Γκρινιες

Μαμα πότε θα μου φερεις εκεινο το πλαστικο τραπεζακι που μου υποσχεθηκες από το εξοχικο και 2-3 γλαστρες; Τελειωνει το καλοκαιρι.
-Θα παμε στο καρφουρ να παρουμε.
-Γιατι να τρεχουμε εχει εδω διπλα με 18 ευρω ενα σχετικα μεγαλουτσικο και ενα 11 πιο μικρο.
-Τι; Εγω θα εδινα 2,5 ευρω.
-Αν βρεις πλαστικο τραπεζακι με 2,5 ευρω, εγω θα κατσω να με παρει ολη η Αθηνα ...(παλι;)
-Δεν ξερω τιποτα, δεν εχω να σου δωσω.
-Μα...μα....οκ... στο εξοχικο εχεις 2 τραπεζια μεσα, 2 εξω..
-Το μεσα το θελω για να ακουμπαω πραγματα. το εξω καθομαστε και πινουμε καφε, το αλλο ειναι μαρμαρινο δεν θα θελει ο μπαμπας σου, και το αλλο το θελω.
-Ωραια τοτε τι προτεινεις αφου μου το υποσχεθηκες; Πλεον ειχα ξενερωσει αλλα ηθελα να δω πώς θα το χειριστει.
-Εγω νομιζα ηθελες κατι μικρουλια διακοσμητικα...
-Δηλαδη, ουτε για ενα πλαστικο τραπεζακι δεν μπορω να βασιστω επανω σου, αν καταλαβα καλα...
-Εγω νομιζα.. οτι ηθελες ενα μικρο.
-Ωραια, νομιζες. τωρα που ομως βλεπεις οτι δεν ηθελα πατακι για τα παπουτσια αλλα τραπεζακι για το μπαλκονι, τι θα κανεις; Θα μου δωσεις ενα απο τα 4 που εχεις η οχι?
-Δεν υπαρχει περιπτωση, δεν εχω λεφτα


Το μυαλο μου πηγε στις 6 τηλεορασεις που εχει -η μια ψηφιακη και στην κουζινα-, τα ντιβιντι πλειγιερς που εχει, το λαπο τοπ που ζητησε απο καποιον να της χαρισει, και την κουβεντα του πατερα μου οταν παραπονεθηκα για τα εξοδα που κανει χρονια τωρα, για τον εαυτο της- και μονο.
"Ε, θελω να την νταντευω"

Εμενα ομως μπαμπα, ποτε με νταντεψες;
Αστην αυτην, ειναι χαμενη υποθεση, ουτε ρουχα δεν μου επαιρνε και μου δανειζε τις μπλουζες και τις φουστες της.
Αλλα εσυ; Ποτε με νταντεψες; Ποτε μου ειπες σ'αγαπω; (μην το πεις τωρα, θα φρικαρω) Ποτε πηρες το μερος μου;

Πότε δεν ενιωσα οτι ειστε εσεις οι δυο εναντιον μου αφου η μαμα ηθελα παντα να ειναι το κεντρο της προσοχης, οπου πηγαινε, ακομα και οταν ερχονταν φιλες μου στο σπιτι.Εκει μπαστακας.
"θελω να ειμαι μαζι σας, σταματα να μου λες να φυγω, ζηλευεις"
Ποτε μου φερθηκες σαν παιδι σου, και ποτε της φερθηκες σαν ενηλικη που ειναι, μπας και το θυμηθει γμτ κερατο μου;
Δυσκολο να μεγαλωνεις με οσιομαρτυρα που εχει παντα δικιο, εχει καβουρια στην τσεπη και μισει ολες τις φιλες της, τις αδελφες της και ανταγωνιζεται οτι φοραει φουστα.
Πεθαινει η γιαγια μαμα, και ειναι εσωκλειστη σε κλινικη εδω και 2 χρονια κατακοιτη. Θα βρεις χρονο να πας να την δεις;
Εγω, θα βρω για σενα;

Θα παω εγω να αγορασω ενα πλαστικο τραπεζι, και κακως πιστεψα οτι μπορουσε να μου χαρισει κατι τοσο απλο, για το καλως ορισμα του νεου σπιτιου...

Εδω που τα λεμε τι περιμενα απο μια γυναικα που χρειαστηκε να της αγορασω εγω φουστανι στα βαφτισια του παιδιου μου και για δωρο γαμου, μου εκανε δωρο ενα ΜΕΓΑΛΟ πλαστικο τραπεζι για το μπαλκονι;

Παντρευτηκα τωρα για να μου το παρει; Δεν παντρευτηκα.
Ουτε καν αρραβωνιαστηκα.
Ειμαστε τωρα για περριτα εξοδα;

Shame on me.





υγ
Απο χτες κλαιω και ειμαι υπερευαισθητη, μην δινετε σημασια.

Comments

Popular Posts