Μπεεε

ακούω για την καρτα "εξυπνων" αγορών και λες και ακούω τον πατέρα μου..

"Ο Σατανάς μας βάζει το σημάδι του".



Ρε παιδιά, ποιος θέλει τόσο έλεγχο, ειδικά από ένα κρατος που μας τα τρωει από ΠΑΝΤΟΥ, φόρους, περίπλοκοι νόμοι, Φπα, Τεβε και Ικα (γιατί ειμαι Ηλιθια εγώ και δεν μπορώ από μόνη μου να ασφαλιστώ ή να κρατήσω λεφτά για μια ώρα ανάγκης), ένα κράτος που έχει δείξει οτι είμαστε απλά ενα κοπάδι που παράγει γάλα, μαλλί και κρέας.
Ποια δικαιώματα;
Και τώρα να βγει αυτή η κάρτα, θα αποφασίζει άλλος αν εγώ θέλω να καθυστερήσω την τάδε πληρωμή για μια άλλη. Απλά θα μπάινουν και θα παίρνουν.

Δεν αμφισβητώ οτι αυτό ήταν το σχέδιο εξ αρχής αλλα εδώ στην Ελλάδα πια εχει παραγίνει το πράγμα.
Τόσο χαλκά, ποιος τον αντέχει;

Comments

Weeman said…
To διαβαζα χθες - δες ποσο κολλαει με αυτο που έγραψες...

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1054958
Heliotypon said…
Μα μόνοι μας δεν σφυρηλατούμε τους χαλκάδες μας; Την "έξυπνη" κάρτα ποιος μας την επέβαλε; Ποιός μας την έδωσε με το ζόρι; Βέβαια η πλύση εγκεφάλου είναι ένα είδος βίας, αλλά δεν υπάρχουν αντιστάσεις καθόλου πια; Τόσο ζυμάρια γίναμε όλοι, να μας πλάθουν όπως θέλουν οι τράπεζες και τα διάφορα συμφέροντα;

Popular Posts