Θα ξαναπαντρευτείς ενώ εχεις παιδί;;;;

Με αφορμή ενα θέμα οπου πολλοι παρότρυναν σε μια γυναίκα να μην ξαναφτιάξει την ζωή της sto facebook,  γιατι εχει κόρες, θέλω να σας πω καποιες σκέψεις μου, και προκαταβολικά ζητώ συγγνωμη γιατι ειναι ενα θέμα που ταράζει, και φοβίζει, αλλα πριν βιαστείετε να απαντήσετε το ότιδήποτε εδω, πάρτε μια ανασα και σκεφτείτε και μετα γραψε ό.τι θελετε, δεν εχει άλλωστε σημασία αν θα συμφωνήσετε ή θα διαφωνήσετε, το γράφω καθαρά ωστε να ανοιξω ενα παραθυρο σε ενα θέμα ταμπου, ωστε να μην το δαιμονοποιούμε.
Σε ήλικία 5 χρονων με στρίμωξε σε τουαλέτα ενας 14 χρονος. Εβαλα τις φωνές και με εβγαλαν καθαρίστριες. Ενιωσα οτι εφταιγα, και δεν τον "κάρφωσα". 'Αλλωστε δεν ειχε προλάβει παρα μόνο να μου κατεβασει το εσώρουχο, πριν φωνάξω.
Σε ηλικία 8 χρονών, ενας παππουλης δίπλα στο εξοχικό συγγενών, ειχε κοτοπουλάκια. Πήγα στην αυλή να τα χαιδέψω και οταν πήγα να φύγω, ο παπους με σήκωσε και όπως έιχα συνήθειο με τον μπαμπά μου, τύλιξα τα ποδαράκια μου γύρω του, για να μην κουράστει η μέση του. Ενιωσα το δαχτυλό του να πιέζει το εσωρουχό μου, έκλεισα γρήγορα τα πόδια μου και βρήκα μια δικαιολογιία να φύγω. Επισαε το προσωπό μου στα χέρια του, και προσπάθησε να με φιλήσει αλλα τον απέφυγα.
Στα 13 μου την έπεσε μακρινός θέιος μεθύσμένος, και το καλοκαίρι ενας τουρίστας στην καφετερια που ήμασταν με τους γονείς μου, μου ζήτησε να παω την άλλη μερα στο δωμάτιο του.
Στα 14 γνωστός τραγουδιστής φίλος του πατέρα μου, του ζήτησε να με "παρει" με τυράκι οτι θα με σπύδαζε και θα με είχε στα ωπα ωπα.
Στα 15 τα ειχα με 35χρονο, χωρίς ολοκλήρωση σχεσης, γιατι δεν ήθελα.
Στα 17 ταξιττζής μου έβαλε χέρι όπως έβγαινα από το ταξι.
Ιδια χρονια, 9 άτομα προσπάθησαννα με "περάσουν δικαστήριο για αυιθάδεια" στην Αλεξανδρούπολη.
Στα 19 μέση της Πανορμου σταμάτησε αυτοκίνητο και ο οδηγος βγήκε και προσπαθησε να με βάλειμε το ζόρι στο αμάξι. Φοβήθηκε τους περαστικούς οταν ουρλιαξα οτι δεν τον ξέρω.
Εχω χασει σχεδόν όλες μου τισ δουλειές ειτε λόγω έλλειψης πληρωμής, είτε λόγω σεξουαλικής παρενόχλησης.
12 φίλες μου εχουν εμπειρίες σαν τισ δικές μου και χειρότερες, και 3 από τον πατέρα τους.
Νομίζω οτι ειμαι σε θέση λοιπον να εκφέρω γνωμη για το θέμα παιδοφιλία γιατι οταν γεννήθηκε το παιδι μου, ειχα εφιάλτες με το θέμα αυτό.
Οι εμπειρίες μου, συν το γεγονός οτι οι έφηβοι ειναι σεξουαλικά όντα όλο και πιο πολύ στα μάτια καποιων ενηλίκων, με αναγκασαν να κοιτάξω το θηρίο καταματα για να το αναγνωρίσω.
Με το που γεννήθηκε το παιδι μπήκα σε φόρουμ, τους βρήκα, τους διαβασα. Μερικοι μιλούσαν για αγάπη, αγνή, γιατι στα μάτια τους μια μικρή 7 χρονών δεν ειχε μάθει να κάνει κόλπα όπως οι ενήλικές.
Αλλοι, χυδαιοι μιλούσαν για τα ανήψια τους και πως περίμεναν πως και πως να βρεθουν μόνοι μαζί τους.
Αληθεια, τρολ, ποιος ξέρει.
Ομως συνειδητοποιησα καποια πραγματα. Ο παιδόφιλος που αναζητα την αγνότητα φοβάται την γυναίκα, δεν αντεχει την απόριψη. Ισως ειχε ανάλογη εμπειρία ως παιδι και δνε μεγάλωσε αυτό το κομμάτι του. Ποιος ξέρει. Και δεν εχει σημασία. Σημασια εχει νακαταλαβουμε, οχι για συμπόνοια, αλλα για να προλάβουμε να θωρακίσουμε τα παιδιά μας, να προλάβουμε μοτίβα και κακοτοπιές, να βάλουμε σημαιάκια αναγνωρισής.
