Σημερα έκανα μια καταγγελία -αναφορά.

Με πιανει το παραπονο. Εγω ρε παιδια τραβαω τους μπελαδες; Το ύφος μου, το τουτο μου;
Θελει ο αλλος να μου την πει, θεωρει οτι μπορει να με κανει οτι θελει; Γιατι περναω την ζωη μου να λίωνω και να προσπαθω να κρατησω τα ορια μου από τους εξω, για πραγματα που για μενα ειναι αυτονόητα;
Δεν χώνομαι στα λημερια του, δεν ζητω πραγματα, δεν απαιτω.
Δεν προκαλω με λίγα λόγια. Εκτός αν πρόκληση ειναι, το να μην εισαι αρνι.

Η μικρη ειχε ενοχλήσεις κάτω, που δεν περνουσαν και εκλεισα ραντεβου με το Αλεξανδρα. Πήγα με βαρια καρδια γιατι θυμομουν ακομα την σταση του προσωπικου στο αλλο νοσοκομειο πριν 5 χρονια, ολο καχυποψια...
Περιμενα, ήρθε η σειρα μας, μας υποδεχτηκε ενας γιατρος και δυο κυρίες.
Ζητησαν απο το παιδι να βγαλει το εσώρουχό του.
Την ειχα προειδοποιησει οτι θα της το κοιταξουν απ'εξω και ήδη η μικρη δεν ήθελε, ντρεποταν.
Την εβαλαν στο καθισμα, της εκανα πλακιτσα, ειπα και στο προσωπικο να ειναι "τρυφερο" μαζι μας, ενα λογοπαιγνιο που κάνω συχνα.
Ο γιατρός κάθισε και εβγαλε ενα εργαλειο σαν βελόνα.
Θα επαιρνε υγρο εσωτερικα για καλλιεργεια. Σαστισα γιατι δεν το περίμενα. Δεν ειχα προετοιμασει και το παιδι.
Η μικρή το ειδε,
φοβηθηκε, με ειδε που ρώτησα γιατί και έδεσε το γλυκό.
Προσπαθησα να της εξηγήσω οτι δεν ειναι τίποτα, αλλα ήταν αργα, εκλαιγε.
Δεν υπηρχε περιπτωση τωρα να πει ναι, ήθελε τον χρόνο της.
Ηδη δεν πηγαμε σχολειο και χασαμε την μερα αλλα δεν πειραζει, η πρωτη της επαφη με τον γιατρο επρεπε να γινει με καλο τρόπο, και εφοσον ειναι κατι invasive, δεν θα το καναμε με το ζόρι.

Η μια γυναικα εκνευριστηκε και την ακουσα να λεει
"Γραψε οτι αρνήθηκε η μητερα την εξεταση."
Κατι στο υφος της με έκανε να της ζητήσω να διατυπωθει σωστα:
"Η μικρη αρνηθηκε, η μαμα το σεβαστηκε."
Με κοιταξε περίεργα.
-'Ειστε η κηδεμόνας της, εσεις αποφασίζετε, εσεις αρνηθήκατε."
-'Είναι το σωμα της, τι προτεινετε, να την δεσουμε χειροπόδαρα; Σεβομαι το γεγονος οτι δεν το θέλει."
Χτυπησε το κεφάλι της
έντονα με το δαχτυλό της(οπως κάνουμε οταν θελουμε να πουμε οτι καποιος είναι τρελος),και αρχισε τα
"Δεν ειστε,...."
Δεν πιστευα στα μάτια μου.
"Τι ειναι αυτή η κίνηση που κάνετε; " την ρωτησα
"Δεν καταλαβαινετε τι σας λεω, ετσι;"(το μαζεψε.)

