Μερικοί άντρες...

Παρακολουθω τον Κύρι να αναβοσβήνει το σινγκλ στατους του, να κάνει βαρυγδουπες ανώριμες δηλώσεις για να τα διαβάσει η γυναίκα του, και κρατιόμουν για να του πω ¨μπες σε ενα αεροπλάνο να πας να την βρεις και άσε τις μαλακίες, οι γάμοι δνε λύνονται ούτε σόζωνταί στο ιντερνετ"
Τον έβλεπα οτι ειναι χαμένος. Δεν είχε ιδέα γιατί η γυναίκα του αποτραβήχτηκε.
Εγώ από την άλλη θυμήθηκα τους λόγους τους δικούς μου.
Η σαχλαμάρα που δεν τον άφηνε ποτέ. Το γεγονος οτι οταν τα εβρισκε σκουρα το έπαιζεθύμα και τα παρουσίαζε αλλιώς και πολλά άλλα.
Ηθελα να του πω οτι εχει έπαρση και δεν ακούει τον άλλον, οτι συνέχεια τον κρίνει και αυτό κουράζει.Οτι θεωρεί σασν παιδι, οτι με 2-3 ψεμματακαι θα φερει τον αλλον εκεί που θέλει. Να του πω εν ολιγοις που ήταν πιθανόν να είχε στραβώσει το πράγμα, σαν πρώην του, μήπως και έβρισκε μια λύση.
Μου είπε οτι θα με άκουγε.

Δεν προλάβαμε.
Την πρώτη μέρα ειχε κανει αστειακαι δημοσίως σε κατι φωτρογραφίες μας. Χοντράδες. Ενιωσα οτι με χρησιμοποιούσε για να την κάνει να ζηλέψει και του το είπα. Ενιωσα οτι δεν σεβόταν την ιστορία μας και μενα την ίδια.
Την επομένη μου ειπε θα με βγάλει από φίλη για χάρη της γυναίκας του.

Ενιωσα να επανατοποθετεί τις ευθύνες αλλού και στράβωσα.
Του έστειλα ενα μυνημα με όσα ήθελα να του πω, αλλα με σκληρό τρόπο.
Μου είπε ότι περασαν 15 χρόνια και να τον ξεπεράσω. Και αφού ειναι τοσο σκατά γιατί ασχολούμαι.
Και εκεί ποιος με είδε και δεν με φοβήθηκε.
Του πεταξα στα μουτρα τις μαλακίες που μου έλεγε οταν την γνώρισε, πριν 3 χρόνια.
Οτι αυτη τον εκμεταλλευτηκε από το ταξίδι του, οτι εμένα αγάπησε μονο και να παντρευτούμε, οτι αυτή η κοπέλα δεν σημάινει τίποτα.

Τελειόνωντας του ειπα οτι δεν τον βλέπω ερωτικά εδώ και χρόνια. Αν τον εβλεπα θα τον ειχα παντρευτει τοτε. Αλλα άλλαξε. Οτι δεν έχει σχεση το πως τον βλεπω μαυτο που νομίζει και οτι το κινητρό μου ήταν οτι νοιάζομαι, αχετως με τα ελλατωματά του αλλα ειναι τοσο κοντόφθαλμος που δνε μπορεί να το δει.

Και οτι αν είναι να αρχισουμε κακιίες, και γω μπορώ να παιξω αυτό το παιχνίδι.

Ο Στεφανος τώρα.. μου πληρώνει τα ναύλα να παω να τον βρω αλλα παιζουν δυο πράγματα.
Το ενα, οτι εχουμε να μιλήσουμε από τοτε, και ουσιαστικά νιωθω την απόσταση. Δηλαδή θα παω εκεί και θα ειμαστε ουσιαστικά δυο ξένοι, που απλά είχν μια συναντηση. Θα κοιμηθω μαζί του;
Πιθανόν, αν θελει και θέλω, έστω για το απωθημένο, και γιατί θελεω να αποδεσμευσω και το τελευταιο κομμάτι που με δένει με τον Αγγελο. Καλώς η κακώς δεν αποτολμας να πας έυκολα με αλλον όταν ο πρωην σου ηταν ο,τι καλύτερο για σενα, για τα δικά σου γουστα.

Το δεύτερο θεματακι ειναι οτι δεν μπαίνω σε αεροπλάνο. Αρα πρεπει να ταξιδεψω ολη νυχτα, στο όρθιο. Δεν εχω λεφτά να παρω καμπινα. Δεν εχω λεφτά αυτο το διαστημα και θα εξηγήσω μετά γιατί. Δεν μπορώ να τον βάλω να πληρώσει, αλλα από την άλλη, αν δεν κοιμηθώ, θα φτασω εκεί χωμα και θα θέλω 2 μέρες να συνέλθω, με ξέρω. Παω να ξεκουραστώ όχι να γυρίσω πιο κουρασμένη στη ζωή μου.

Οπότε έχω σεκοντ θοτς.


Και τώρα, σε άλλο ποστ, τα σοβαρά θέματα.

Comments

Popular Posts