Elate (na) -Sας Ηεsουμε Ολους Patoκοrfα.

Η κάτι τέτοιο τελος πάντων.
Ξεκινησαμε χτες να πάμε να πάρουμε μια μνήμη για το λαπ τοπ, σαν "σταση"πριν πάμε να πάιξουμε με παρεά σε ένα ιντερνετ καφέ και να φάμε.
Ο Αγγελος ήθελε να μου το κάνει δώρο, έτσι περίμενα στο αυτοκίνητο να τελειώσει και να ξεκινήσει το απόγευμά μας.
Στα τρία τέταρτα, με έπαιρνε ο ύπνος, έτστι τον πήρα στο κινητο για να καταλάβω τι γίνεται. Μπας και είχε βρει κανενα φίλο του και ξεχάστηκε;
Όχι, απλά είχε κόσμο.
Αναρωτήθηκα πόση λαοθάλασσα να προσήλθε στο κατάστημα και περίμενα υπομονετικά να γυρίσει.
Και γύρισε.
Ανοίγω την σακκούλα να δω και ανακαλύπτω ότι η συκευασία ήταν πατημένη και σκισμένη, κατι είχε συμβεί.
"Το είδες πριν το πάρεις;"
'¨οχι μου το έδωσαν σε σακκούλα.'
'Μήπως να παίρναμε άλλο; Φάινεται να εχει υποστει ταλαίπωρια."
(οπως εμείς)
Βαρυγγομαχώντας ξεκίνησε να ξαναπάει στο καταστημα.
Ένα δεκάλεπτο αργότερα επεστρεφε, με το ίδιο προιον.

"Δεν γίνεται να μου το αλλάξουν, ούτε να μου δώσουν τα λεφτά. Είπαν να πάμε σπίτι και αν έχιε προβλημα να το φέρουμε πίσω..."
Δεν ακούγα πια, είχα βουτήξει το σακκουλάκι και έιχα βγεί από το αμάξι.

Μπάινω στο κατάστημα και ζητάω τον υπεύθυνο.
Περίμενα 3 τέταρτα (η λαοθάλασσα btw ηταν 4 άτομα) και ήμουν έτοιμη για πόλεμο.
-Καλησπέρα, θέλω να το αλλάξω, μπλα μπλα μπλα.
Και εκει αρχιζει η μαλακία.
"Είναι πολιτική της εταιρειας."
-Ο νόμος έιναι σαφής, ασχέτως με την εταιρεια σας.
'Είναι σφραγισμένο".
-Ένας λόγος παραπάνω να το πάρεις πίσω.
-"Δεν έχουμε το προιον εδω, άν πάτε στο Ελληνικό στο άλλο μaς κατάστημα".
-Θα μου πληρώσεις το ταξί και την μπειμπι σίτερ και την άδεια που θα πάρω απο την δουλειά μου;
"Να σας κανουμε πιστωτικό."
-Δεν με ενδιαφέρει.
'Και σεις γιατι το πήρατε;"
-Το είδαμε στο αυτοκίνητο.
'Μα δεν ξέρετε ότι έιναι χαλασμένο"
-Ούτε σεις ξέρετε ότι δεν είναι.

Μετά από ένα 20 λεπτο γελοίας επιχειρηματολογίας, αρχισα να φορτώνω επικίνδυνα.

"Ακου να δεις νεαρε, το προιον αυτο μου δόθηκε σε μια κατάσταση η οποια υποδηλώνει πιθανον οτι κάθησε ελέφαντας επάνω του. Έπρεπε ο υπαλληλος σας να μου το δειξει και να με ρωτησει αν θέλω να το παρω κατω από αυτές τις συνθηκες. Δεν το θέλω και εφόσον δεν έχετε άλλο, δεν φέυγω χωρίς τα χρηματά μου."
Και στρογγυλοκάθησα στην καρέκλα.