Δεν καταλαβαινα τι ζορι τραβαγε.
Ο γιατρός ειχε σηκωθεί και ειχε φύγει , δεν ειχε προβλημα που δεν ήθελα να εξεταστει το παιδι. Γιατι αυτη φώναζε; Γιατί τσατιζόταν; Ήταν θεμα κρίσης, πως μεγαλώνω το παιδι; Της έπεφτε λόγος; Τον δικό μου χρονο δεν εχανα;

"Σας εχουν κανει κατι ποτε, χωρις την θελησή σας;"(εκει εγω, να απολογηθω και να βρουμε ακρη)
αλλά μιλαγε μαζι μου και δεν με ακουγε. Φωναζε.
"Δεν με ακουτε." της λέω
"Δεν θέλω να σας ακούσω,δεν εμε ενδιαφερει τι εχετε να πειτε, δεν εχω ξαναδει τετοια συμπεριφορά!" μου πεταξε.
Οκ. Στο ζητουμενο λοιπον.
"Τι γραψατε στον φακελο;" της λέω
"Είναι δικό μας θεμα" μου απαντάει κοφτα.
"Δεν νομίζω", της απανταω, "δειξατε πολύ κακή θέληση και ειμαι πλεον καχύποπτη. Διαβαστε μου τι γράψατε εαν δεν θέλετε αν μου το δείξετε."
"Είναι δικός μας ο φακελλος."
"Ειναι του παιδιού μου, τα γραπτα μένουν, απαιτω να μου πειτε τι εχει γραφτεί."
"Οριστε" μου κανει, και τον σκίζει.

"Με ειχαν προειδοποιήσει" της λέω
"Να μην ξανάρθετε τότε" μου απανταει και προσθετει
"Δικαιολογημενα το παιδι ειναι ετσι."
Ε;
Πώς έτσι δηλαδη; Τι λεει η βλαμμενη μπροστα της;
Κοιταω την μικρή που εχει τρομάξει απο τις φωνές της.
"Περαστε εξω" μου λέει.

Αστραπιαία σκεφτομαι οτι ΟΟΟΟλο αυτό εγινε γιατι με θεωρει υπευθυνη για το οχι της μικρής, οτι πιθανον θεωρει οτι δεν επιβαλλομαι, ή οτι -πώς τόλμησα- διαμαρτυρήθηκα για την διατύπωση στον φακελο του παιδιου.
Καταχρηστική συμπεριφορα, τραμπουκισμός και γιατί;
Γιατι αποφασισα να ακουσω το παιδι μου που μου έλεγε ¨"Οχι, δεν θέλω να μου βαλουν κάτι μέσα μου. Φοβαμαι, ΔΕΝ ΘΕΛΩ"

"Θέλω το ονομα σας." της απανταω με ηρεμια
'Δεν σας το δινω." μου απανταει. Εκει πλεον ήξερα οτι ηξερε οτι το παρακανε. Δεν επιτρεπεται να μην δώσεις το ονομα σου. Τι φοβόταν;
Αυτό που επακολούθησε πιθανόν.
"Θα το μαθω" της λέω,"και παω να μιλήσω στους ανωτερους σας αυτη τη στιγμή."
"Τα βάλατε με λαθος άτομο." ειπα γυρνωντας της την πλάτη για να πάρω τα μπουφάν μας.

Εφυγα με την μικρη χαρουμενη που την εσωσα απο την κακια κυρία και να με ρωτάει "Γιατί σου φώναζε μαμα;"
'Γιατι θυμωσε μαζί μου;'

Της εξηγησα οτι δεν θυμωσε μαζί της αλλα με μενα.

Πηγα στην διοικηση, μιλησα σε 5 ατομα συνολο.
Προσπαθησαν να με μεταπεισουν, οτι ειναι ευγενεστατη, ότι εχει προβλήματα υγείας, ότι ότι ότι.
Εκοψα τον αερα.
"Σταματήστε εδώ και τώρα γιατι ειναι άσχετο με την υποθεσή.Δεν με αφορά προσωπικά η κυρία, δεν με νοιαζει ποσο ευγενική ειναι, ουτε είχα κατι προσωπικό μαζι της. Η κυρια το εκανε προσωπικό με την συμπεριφορά της και εσεις το κανετε ακόμα πιο προσωπικο με το να προσπαθείτε να με μεταπεισετε, πιθανον απο συναδελφική αλλυλεγγύη"
'Ηρθα να κάνω την δουλεια μου, και αντιμετωπιζω μια απιστευτη ελλειψη επαγγελματισμου απο την ώρα που ήρθαμε, οποτε μην το συνεχίζετε και σεις με χειραγώγηση και προσπάθεια να νίωσω ενοχες για την κατάσταση της κυρίας
, που ειναι ασχετη με το συμβαν.
Λυπαμαι που η Κυρια Χ, εχει προβλήματα, όμως πιστευω οτι δεν ειναι στο καταλληλο ποστο και πρεπει να της γίνει συσταση."
"Μπορει να ειχε τα νευρα της" μου ειπε μια αλλη υπαλληλος.
"Το σκεφτηκα, ομως δεν ηταν μια κουβεντα, ηταν ολη της η συμπεριφορα αλαζονικη καταχρηστική και εδειξε περιφρόνηση και σε μενα και στο παιδι. Δεν θέλω να της επιβληθει ποινη αλλα θελω να μπει στον φακελλό της.
Πρεπει να μπει στον φακελό της."



