Bonbons

Κοιτουσα τις φωτογραφίες της βάφτισης της μικρής προχτές. και θυμήθηκα με τι χαρά έφτιαχνα τις μπομπονιέρες.
Και μετά σκέφτηκα, γιατί να μην το ξανακάνω και τώρα;
Ξέρει κανείς πόσο πάνε οι μπομπονιέρες σήμερα;

Εχω κατασταλάξει σε κάτι σημαντικό. δεν θέλω να φεύγω από εδώ.
Είναι εξοχή, έχει ησυχία, το σπίτι θέλει δουλειά.
Και πρέπει να βγάζω καποια χρήματα τον μήνα γιατί με κυνηγάει το ΤΕΒΕ και πρέπει να βγάλω δίπλωμα.

Μπορω να μπω σε τριπάκι όπου το καεφάλαιο άλλου θα είναι το υλικό μου για να δημιουργήσω.
(Η συναυλία ξέρετε πόση επιτυχία είχε; Φουσκωσα από περηφάνια, γιατί ήταν ΟΛΟΔΙΚΟ μου πρότζεκτ και αυτό δεν το παίρνει κανένας από μένα), μπορω να ξυπνήσω την φιλοδοξία μου και να τρέξω, άλλωστε αυτοί οι ρυθμοι μου αρέσουν και νιώθω 'σπίτι μου".
Ομως καλώς ή κακώς, δεν αντέχω να αντιμετωπιζω άλλο λιγουρηδες αφεντικά ή κακοπληρωτές.

Δεν αντέχω την σκύλα συνάδελφο που θα με θάψει, ούτε ητν κομπλεξική που γουρλώνει τα μάτια της επειδή εχω στήθος.
Δεν μπορω, δεν με αφορούν αυτά.

Ετσι κατάλαβα οτι πρεπει να ζήσω ήσυχα, στην εξοχή μου και να βγάλω κάποια έξοδα.
Οπότε οι μπμπονιέρες δεν ειναι κακή ιδέα. Και πολλά άλλα που σκέφτηκα.
Το θέμα ειναι να βρεθεί από το προιον η κατάλληλη γεφυρα ως την πελατεία.
Δηλαδή, και χρυσό να είχα, αυτή τη στιγμή, πού να βρω τον αγοραστή;

Προιόν, πράγματα, ικανότητες... υπάρχουν.
Η γέφυρα λείπει.


κατά τα άλλα μου ήρθαν σήμερα τα παιδιά του freeconomy για την στέγη μου.
Θέλω να προσφέρω και θέλω να βγει κατι καλό.
Μιλήσαμε λίγο για το πώς να μην περιθωριοποιήται το "κίνημα" αυτό.
Πώς να υπάρχουν μέσα άνθρωποι που έχουν χρήματα, ζούνε καλά.
Πώς να τους πρσφέρει αυτός ο τρόπος ζωής κάτι, αντί να τους στερήσει.

Σπάω το κεφάλι μου.
Κάτι θα βρω.


Για την ώρα, μην παραλείψετε όλοι από την επόμενη Πέμπτη έως την Κυριακή να πάτε στο πάρκο Τρίτση, να δείτε από κοντά τι σημαίνει δικτύωση, ανιδιοτέλεια, απόδοχή και αλληλοστήριξη.

Εγώ πάντως θα πάω.
Οποιος θέλει να με βρει εκεί, ας στείλει ένα ιμαιλ.

Comments

Οι μπομπονιέρες από ό,τι έχω δει στα σάιτ και έχω ακούσει από συγγενείς που είχαν πρόσφατα γάμους ή βαφτίσια κυμαίνονται από 1 έως 3 ευρώ,ίσως υπάρχουν και ακριβότερες αλλά το θεωρώ παραλογισμό να δίνει κανείς τόσα χρήματα.Μια τιμή που θεωρείται καλή είναι το 1,50 ευρώ αλλά δεν ξέρω τι μπορείς να φτιάξεις που να κοστίσει τόσο λίγο και να σε συμφέρει να το πουλήσεις.
Πάντως είναι ωραία ιδέα και φαντάζομαι ότι θα αποδώσει!
Lili said…
θα φτιάξω σύντομα λίγα δείγματα.
Μετά εσείς, διαδόστε το :D
Evie said…
Η ιδέα σου για τις μπομπονιέρες είναι θαυμάσια, επίσης εάν ξέρεις να φτιάχνεις τίποτα στριφώματα, για να παίρνεις καμία δουλειά από καθαριστήριο, πάντως είσαι πρόθυμη και θα τα καταφέρεις.
Unknown said…
Lili μου δεν είναι μόνο μπομπονίερα το προιόν, είναι όλο το πακέτο (πχ. για βάφτιση), δηλαδή: παρελκόμενα στολισμού, μπομονιέρες για παιδιά με διάφορα γλυκά, για μεγάλους με κουφέτα, τοποθέτησή τους σε πανέρι ή "δεντρο", αυτά που καρφιτσώνουμε στο πέτο(πωςταλένε?), μπαλόνια, μεταφορά ίσως στην εκκλησία κλπ.
(εμπειρία από πρόσφατη βάπτιση).
Η πελατία είναι όντως το θέμα, ξεκινά με ιντερνετ και κονέ με μαγαζιά που πουλάνε παιδικά ρούχα. και βλέπειςς ...
Φυσικά μιλάμε για πώληση, δηλαδή πρέπει να δημιουργείς εικόνες στον πελάτη και να δείχνεις ότι το κατέχεις το θέμα.
Lili said…
evie δεν ξέρω να ράβω αλλα δεν θα με ενδιέφερε και κατι τέτοιο.
το θέμα ειναι να κάνω κατι δημιουργικό, να μην νιώθω οτι ειμαι σε εργοστάσιο...και με αυτό απαντώ και στον Δημήτρη.
Καλά τα σκέφτεσαι εσύ, όμως δεν έχω κατάστημα, ούτε με απασχολεί να αναλάβω όλη τη βάφτιση/γάμο.

Ο καθένας επιλέγει στο κατάστημα που θα πάει αν θα παρει 1,2,5 πράγματα.

Εγώ μπομπονιέρες σκέφτηκα να κάνω, όπως αυτές στην βάφτιση της μικρής, γιατί μου ζητούσαν να φτιάξω για καιρό μετά.


Οπως σκέφτομαι να νοικιάσω allotments στο σπίτι μου. Τι ειναι αυτό; Νοικιάζεις 1 τετργωνικό μέτρο σε καποιον ο οποίος έρχεται και φυτευει, ποτίζει και έχει τα λαχανικά του. Είμαι 10 λεπτά από τον Σταυρό Αγ. Παρασκευής.
Νοικιάζει ο άλλος το κομματακι γης, έρχεται το Σαβ/κο, πίνει εναν καφέ..ισως κάνω και φίλους, ίσως χρεώνω τον καφέ.

Δεν ξέρω, αυτό που ξέρω ειναι οτι εχω χρόνο, διαθεση και θέλω μόνο να βγάζω 300 ευρω τον μήνα για ώρα ανάγκης και το σινεμαδάκι της μικρής που λέει ο λόγος. (και να μαζεψωω τα λεφτα του γαμωτεβε)

Κάτι θα βρω.
Lili said…
Tarzariel den exo thlefono kardia mou, mono me skype boro.


epishs, erothsh kriseos pros opoiondhpote gnorizei. Sto parathyraki pou grafo tora kato kato mouxei vgalei ena kokkino thaymastiko kai leei otan vazo ton kersora

'warning, contains unauthenticated content"

...e?

Popular Posts