Κτελ και Οσε, τριτοκοσμικής χώρας.

Στον κανονισμό του ΚΤΕΛ λέει, επιτρεπεται η μεταφορά ζώου, αν ειναι σε ειδικό κλουβί.
Στην πραγματικότητα δεν διευκρινίζεται το πού μεταφερεται, έτσι σου ζητούν να βάλεις το ζωο με τις αποσκευες.
Θερμοπληξία εγγυημένη και το Ελλάδισταν ακόμη νομίζει οτι τα σκυλιά ειναι οι κότες που κουβάλαγε η γιαγιά.
Στο ΚΤΕΛ να μην ξέρουν τι να μου πουν, πού ειναι ο κανονισμός, ένα μπάχαλο.

"και αν ενας επιβάτης έχει αλλεργία;" μου ειπε ο "υπεθυνος" (= αποθηκαριος μπεϊσικαλι.)
"στον σκύλο;" απόρησα.

Τόσα ξέρουν τόσα λένε....αποφασισα να πάω με τρενο.

Τηλέφωνα πληροφορίες...

Τελικά και ενώ τυπικά επιτρεπεται η μεταφορα σκύλου σε ειδικο κλουβί...έχουν πεταξει τουρίστες έξω από το προαστιακό και "απαγορεύεται" στο ιντερ σιτι.
Φοβούνται μην κολλήσουν ψύλλους ή μην τους χεσει το τετράποδο;

Επίσης, με συμβούλεψαν να ταξιδέψω νύχτα, γιατι αν παραπονεθει επιβατης για το ζωντανό, θα πρέπει να κατέβω. Κι ας πλήρωσα.
Κι ας εχω δικαιωμα βάση νόμου.

Εχουμε και λέμε λοιπον...πρεπει να βρω μεταφορά ως το κιατο, να μπω στο απλό τρενο τα μεσάνυχτα με το παιδί ξάγρυπνο και επι έξι ώρες να κάνω τον σταυρό μου μην πέσω σε δυσκοίλιο άνθρωπο για να μην βρεθώ στη μέση του πουθενά;

Μα είμαστε σοβαροί;



Κατουράνε
Τα
Ελλεινά,
Λέμε.

Comments

NotHere said…
Έχω ταξιδέψει πάρα πολλές ώρες με τρένο (κανονικό, όχι intercity) και έχω δει πάρα πολύ κόσμο να ταξιδεύει με τα σκυλιά του (σε ειδικό κλουβί). Δεν είδα ποτέ να υπήρξε πρόβλημα. Μου φαίνετε ότι περισσότερο πρόβλημα τους δημιούργησε η ερώτηση σου και πρακτικά θα είσαι μια χαρά. Στη χειρότερη, αν παραπονεθεί κάποιος, απλώς θα σου ζητήσουν να αλλάξεις θέση.

Καλές διακοπές :)

Popular Posts