέρασαν και δεν ξέρω αν έχει νόημα, σου εύχομαι τα καλύτερα πάντως, κυρίως τύχη. Είναι από τα πιο πραγματικά blogs που έχω διαβάσει, αν και θα ήθελα να μην ήταν. Δεν ξέρω που τη βρίσκεις τη δύναμη, δεν ξέρω αν σε βοηθάνε αυτές οι κουβέντες.
Στο τελευταίο σου post σε άκουσα να γελάς. Μακάρι να συνέβαινε συχνότερα αυτό.
Ένα φιλί.
Lili said…
azra... το εψαξα
το σχολικο της δεν περναει απο εκει.
Επισης δεν οδηγω, αν θελησω να αφησω το παιδι καπου δεν ξερω που και πως.

Εχω εξοχικο στη Παιανια, δεκα λεπτα με τα ποδια απο την Λαυριου και το κοντινοτερο λεοφωρειο...ευχαριστως θα πηγαινα εκει αλλα εινι της μητερας μου και δεν υπαρχει περιπτωση να μου τοπαραχωρησει , ακομα και για το καλο του παιδιου. Ρδω οταν χωριζα και δεν ειχα μια ουτε δουλεια δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να παω νακατσω εκει για λιγο.

Ομως θα πηγαινα.
Μεγαλωσα λιγο παντου, αλλα περασα πολυ καιρο στην φαρμα μας στην Γαλλια, με αγελαδες κοτες κουνελια και ποδηλατο και σκυλια και κερασιες και λιμνες για ψαρεμα....το χχ μεσα μου το να παω καπου απομερα.
Μικρη φαντασιονωμουν οτι ημουν ναυαγος και εφτιαχνα πραγματα, μεχρι που ηρθε ο Τομ Χανκς και μου το γαμησε .

Λογω του παιδιου πρεπει να εχω αμεση προσβαση σε συγκοινωνια, γονεις και βοηθεια, οσο μικρη ειναι αυτη.
Οταν μεγαλωσει και δεν με πειραζει που ολοι οσοι ξερω θα ειναι αγνωστοι η πεθαμενοι...θα ξαναπαω να ζησω εκει.
http://www.holiday-rentals.co.uk/p509935
http://members.virtualtourist.com/m/tt/66382/
http://www.holiday-rentals.co.uk/Holland-Netherlands/holiday-bungalow-Amsterdam/
p72144.htm
http://www.holiday-rentals.co.uk/p508714


XAXAXA
βρηκα το ν δρομο που ηταν το σπιτι μου!!
http://picasaweb.google.com/pcolijn/Holland02/photo#5139715908022452722


http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?q=bergen&psc=F&filter=0&uname=pcolijn#6
http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?q=bergen&psc=F&filter=0&uname=pcolijn#10
http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?q=bergen&psc=F&filter=0&uname=pcolijn#7


Απιστευτο!
εδω εδωσα το πρωτο μου φιλι με τον Μαρκους!!
http://picasaweb.google.com/lh/searchbrowse?q=bergen&psc=F&filter=0&uname=pcolijn#2



Κλεινω, παω να αναπολησω.
Και να τον παρω τηλεφωνο, εχουμε να μιλησουμε απο τοτε που γεννηθηκε ο δευτερος γιος του.

Popular Posts