Χελόου

Ξερατε εσείς οτι δεν μπορώ να πάρω επιστροφή φόρου αν δεν εχω πληρώσει το ΦΠΑ;
Πιθανόν να το ξέρατε.
Το ήξερα κι εγώ.
Το οτι δεν με αποδεσμέυει το ΤΕΒΕ όμως αν δεν εχω ξεχρεωσει το ΦΠΑ, δεν το ήξερα.
Και αυτό εμενα μου την δίνει.

Ειλικρινά σας λέω, βαρέθηκα.
Ζω σε μια χώρα όπου δεν υπάρχει δικαιοσύνη, λογική, ασφάλεια.
Ξέρεις οτι ανα πάσα στιγμη μπορεί να σου πέσει καμπάνα και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και το χειρότερο, δεν εχεις τα μέσα να αμυνθείς.
Ζω σε μια χώρα που έχει τους νόμους για βιτρίνα.
Ολοι ξέρουμε και νιώθουμε οτι δεν έχουμε δικαιώματα, δεν έχουμε ζωή και περιουσία που να μασ ανήκει. Αυριο βγαίνει νόμος και μας τα παίρνουν. Ποιοι θα διαμαρτύρηθούν; Οι παλιοι και κουρασμένοι η τα πιτσιρίκια αποβλακωμένα από το νετ;
Τι να σας πω, εγω νιωθω οτι πανε να μας δημιουργήσουν πείνα.
Γιατί ο πεινασμένος και αγριεμένος ρίχνεται σε μάχη. Για επιβίωση.
Ο πεινασμένος δεν έχει δισταγμό, ο πεινασμένος έχει αγριοτητα και παει σε πόλεμο.

Σήμερα πήγα στο σχολείο της μικρής. 5 άτομα στα οποία μίλησα φευγουν για εξωτερικό.
Να κάτσουν να κάνουν τι, εδώ;

(Συννεφούλα γιατί δεν μου απαντας στα σμσ μου; Ανησυχώ αν είσαι καλά).

Comments

Popular Posts