Εχω να γράψω εβδομάδες, γιατί....

Εχω κανα δίμηνο που έχω μπουκωμα το πρωί στην μύτη και μετα αρχιζουν τα χαρτομάνδηλα.
Την προηγούμενη εβδομάδα ημουν πρησμένη-παραμορφωμένη για δυο μερες με απιστευτο πονοκέφαλο.
Και τωρα, εχω δύο μέρες που εχω τρομερό πονοδοντο ο οποιος έρχεται και φευγει.
Σαν τοκετός.
3 λεπτά αναπαυσης, 3 λεπτα να μουγκρίζω, 3 λεπτα αναπαυσης κλπ...

Πήρα την οδοντιατρο, η οποια απο το τηλέφωνο αποφανθηκε οτι ειναι χρονια ιγμορρίτιδα και να να πάρω αντιβίωση. Αμοξιλ και φλαζιλ.
Μπηκα στο ιντερνετ να το ψάξω λίγο το πράγμα...αυτο το φλαζιλ υπαιτιο για καρκίνο σε ποντικια είναι διαβαζω σε καποια σαιτ, και αλλα οπως meningitis.
Ψάχνω λίγο και διαβάζω για στεπτοκοκκο.

Που το ειχα ξαναδιαβασει αυτό;
Α, ναι, τοτε που ειχα βγαλει 6 καλογερους (ετρωγα αλλαντικά συνέχεια).
Και τώρα εχω βγαλει.(καλόγερο)
Πέρασα μια φάση με προσουτο.
Και τώρα που το σκέφτομαι καπου εκεί ερχισε και το μπουκωμα και οι καλόγεροι...

Δεν ξέρω.
Πήρα τα χαπια, και ανακατευομαι.
Φταίει το δόντι που τα ιγμόρρια μου πήραν φωτια;
Φταίει το στρεπ Β?
Κινδυνεύει η μικρή να κολλήσει;


Πονάω φριχτά.
Φριχτά.

Ουτε στον εχθρό μου.

Comments

Anonymous said…
:(
Καλή και σύντομη ανάρρωση σου εύχομαι...
Anonymous said…
Περαστικά!
gsatelite said…
Κατ'αρχην περαστικα..εχω περασει πονους δοντιων,και σε καταλαβαινω απολυτα..
Ιγμορρια με δοντι;χμμ..δεν μου εχει τυχει ποτε..συνηθως τα ιγμορρια εχουν να κανουν με χρονιο κρυωμα,καλυτερα να μιλησεις με οδοντιατρο απο κοντα(οχι απαραιτητα με τον τηλεφωνικο οδοντιατρο)
Πετα τα χαπια,αμοξιλ και λοιπα ειναι ισχυρες αντιβιωσεις ευρεως φασματος και απλα κουκουλωνουν το θεμα εαν δεν χτυπησουν απ'ευθειας στην ριζα του προβληματος
Εαν εχεις στρεπτοκοκο(στον λαιμο συνηθως,ή στην μυτη) θα πονας οπου ακουμπας στην μυτη,ή εαν πας να καταπιεις(ποναει αχημα)
..Γνωμη μου(γραμμη που κραταμε σπιτι)μεχρι να δεις τι φταει και εισαι ετσι,οχι φιλακια,αγκαλιτσες και διαφορα γουρουνιασματα με την μικρουλα..εμεις αντεχουμε,αυτα οχι...(just in case..)
φιλια,και περαστικα και παλι..
Lili said…
Πήγα σε ορυλα. τα ιγμορρια μου ειναι μια χαρα.
Αρα ειναι δοντι.

Αρα ψαχνω για οδοντιατρο.

Χτες πήρα και το φλαζιλ και το αμοξιλ και ξερναγα ολη νυχτα και σημερα το πρωι και νιωθω σκατα.
Εννοείται δεν τα ξαναπήρα.

Δεν μπορω να ξαναπαω στην οδοντιατρο γιατι εκτός οτι μου μίλησε απότομα-μετα απο εικοσι χρονια "φιλιας', αλλα γιατι αποδειχτηκε οτι ειχα δικιο και φταιει το σφραγισμα.
Και μεχρι εκει καλα, τα λάθη ανθρωπινα.

Αλλα να επιμενει να παρω αντιβιωση με σιγουρια οτι δεν φταιει το δοντι;

ξερετε κανεναν καλο;

Και με καλό, εννοω συζητίσημο και υπομονετικό.
Anonymous said…
Μέχρι πάντως να βρεις οδοντίατρο και αν δεν έχεις πυρετό, κρίμα να "βομβαρδίζεσαι" με αντιβιώσεις..
Αν μιλάμε μόνο για δόντι πάρε για 2 24ωρα Niflamol, και λογικά θα είσαι μια χαρά... Σε ότι φαίνεται τουλάχιστον...

Περαστικά....
Lili said…
Οι καλόγεροι εχουν να κάνουν με σταφυλόκκοκο, έκανα λάθος "κόκκο".

Popular Posts