ΓΚρρρρρρρ

Τηλεφωνική συνομιλία με τηλεφωνήτρια του Οσε κατα τις 10 με έντεκα, πριν λίγο.

Καλησπέρα σας, μπορειτε να μου πειτε πού κατεβάινω για να πάω ΚΟυρουτα, στην Αμαλίαδα;
-Δεν ξέρω (ξερα)
-εεε (δεν το περίμενα)
-Φανταζομαι στην Αμαλιάδα.
-Καλώς, μπορείτε να μου πειτε αν ειναι μετα τα Λεχαινά;
-Δεν ξέρω (απότομα)
-Δεν μπορείτε να με πληροφορήσετε...;
-Δεν ειμαι υποχρεωμένη κυρία μου...
-ΚΛΙΚ.


Ειλίκρινα δεν εχω πια υπομονη με τις μαλακισμενες.



-Καλήμέρα σας, το κάμπινγκ σας διαθέτει δέντρα ή μόνο καλαμωτες;
-Απ'όλα εχουμε.
-Ναι, επιμένω να σας ρωτήσω γιατί θελω να βάλω αιώρα.
-Αιώρα; Από πού εισαι κοπελιά; Δεν είσαι Ελληνίδα.
-Γιατί το λέτε αυτό.
-Γιατί έισαι παράξενη.

ΚΛΙΚ


Ούτε τους ηλίθιους αντέχω.



-Καλησπέρα σας, πήγα στον σταθμό Λαρίσης και είδα οτι υπήρχαν σκαλια για τις αποβαθρες.
Υπάρχει πουθενα μια ράμπα για τις αποσκευές; Ενα ασανσερ; (αν βλέπατε τον σακο που εχω και το πόσο ζυγίζει κι εσεις θα αγχωνόσασταν)
-'Οχι, μόνο οι σκάλες.
-Καλα, και αν καποιος έχει πρόβλημα μετακίνησης, ειναι ανάπηρος....;
ΚΛΑΚ
(αυτή τη φορά μου το έκλεισε εκείνη)



Βαρεθηκα τους γύφτους, ψωροπερήφανους, κομπλεξικους, ΚΑΚΟΨΥΧΟΥΣ ανθρωπους που ευδοκιμούν σάυτή την χώρα.
Πρέπει να βοηθάει το κλίμα.
Αντε να κάνουμε και καμιά εξαγωγή, μην είμαστε πλεονέκτες....ουστ!

Σας ειπα οτι εχασα τη δουλεια μου γιατι η υπευθυνη διανομής έργων όποτε καποιος της λέει όχι (είτε γιατί δεν προλαβαίνει είτε γιατι δεν θέλει ) τον διαβάλλει στα αφεντικα; (τον φόβο της να χουν δηλαδη).
"εγω της είπα πολλες φορές αλλα εκεινη προτιμά να δουλευει με αλλη εταιρεις κι εγω πνίγομαι και τι να κάνω κε Τάδε μου;" (μαζί και ένα δακρυ-δεν κανω πλάκα)
24 χρονων ποντίκι, και εχει "αχρηστεψει" όλες τις μεταφραστριες, γιατί ο υπευθυνος της εχει αδυναμία. Και λες μεσα σου "παιρνω τηλέφωνο να γινει της πουτάνας ή κανω τον μαλάκα, παλι, γιατί ενα κακομαθημένο κοριτσακι ΘΕΛΕΙ να στεκονται όλοι σούζα μπροστα της και μισεί όποιον την αψηφήσει;"


Φευγω διακοπες.
Στο διαολο να πανε ολοι και ολα.



Φευγω διακοπες γιατι τις χρειαζομαι επειγόντως.

Comments

gsatelite said…
Καλα να περασεις οπου και αν πας,αν δε κατεβεις απο την μερια τη; Ζαχαρως,στον Κακοβατο ,να πας να φας στην ταβερνα του Αγγελου,στην παραλια..εγγυημενα πραγματα..
Καλα να περασεις,γ@μ@ τους ολους,και περνα καλα..καλη ξεκουραση
Φιλια
Η Ελλάδα είναι η χώρα όπου οι Έλληνες πρέπει να πηγαίνουν το καλοκαίρι για διακοπές, κι ύστερα να φεύγουν. Δεν υπάρχει δημόσιο ήθος, παιδεία, υπομονή και οργάνωση. Δεν έχει σημασία ποιός κυβερνά, οι "από κάτω" διευθύνουν το κλίμα. Έχεις ζήσει κι έξω, άρα γνωρίζεις τι εστί ανθρώπινη συμπεριφορά εντός κι εκτός (κι επί τα αυτά). Καλές διακοπές σου εύχομαι.
sunnefoula said…
Μετά από ενδελεχή μελέτη του χάρτη (http://www.in2greece.com/mappages/peloponissos/ilias.htm) γιατί είμαι και αγεωγράφητη τρομάρα μου, διαπίστωσα πως η Κουρούτα είναι μετά τα λεχαινά.
Απ ότι κατάλαβα θα μείνεις σε κάποιο κάμπινγκ, ίσως να ξέρουν να σε κατατοπίσουν οι υπεύθυνοι εκεί καλύτερα σε σχέση με την πρόσβαση κλπ. (αν και αγενέστατοι..)
Καλό κουράγιο και καλές διακοπές!
Lili said…
Τι κάλη που είσαι!

Με συγκίνησες :)
sunnefoula said…
Μετά από ερώτημα που έθεσα στη συνάδελφο- συνασκούμενη και καταγόμενη εξ Ηλείας, μου είπε ότι για Κουρούτα κατεβαίνει Αμαλιάδα και παίρνει από εκεί λεωφορείο.

όπως έχω (ξανα)πει, ύπνος, φαγητό,διακοπές και... είναι ιερά πράγματα :Ρ

Πάντως κατα κει έχει φανταστικές παραλίες, καλά μπάνια!
(και στα δικά μας!!)

Popular Posts