Η μικρή μου φάρμα

Οκ, κάνω τις προσπάθειές μου να ξαναμπω στο "κύκλωμα" της σύνταξης αλλα ωσπου να λάβω απαντήσεις, δεν κάθομαι με σταυρωμένα χέρια.

Γράφω σενάρια, γράφω τα αρθράκια μου και φροντίζω την φάρμα μου. Αγοράζω κότες, τις βάζω σε νηστεία για 1-2 μέρες να καθαρίσουν από τις βλακείες που τρωνε αλλού και μετά τους δίνω αβοκάντο και λιναρόσπορο.

Η κουνέλα μου μάλλον ειναι έγκυος, το σνάουζερ μου σε λίγο καιρό θα είναι έτοιμο για ζευγάρωμα, σκέφτομαι να αγοράσω κατσίκα. Στο μεταξύ εχω φτιάξει 3 μπουκάλια κρασί να δω πώς θα βγούν, εχω μαζεψει ρίγανη, λεβάντα και άλλα αρωματικά φυτά να τα αποξηράνω, τα βάζω σε λάδι, σε λίγο καιρό θα μαζέψω ελιές...

Φτιάχνω δικά μου απορρυπαντικά και κρέμες και γίνομαι όσο πιο αυτόνομη μπορώ.
Μπήκα σε ένα σαιτ, το freeconomists το οποιό προσφέρει ανταλλαγή υπηρεσιών και βοήθειας.
Με αυτό το σκεπτικό και αοφύ γράφτηκα και εκεί, έφτιαξα αυτό το σαιτ.

Θα ήθελα να πουλάω τα προιόντα μου αλλα αυτό δεν ειναι αφικτό γιατί
α) δεν εχω σχετικές άδειες
β) δεν εχω πληθώρα προιόντων, μπορώ να εξυπηρετήσω 1-2 άτομα το πολύ
γ)δεν με χαλάει αν καποιος μου δώσει σε αντάλλαγμα μαθήματα οδήγησης, μπάσου, ή καποιο άλλο προιόν που μου λείπει.

Ας δούμε τι θα βγει.

Comments

Καλή τύχη!
σπιτικα λικερ: φλουδες απο λεμονι, κουκουτσια απο φρουτα (βερυκοκα κτλ), δυοσμος, λεβαντα ολα γινονται λικερ, με ελαχιστο κοπο.
μπορεις να τα διαθεσεις σε παζαρια ή τελος παντων να βγαλεις μια αδεια πωλησης αν μπορεις. τι καλλυντικα φτιαχνεις? για πες.
Lili said…
Πως φτιάχνονται τα λικέρ;



Υδατικές κυρίως, μάσκες για το προσωπο, το σώμα και τα μαλλιά, γαλακτώματα.
Αλλα έχουν μικρή διαρκεια μερικές.
This comment has been removed by a blog administrator.
Lili said…
re half sick, bika na do to blog sou kai kati moukane ekeino to tarjariel...an eisai ayth pou nomizo oti eisai, steile mou mail giati exo xasei to thlefono sou.

H bes skype giati den exo thlefono :P

Popular Posts