Μπουκίτσες τελεία τζι αρ

Και το πήρα το όνομα μη μου το κλέψει κανείς, και πήρα και το web hosting αλλά το χόστινγκ δεν τελείωνε εκεί, έπρεπε να "χώσ'την" και σε ντιζάιν ιστοσελίδας.

Λεφτά δεν υπήρχαν, και πέντε μέρες τώρα ψαχουλεύω , το παλεύω, με την πολύτιμη συνδρομή φίλων που συγκινούνται από την μελωδική φωνή μου που τους απειλεί με Θεούς και δαίμονες αν δεν με βγάλουν από το τέλμα που πήγα και βούτηξα.

Με τα πολλά βάλαμε και ελληνικά, αμφιβάλλω αν οι ξένοι θα έπιαναν το βρώμικο χιούμορ μου.

Αμφιβαλλω αν το πιάνουν και οι 'Ελληνες εδώ που τα λέμε, αλλά καποιοι, πιστοί φίλοι τόσο καιρό, του π*υστη, κάτι βρήκαν. Δεν συγκινώ μονο λεζβίεζ και γαμίκουλες, κάτι στο γραπτό πιάνει τόπο.


Και η αλήθεια είναι οτι την βρίσκω να ψάχνω, να παραθέτω, να προβληματίζομαι και να προβληματίζω.

Να ξεκινάω με απίστευτο stand up comedy κέφι και να διασκεδάζω την 'αγνωστη" παρέα μου εκεί έξω.


Η αληθεια ειναι ότι έτσι ξεκίνησα πριν χρόνια, και στην πορεία έχασα το χαμόγελο, και την διάθεση. Παραγνωριστήκαμε.

Δεν με ενδιέφερε πια να σε γοητεύσω, να σε κάνω να γελάσεις. Σε ειχα χάσει μέσα στην θάλασσα της αμορφωσιάς και της αγένειας, δεν έβρισκα οτι άξιζε τον κόπο να μιλάω μόνη μου στην έρημο.

Είτε μιλούσα, είτε γελούσα, η επικοινωνία είχε χαθεί.



Τελευταία, καταπιάστηκα με ένα σάιτ, όπου έγραφα σε απίστευτους για μένα ρυθμούς, για θέματα που μέχρι τώρα με άφηναν παντελώς αδιάφορη.

Τα καλλυντικά, οι κρέμες, η μόδα...

Αναγκάστικα να το ψάξω, πάντα βέβαια από την δική μου σκοπιά, και να καταγράψω ό,τι μάθαινα, όσο ανορθόδοξο και να είναι.

Και ξαναβρήκα την διάθεση να επικοινωνήσω.

Αυτά που μαθαινα, αυτά που ψάχνω, αυτά που πιστεύω, αυτά που ακούω.


Οχι τα δικά μου θέματα.

Τα θέματα των άλλων.

Είτε πρόκειται για μια κοπέλα που ζει ενα δράμα στην Κάτω Κυπαρισσούπολη, είτε για την Αντζελίνα που τα πρήζει στον Μπραντ Πητ.

Είτε για το πώς πιάνουν το πεος σήμερα οι κοπελιές (και μη) και κυρίως το γιατί.

Από το πώς να φτιάξεις κρέπες και κυνήγι έως και το πώς να φτιάξεις άρωμα, σαπούνι, πουλόβερ, υδατική κρέμα.

'Ολα οσα μας ενδιαφέρουν, από εκδηλώσεις, χόμπι, κουτσομπολιό.

'Οσα μας καταπιεζουν ή μας ανυψώνουν.


'Ολα όσα συζητάμε στην τουαλέτα όταν πάμε να βαφτούμε ή όταν πέφτουμε η μία πάνω στην άλλη στο σουπερμάρκετ.

(Ναι εκείνο το 5% που δεν αφορά Εκεινον και το πόσο μας έχει σπασει το νευρικό σύστημα)

'Ολα, ευελπιστώ να τα βρούμε εδώ, στις μικρές τραγανές μπουκίτσες.



Την κατανόηση σας για τυχόν λάθη και τεχνικά προβλήματα το επόμενο...δίμηνο;

Βλέπετε, αντί να πάω να πλύνω κάνα πιάτο σαν καλό γυναικάκι, κι εγώ...

Comments

Popular Posts