Λίλη-Γυναίκα Μόνη

Μου κάνει εντύπωση μερικες φορες, πώς σε βλεπουν οι άλλοι. Ποιο επίθετο σου βάζουν.
Δεν μιλάω γι αυτόυς που σε θεωρουν ηλίθια/ κακιά / ουατέβερ βλέπουν σε σενα με τα γκαβά τους και νιώθουν οτι πρεπει να σου το πουν, αυτές ειναι ειδικές κατηγορίες.

Μιλάω για τους μη απαραιτητα ψωνισμένους και κακοπροέραιτους.
πχ, βρήκα τυχαια ενα μπλογκ όπου με ειχαν στα λινκ και...γραφει.
Λιλη-Γυναίκα μόνη.

Δεν κάνω πλάκα, αυτό γραφει.

Κάθισα για λίγο και αναρωτήθηκα τι σπρωχνει εναν άνθρωπο να γραψει στο λινκ το αν ειμαι μόνη ή όχι (και πώς εχει αυτή τη πληροφορία και ποιον ενδιαφερει στην τελικη).
(Πριν μερικούς μήνες έκανα παρέμβαση σε μια κοπέλλα η οποία έγραψε Λίλι-Μια ελληνίδα. Δεν έχω δηλώσει ποτε ξεκάθαρα την εθνικότητά μου γιατι πολύ απλά δεν ειναι αυτό που με καθορίζει. Το γράφω αυτό για να ξεκαθαρίσω οτι δεν ήταν το επίθετο "μόνη"που με ενόχλησε. Απλά με έκανε να απορήσω στο γιατί... Είναι το λιγότερο, πολύ ασυνηθιστο.)

Το επίθετο δεν εχει καμία σχεση με το μπλογκ, αλλά με το πώς με αντιλαμβάνεται αυτός που το έγραψε, και για καποιο-δικό του λόγο- θεωρεί οτι ειναι σημαντικό και οτι ειναι καθοριστικό.

'Ισως πιστευει οτι ειμαι πολύ ξινή, πολύ στριφνή και να το αποτελεσμα. Είμαι μόνη.
'Ισως του δίνει μια επιβεβαίωση οτι αν δεν εισαι γλυκός και ευχάριστος, να τι παθαίνεις.
'Ισως γι αυτό να εχει πάνω από εκατό λινκ στο πλαϊ, γιατι για κεινον ειναι σημαντικό να μην είσαι μόνος.
Δεν το λέω με κακία η κριτική.

Απλώς ξεδιπλωνω τις σκεψεις μου, οπως κάνω κάθε φορά που καποιος θα εκφραστει λίγο ανορθόδοξα. Προσπαθω να βρω τι μπορει να υπήρχε στο μυαλό του-έστω και υποσυνείδητα-όταν διάλεξε να βάλει επιθετο χαρακτηρισμό στο λίνκ, που να έχει άμεση σχέση με την σεξουαλικότητα και την συντροφικότητα που βιώνω, (ή όχι.)

Μην παρεξηγηθω, δνε πειράχτηκα.
Πρωί ειναι, και είχα πρωινές σκέψεις.
Ασήμαντες, σαφώς, αλλά με έπιασε το φιλοσόφικό μου, τι να κάνουμε τώρα;


Όπως είπα, τα μπλογκ ειναι άριστος τροπος να ανοίγουν παράθυρα στο μυαλό των ανθρώπων, και οι αντιδράσεις πολλές φορές δείχνουν πιο ενδιαφέροντα τοπία, φοβίες και επιθυμίες από αυτούς που ανοίγονται προς τα μέσα.

Ρίξε τον προβολέα σου πάνω μου να σου πω ποιος ειναι ο εφιάλτης σου.

(δεν ισχύει για την συγκεκριμένη περίπτωση, απλά ακολουθώ το νήμα των σκέψεων μου.)

Οκ, φτάνει, πάω να βάλω καφέ.

Comments

Popular Posts