Εκεί πετάχτηκε ένας άλλος πελάτης. 'Η κυρία εχει δικάιωμα να το επιστρεψει την ίδια μέρα αν θέλει, και χωρίς να δώσει εξηγησεις...Αν θέλει μπορει να πάρει και το 15 20 στο υπουργειο και να λυθέι άμεσα το θέμα."
Τον κοιταξα με ευγνομωσύνη γιατι αυτό δεν το ήξερα.
Θα επαιρνα το ΙΝΚΑ και μπορει αν το συνέχιζε ο υπαλληλος, και την αστυνομία. Υπερβολη , το ξέρω... αλλά είχα πεισμώσει αφάνταστα. Ειδικά όταν μου ξέφυγε το αγγλικό μου και άρχιοσε να μου πετάει αγγλικές λέξεις, τονισμένες.
"Ειναι το procedure...,με καταλαβαίνετε;"
Γυρισα αργλα και τον κοίταξα.
'Με ειρωνέυεστε;"
Μια μέρα θέλω να δώ την φάτσα μου όταν παίρνω αυτήν την ήρεμη, απειλειτική εκφραση γιατι σχεδόν πάντα η ΄φατσα απέναντι μου "κοτεύει".
'όχι όχι κυρία μου, απλά για να συννενοηθούμε"
"Σας καταλαβαίνω μια χαρά, έγνοια σας."

Μετά από μισή ωρα, πήρε τηλέφωνο, ο συνομιλητής του τον ρώτησε πόση ώρα έκανα να το γυρίσω και έκει φάνηκε η κακή του διάθεση.
"πόση ώρα κάνατε να το επιστρέψετε;"
Το αμάξι του άγγελου, έξω φάτσα κάρτα.
"Πόση ώρα με κράτατε εδω;" του απάντησα.

"όχι λιγότερο ..." τον άκουσα να λέει.
Κλείνει το τηλεφωνο και δίνει εντολή στο ταμείο να με ξεχρεωσουν. Φανερα τσατισμένος.
Χαμογελάω στην κοπελλα, τους εύχομαι καλό απόγευμα. Ο τύπος μου κάνει μούτρα δεν απαντάει καν.
Και μένα χάλασε το απόγευμα μου αγαπητέ, αλλά δεν το πήρα προσωπικά, καταλαβάινω την δυστυχία σου.

Μπάινοντας στο αμάξι, κοιτάω την απόδειξη.
"Ο αγοραστης έχει δικαίωμα επιστροφής του προιοντος εντος 14 ημερών."

Ευτύχως που ο Άγγελος είχε ήδη ξεκινήσει για το ελληνικό (όπου ο πωλητής ήταν άψογος), γιατι θα κατέβαινα κάτω, θα έβρισκα τον υπευθυνο που με ταλαιπωρησε τόσο και θα του έδινα την απόδειξή να την φάει.
Και δεν το λέω μεταφορικά.

Comments

diastimata said…
Να πας για πρόεδρος του ΙΝΚΑ! Έχω ένα συρτάρι "αδικοχαμένα", όπως τα ονομάζω. Μικροσυσκευές που δεν δούλεψαν και δεν επιστράφηκαν. Μια γυναίκα σαν εσένα μου χρειάζεται...
azrael said…
Μπράβο ρε Λίλη
gsatelite said…
....δωσε.....
..να χεσω τις πολιτικες,και τις διαδικασιες τους....well done sis..καλο μηνα.. :-]
Mona Sax said…
mmmmm....se kamia taverna pote tha pas????
lololol
Lili said…
lol
Μα ολογος που μειωθηκαν ολα αυτα ειανι επειδη ΔΕΝ βγαινω πια...αν αρχισω να βγαινω θα κατακλυσω το μπλογκ

(αληθεια εχει κανεις το λινκ για την ταβερνα? Η οποιο αλλο σας αρεσει; Να τα βαλω στο πλαι σαν peoples choice hehe)

Popular Posts