Μωρε "παιζει"...αλλα τί;

Ενώ έγραφα υπότιτλους, άφησα όπως πάντα την τιβι να παίζει στο βαθος.
Συνήθως εχω την Χρουσαλα γιατι συμπαθω την Μακρή και την Παγιατάκη(ασχετα αν δεν συμφωνώ πάντα με την άποψή τους, και η παγιατάκη ειδικά μου βγαζει καλοσύνη) και γελάω με τον Πρόδρομο.
Ο άντρας που έχασε το 1821.

Και βλέπω καθε μέρα την Μαριετα -που πλέον δεν μπεμπεκίζει οπως παλια-, να εχει στραβώσει τα μουτρα της με την ¨μεγαλη" που τα χει με μικρό.
Ενοχλειται το κοριτσακι και φαινεται.
Και θυμαμαι οι τκαι γω στα 20 σοκαριζόμουν με τους απανταχου μεγαλους που μου την έπεφταν και ποσο περιφρονουσα τις μεγαλες γυναικες που ήταν τοσο απελπισμένες να κυνηγάνε μικρούς.
Και μετα μεγάλωσα .Λουσου τα.


Ομως σήμερα ειχε την Βροχοπούλου.
Και η Βροχοπούλου να την κουρδιζει ασύστολα και αυτη να τσιμπαει.
Διαγωνισμός ποια έχει τον πιο άξιο και όμορφο άντρα!
Ανταγωνισμός επιπεδου Μανίνα και Κατερίνα.
Και ξεδιπλώθηκε το πόσο χαιδεμένη και κατίνα ήταν τελικά η παρουσιάστρια.
Για την Βροχοπούλου έχω πει, γουσταρω την ειλικρίνεια της.
Η Χρουσαλα...ενω εινα ιπολύ ομορφη, την βρίσκω χλιαρη.
Μου θυμίζει αυτό το ελληνακι που δεν διαβαζει, δεν μαθαίνει τιποτα πέρα απ'αυτα που έμαθε στο σχολειο, δεν έχει "φλόγα".
Δεν λέω οτι έτσι έιναι,δεν την ξέρω, απλά έτσι την αντιλαμβάνομαι εγω. Αυτην την εντυπωση μου δίνει.
Το καλό παιδι.
Ανοστη.

Και σήμερα που εβγαλε επιτέλους συναίσθημα, είδα ενα χαιδεμένο, που έκανε τα μάτια της πάνω, στο πλάι, ξεφυσούσε και έκανε μουτρα που της είπε η Βροχοπούλου τον άντρα "κότα".
Κανένας τσαμπουκάς, καμία αίσθηση του χιούμορ, και μια περιφρονηση στο μάτι που μου θύμισε την αλλη που εχει στο πανελ, που μονίμως τα παιρνει όλα προσωπικα, και που μονίμως αναφερει το διαζύγιο των γονιών της.
'Κι εμενα οταν χώρισε ο μπαμπας μου, υπήρχε περίπτωση να μην με ρωτησει ποια θα παντρευτεειιιι; "


Μπραβο σας παιδιά μου, με διασκεδασατε αλλο ένα πρωινό, αν και με διαφορετικο τροπο.
Πιο πολλα μαθαίνεις από τις αντιδράσεις των αλλων, πάντα το πιστευα αυτό, παρά αυτοί απο αυτό που τους λες εσυ.

Comments

spacefreak said…
Ελεος... άλλα προλήματα δεν έχουμε, περοισσότερο πάτο δεν έχουμε πιάσει σαν χώρα και κοινωνία και εσύ έξυπνη και υποψασμένη γυναίκα ασχολείσαι με τα τηλεβλακόμουτρα...
Lili said…
Ευχαριστώ για το έξυπνη αλλα το οτι ειμαι δεν εχει να κανει ουτε με τους προβληματισμούς μου ούτε με τις σχέψεις μου. Είναι σαν να μου λες οτι μια κομψη γυναικα δεν χεζει ενα πράγμα, και σορυ για το χυδαιο παραδειγμα.


Αυτα υπαρχουν, και επηρεαζουν την κοινωνία μας. Eγω χαλαρώνω βλέποντας τηλεοραση η δεν νιώθω μοναξια με 2-3 φωνές μέσα στο δωμάτιο.
Το οτι πλέον αυτο το επιπεδο είναι το στανταρ και εχουμε γεμισει ημιμαθεις και χωρις επαγγελματικό ήθος ανθρπωους παντου, είναι γεγονος.

Δηλαδη να μιλάω μόνο γιa αεξυπνα πραγματα;
Μαθηματικά;
Σχεσεις;
Την αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι;


Ε, αυτό κανω:P
pax said…
εγώ πιστεύω ότι το να μιλάς μόνο για σοβαρά πράγματα είναι αβάσταχτα ελαφρό.

Popular Posts