Για μένα ειναι πλέον ξεκάθαρο οτι ο παιδόφιλος γεννιέται, η δημιουργείται σε μικρή ηλικία, σπάνια γίνεται ως ενήλικάς. Και όπως όλοι, αν δεν ειναι ψυχοπαθής, θα περασει όπως καθε έφηβος, περίοδο φόβου, απέχθειας για τον εαυτό του, θα βασανιστεί, όσπου μοιραία μια μέρα θα αποδεχτει την φύση του, σίγουρος οτι γεννηθηκε λάθος εποχή και οτι δεν τον καταλαβάινει η κοινωνια. Θα βρει επιβεβάιωση στην Ιστορια, στην βιολογια στην φιλοσοφία. Θα βρει ομοιδεατες, θα φτιάξει σύστημα στηριξης στο μυαλό του. Στο νετ.
Αν βα΄λουμε τα προσω πικά μασ συναισθήματα στην άκρη - και πρεπει αν θελουμε να προστατευουμε τα παιδιά μας- θα δούμε οτι ο παιδόφιλος χωρίζεται σε δυο ομάδες. Ο σαγηνευτής που θα δορωδοκήσει, προσπαθήσει να ερεθίσει, και να δημιουργήσει τύψεις αλλα ίσως και φοβο, και ο βιαστής. Ο βιαστής ειναι ψυχοπαθής άλλης παστας που δεν έχει συναισθήματα ενσυναισθησης, και ίσως νιωθει ερεθισμό από το γεγονος οτι το θύμα του υποφέρει. Ο σαγηνευτής, ερωτευεται. Αρρωστο αλλα πιο ήπιο. Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζουμε και τους δύο με τον ίδιο τρόπο και ετσι τα παιδια κινδυνευουν με την ζωή τους, οταν η πολιτεία τιμωρεί μετον ίδιο τροπο. 
Ο βιαστής, ειναι σαν όλους τους εκγληματιες που ατυχως μπορει να περασουν απο την ζωή μας, δολοφόνοι, κακοποιητες κλπ...
 Ο σαγηνευτής όμως αντιμετωπιζεται. 
Τα παιδια πέφτουν στην παγίδα του να νιώσουν σημαντικά και "μεγάλα", οτι κάποιος μεγάλος τους δίνει σημάσία. ( σε εφηβική και προεφηβική ηλικία). 
Αρα το να υπολογίζουμε τι λένε , να τους δίνουμε αξία ειναι μια θωρακιση. Το να μιλάμε ανοιχτα για σεξ, ερωτα, οχι αποστειρωμένα, αλλα όυτε χυδαία, απενοχοποιεί το σεξ και δεν γίνεται λόγος για γελάκια και νευρικό γέλιο. Το παιδι ωριμάζει και αντιμετωπίζει το σώμα του αλλα και τις λειτουργίες του ως φυσιολογικές, και το σέβεται.  
Στις πιο μικρες ηλικίες, εξηγούμε οτι δεν πρεπει ποτε να πιστεψουν καποιον που τους λέει οτι θα σκοτωσει την μαμα, και δεν πιστευουμε ποτε καποιον που λέει να παει μαζί τους αν δεν πει την μυστική λέξη ( που εχετε προσυμφωνήσει).
Αν καποιος τα πλησιάσει στο δρόμο, με επιτθετική διαθεση, να φωναξουν και δεν πειράζει αν ειναι λάθος εκτίμηση.
Να μην αφήνουν κανεναν να τα ακουμπάει στο σώμα τους εκεί που δεν θέλουν.
Προσωπικά, πέρασα τον δευτερο συζυγό μου κόσκινο πριν παντρευτουμε.  Ομως, δεν ανησυχούσα τοσο γιατι ειναι Βορειος και τα παιδιά ειναι παιδιά στο Βορα, δεν ειναι "πιπίνια". Στην Ελλάδα το ποσοστο αντρων που κοιτάνε το παιδι μου όταν περπατάει δίπλα μου, στο στήθος ειναι πολύ πιο υψηλό και ειναι η τραγική αληθεια.
Όμως δεν ειναι λόγος να φοβόμαστε και την σκιά μας. Οταν αγαπήσουμε κάποιον, που ειναι καλός, προθυμός, καλοσυνάτος ευγενικός και μας αγαπα... γιατι να μην ξαναφτιάξουμε την ζωή μας.  Και αν φοβόμαστε, υπάρχουν ενδείξεις...

Βλεπουμε πόσο πρόθυμος ειναι να βοηθήσει με το παιδι ο νέος μας σύντροφος, πόση απόσταση κρατάει. Κακα τα ψεμματα, οι άντρες φοβούνται ακόμα και να συζητησουν το θέμα, βασει το πόσο ταμπού ειναι. Βλέπουμε, παρατηρούμε, δεν  βιαζόμαστε.

Μην βλεπουμε παντού ασχήμια.
Μην σκεφτόμαστε μόνο με το συναισθημα.
Να ειμαστε ψ'υχραιμοι, να μελεταμε, να προετοιμαζουμε, να επικοινωνουμε με τα παιδιά μας, ακομα και να μας "γραφουν" η δεν καταλαβαίνουν. Και να μην κανουμε σπαστικές κινήσεις.


Comments

Popular Posts