Πονάει η απονεύρωση;

Απολογισμός.
Πάω για απονευρωση στις 7 μιση και εχω χεστεί επάνω μου.
Νέα οδοντίατρος, δεν εχω ξανακάνει απονευρωση, κουβαλάω και βιώματα φριχτα.

Δεν ξερω αν εχω ξαναγραψει τη περιπετεια μου στα 5 σε κατι ιατρεία ειδικευόμενων οδοντίατρων, όλη η ταξη καθε παρασκευή, να κανουν πρακτική στα δοντακια μας, μέχρι πουαρνήθηκα να ανοιξω το στόμα μου.
Η νοσοκόμα μου ειπε οτι δεν θα ξαναδω την μαμα μου.
Το πιστεψα.
Αλλά το στόμα δεν το ανοιξα,

Και η ταξη εφυγε και με αφησαν εκει μεχρι που μια τρελλαμένη μαμα με βρήκε το απογευμα.


Τεσπα.


Ποναει η απονευρωση;

Comments

Sesstv said…
Σε μενα δεν πονεσε,αλλα του λογου μου τυγχανω αναισθητος.Η ζωη παλι που ξεκινησε για απονευρωση χρειαστηκε προετοιμασια μιας βδομαδας..
Κατ'ευθειαν απονευρωση;μαγκας η γιατρος...
Κλαη επιτυχια,αναμενουμε αποτελεσματα...
Να ξερεις οτι μετα απο απονευρωση το δοντι θεωρειται "νεκρο" και τοποθετειται απαραιτητα θηκη..θα στα πει και η γιατρινα :-)
Lili said…
yparxei kai allh lysh pera apo tin aponeyrosh?

ksero kai gia tin thiki...ebodizei?
to niotheis?

kai kyrios, poso paei to malli?
(ayto pou to pas?)

Popular posts from this blog

Ξερόλιαση....

Θα ξαναπαντρευτείς ενώ εχεις παιδί;;;;

Ο,τι καλύτερο εχεις διαβάσει ως τωρα.