Κωλόεταιρεία, συνέχεια...

και αφού με έπρηξαν με ζάλισαν, με απέιλησαν και με ανάγκασαν αν υπογράψω μια εξτρα απόδειξη (για το 20% που δεν παρακρατούσε ο λογιστής τους) με ένα ποσο που προσωπικά εγώ δεν πηρα ΠΟΤΕ στα χέρια μου ούτε ξέρω πώς βγήκε...μου στέλνουν με 1000 σμς από μεριά μου,
την βεβαίωση μου (με χρέωση δική μου στο κούριερ 6 ευρώ), η οποία...δεν εχει το σωστό ποσό.
Και δεν ειναι λάθος κατα λάθος, αλλα ειναι το ποσο ως τον Οκτώβρη.
Επειδη την ψυλλιαζόμουν την δουλεια, ειχα ζητήσει τον Οκτώβρη μια βεβαίωση και μου την έδωσαν και εκείνη εγραφε σε παρένθεση (ως τον Οκτώβρη). Τώρα ήταν η ίδια βεβαίωση μόνο που ειχαν αφαιρεσει το "ως τον Οκτώβρη". Ιδιο ποσό.


Με πνίγει το δίκιο, το άδικο, τα εξτρα λεφτα που μου έφαγαν, τα λεφτά που δεν θα πάρω από επιστροφή ενω θα πληρώσω ΦΠΑ (συν η νέα απόδειξη)
και ειναι ξεκάθαρο οτι το έκαναν επιτηδες.
Δεν ξέρω τι κόλλημα έχουν και τι πληρωνω, τι γίνεται εκεί μεσα και ειναι όλοι τους τοσο σιχαμένοι, αλλα θελω πολύ να τους τρεξω.
Θέλω την βεβαίωση μου.
Και την θέλω τώρα!

Γαμώ το σπίτι του γαμώ.
Που να πέσει κάτω και να περάσει την γρίππη ο παλιοκομπλεξικός.
Και να τον κολλήσει χλαμύδια από ξενοπήδημα η νεαρή αλλοδαπή σύζυγός του.
Και να τον φτύσουν τα παιδιά του από τον πρώτο του γάμο.
(αν δεν εχει γίνει ήδη με τετοιο σκατοχαρακτήρα που έχει)
Πιο κλισέ γίνεται; Δεν γίνεται.

Βραζω
Μισώ το να με θυματοποιούν.
Το μισώ.

Φτάνει.

Comments

vasvoe said…
δεν υπάρχει κάπου που πορείς να τους καταγγείλεις; εφορία, επιθεώρηση εργασίας, ινστιτούτο καταναλωτών (οκ άσχετο αλλά μπορεί να ξέρουν να σε κατευθύνουν)...

Popular Posts