Οποιος διαφωνει μαζί της

... τον μπλοκάρει.

Τι απλοποιημένη φρασουλα. Και ποσο, μα ποσο.... ηλιθια!

Λοιπον, Κουλα, πάρε χαρτι και γραφε.

α) Αν εγω καβάλησα καλάμι και πιστευω οτι είμαιγαματη, δεν σημαίνει οτι εσυ εισαι για τον πουτσο. Ολες μπορούμε να νιωθουμε Κλεοπατρες στην ζωή μας, χωρις απαραίτητα να θεωρουμε τους άλλους απο κάτω. ΑΥΤΟ, ειναι δικό σου συναίσθημα, γιατι δεν εχεις αυτοπεποιθηση και η δική μου σε ενοχλει.

β) Ανθρωπος που νιωθει βασίλισσα και δεν σε κρίνει, οπως κάνεις εσυ καλή ωρα ( γυρνα την  ματιά σου σε σενα καυμενη κλοκλο αντι να σε απασχολει που χωνω εγώ το "καλαμι" ) ειναι παραδειγματικά ό,τι καλύτερο σε μια κοινωνία γεματο δυστυχεις ανειλικρινής ανθρωπους. Και, ισως κατι να ξέρει για τον εαυτο του περισσοτερο από σενα, ναι; 
Δεν ειναι ολοι μετριοι σε όλα, και καιρος να νιωσουμε ΚΑΛΑ για ο,τι καταφερνουμε, ο,τι κανουμε, και οποια δωρα αξιοποιουμε.

γ) Ανθρωπος που σου απλώνει το χερι στην ανάγκη και τον μισείς γιατι δίνεται έμφαση- απο το γαμωμυαλό σου- στο ποσο μόνη, χαζή, φτωχια νιώθεις, αγγίζει τα ορια του παραλογισμου. Φολα. Ασυζητητι.

δ) Αν διαφωνώ μαζί σου, δεν σε μπλοκάρω, τρελλαινομαι για συζήτηση με επιχειρήματα περι του θέματος. Αν θα με πεις "οτιδήποτε", αν θα απαιτησεις να γραφω αλλιως, αν θα ειρωνευτεις, αν θα δειξεις κακία, δεν τιθεται θέμα "διαφωνίας" γαμω την αγγραματοσυνη σου, τιθεται θέμα μαλακίας, και προσωπικά, μπουχτησα. 
Δεν "διαφωνεις", προσβάλλεις. Η εστω αυτο προσπαθεις. Κρυβεσαι πισω από εννοιες όπως "ειλικρινεια και αποψη", χωρις να εχεις καταλάβει οτι και τα δυο ειναι θεμιτα οταν ζητηθουν, οταν μιλάς για το ατομό μου. Η για τον γειτονα, δεν ειναι θεμα εγωιστικό, ειναι θεμα που στοχευεις και αν κρινεις κατι η καποιον.
Το πρωτο δεκτο, το δευτερο, απαραδεκτο.
Οταν μιλάς από ενα μέρος αγάπης και ιδιαιτερως, αν σε εχει πιασει πρεμουρα για το καλο μου, αν ντε και καλά πιστευεις οτι εχω παρει λάθος δρόμο
Ειδαλλως απλά χεζεις και το ονομάζεις μους σοκολάτα. Αμ δε... βρωμανε. 
Και σου το λέω ( πιστη στο πιστευω μου, επικεντρονωμαι στο προιον σου) και σε αποφευγω γιατι εχω ήδη μια παραλογη εφηβο στο σπίτι. Και πολυ χρονο εδωσα.
 Αν δεν σε εκανε η μανα σου άνθρωπο, δεν θα σε φαω εγω στη μάπα, εστω και διαδυκτιάκα. 
Μπλοκ λοιπον, οχι απο απορριψη, αλλα γιατι εισαι σε ενα αλλο πλάνο, σε ενα άλλο μονοπάτι το οποιο το γνωρίζω, το εζησα με αλλους πριν από εσενα και δεν μου χαρίζει τιποτα ουσιαστικό, ισα ισα με στεναχωρει τοση αμοιβάδα στον εγκέφαλο. Δεν σου χρωσταω λοιπον την ψυχολογία μου, τον χρονο μου και την ανοχή μου. Grow the fuck up.  Και μετα, μιλάμε. Ως ενήλικες με σεβασμο.

ε) Αν σε μπλοκάρω και πας ινμποξ και με διαβαλλεις η ανοιγεις ποστ οπου καλεις φίλους σου και με συζητατε με τις ώρες, δεν ξέρεις ποσο ηλιθιες δειχνετε. και αυτο γιατι ή ειμαι σκατα και σας αρεσει να τα ψαχουλευετε με τις ώρες ως ερασιτεχνες κοπρολάγνες, ή τελικά αναγνωρίζεις κι εσυ οτι ειμαι και γαμω τις Κλέοπατρες. Το πού βαζεις εσυ τον εαυτο σου στην ζωή σου, ειναι δικό σου θεμα. Και ως δικό σου θέμα, εγω δεν ειμαι το σκαμνάκι σου, το μέτρο συγκρισής σου, ουτε καν συνδιαλεκτής σου.
Καταλαβες Κουλα;

Καταλαβες οτι ολα αυτα τα κανεις μόνη σου και μόνη σου χτυπιέσαι;
Μπραβο Κουλα.



Comments

Popular Posts