Το χει η φατσα μου τελικα


Φταίω εγώ μετά;

Απέναντι από το σπίτι έχει ενα Κουνγκ Φου-άδικο. Παραβλεπω το γεγονος οτι οι τυποι φουλα από ματσο ανδρισμο μαρσάρουν τις μεγάλες μηχανες τους φευγοντας και κοιτώ το συμφέρον μου.
Φέτος που η μικ΄ρη δεν θα κάνει καράτε, εψαχνα για κάτι να αθλείται και να μην τις τρωει πολλες ωρες μιας και 8 πρέπει να είναι στο κρεβατι και συνηθως σχολάει 3 μιση αλλα και μερικες φορες 4 και 5 μιση.
Η αλλη λύση ηταν ενοργανη αλλα ειναι μακρια μου και τα 838940τ93003 παιδακια γυμναζοντ;αι σε οροφο σε ένα δωματιο οσο το σαλόνι μου. Νο γκουντ.
Η αλλη λύση ειναι το κολυμβητήριο αλλα ειναι πολύ μπελαλιδικο το πριν και το μετα, πάλι τρωμε χρόνο.
Οποτε σκεφτηκα το κουνγκ φου ειναι ακριβώς απέναντι, πεταγομαι, δεν τρωμε χρονο από το παιχνιδι και ειναι και πολεμική τεχνη.
Μπαινω, ρωταω αν ισχύει το γεγονος οτι ειναι δωρεαν το πρώτο μάθημα.
Ο τυπος, λίγο φουσκωτος από το πατάρι μου λεει ότι ειναι ναι.
Τον ρωταω πόσ ο παει το μάθημα το μηνα.
"Ας δούμε αν της αρεσει πρώτα και μετα".


Ε;


Να μην ξέρω πόσο πάει τον μηνα να κάνω το κουμαντο μου;
Τρελαινομαι στην σκεψη οτι πρπέι να ξαναρωτήσω ποσο χρεωνουν τις υπηρεσίες τους.
"Δεν θεωρω οτι σ αυτη την ηλικια υπαρχουν πολλά πραγματα που τους αρεσουν οταν απαιτειται προσπαθεια" απαντω.
Ο τυπος αρχιζει και τσιριζει.
Δεν κάνω πλάκα.
Ενας μπουλης στο μπαλκονι μου φωνάζει και μου λέει.
"Αν δεν συμμετασχουν δεν τα θέλω εγ ω στο μαθημα!"
Κρατω την ηρεμία μου.
"Δεν υπαρχει λόγος να εξαπτεστε, καταλαβα. Διατηρειτε το δικαιωμα αρνησης."
"Δεν εξαπτομαι!" μου φωνάζει προφανως για να επιβληθει.

Και εκει ειναι που καταλαβα οτι δεν τον θέλω κοντα στο παιδι μου.
Οχι επειδη φωνάζει.
Σιγά, θα συναντησει πολλους και πολλες που θα της φωναξουν και δεν θα εχουμε επιλογη και ελπίζω να αναπτύξει αμυνες.
Απλως...αν διαδασκεις αυτοαμυνα, κατι που κατ εξοχην σου δινει ενα οπλο ηρεμιας, μια υπεροχη στον αντιπαλο σου (σωματική), και μπροστα σε μια γυναικα 1,50 μετρου παθαινεις υστερια και καταφευγεις σε τετοια μαλακισμενα ψυχολογικα δεκανίκια για να της κλέισεις το στομα και να επιβληθεις ντε και καλα, μου εισαι αχρηστος.


Σαγιοναρα.
(χεστε με δεν ξερω πως το λένε κινέζικα)

Comments

asoee said…
τσάε τζιέν (στα κινέζικα)
έχεις απόλυτο δίκιο !!!!

Popular Posts