Τωρα βέβαια, δεν νιωθω καλά.
Ομως απο την άλλη πιστευω οτι κατι τετοιες συμπεριφορες πρεπει να κοπούν και μονο με αυτον τον τροπο μαζευονται.
Είναι περιπτωση αλαζονειας ιατρικού προσωπικού;
Είναι γυναικα με σοβαρό πρόβλημα υγείας που εχει παθει τραλαλα;
Δεν ξέρω.
Πήρα μια γνωστή μου που δουλευει εκει να μου πει, σχεδον ήθελα να μου πει οτι ειναι καλή μωρε, και να λήξει εκει, να βρω λόγο να αποσύρω την αναφορά...δεν την ήξερε, ήταν καινουργια.
Καλή αρχη.

Και επιτελους, ολα σε μενα, παντα;
Εχει πλεον σημασια αν εχω δικιο;

Ειμαι η "καβγατζου".
Ο 'Αγγελος πλεον το θεωρει δεδομένο οτι αν γινει κατι, θα τσακωθω.
Αλλες φορες τον συμφερει και με βαζει μπροστά,
αλλες θέλει να μην ακούσω τι θα κανει.

Δεν τσακώνομαι όμως. Είναι μια λεπτομερεια που διαφευγει σε πολλους.
Οι αλλοι τσακώνονται.
Δεν φωνάζω.
Παραμενω ήρεμη, και πεισματικά περιμενω να γινει αυτό που πρέπει να γινει.
Δεν φοβαμαι τις φωνες ουτε κανω σουζα μπροστα σε γιατρό, υπαλληλο κλπ...

Ρε γαμώτο, εγω τραβαω τους μπελαδες ή εσεις εκει εξω κανετε την παπια και τους καλομαθαινετε;




Comments

Chris Zlatis said…
Είναι συμπεριφορές που δεν πρέπει να αφήνονται χωρίς τουλάχιστον μια επίπληξη. Οι γιατροί είναι και αυτοί άνθρωποι και λογικό είναι μερικές φορές να μεταφέρουν τα προσωπικά τους στον εργασιακό τους περιβάλλον.
Από την άλλη, η συμπεριφορά των συναδέλφων της ήταν ακόμη πιο εκνευριστική! Τελικά, τι έγινε? υπήρξε κάποια επίπληξη από τη διοίκηση ή σφύριζαν αδιάφορα? ...

Δυστυχώς, ανάμεσα στα πολλά προβλήματα της καθημερινότητας μερικές φορές -λανθασμένα- δεν δίνουμε συνέχεια σε παρόποιες συμπεριφορές και αυτό έχει ως αποτέλεσμα η συμπεριφορά αυτή να παγιώνεται...

Καλά έκανες που άκουσες το παιδί και το υποστήριξες!
Psipsinel said…
kala ekanes!
aremare said…
Αν είναι δυνατόν!
Να μην αντιδραμε λοιπόν σε τίποτα. Σε καμία προσβολή, σε κανέναν που έχει,ή νομίζει ότι εχει την πραμικρή εξουσία.
Δεν ξερω σε άσλλες περιπτωσεις αν εσυ φταίς, και προκαλεις τους καυγαδες,αν φταιει η φάτσα σου,
ή το ύφος σου,
αλλα στην συγκεκριμένη, έπρεπε να κάνει αμεσως πίσω, πρόκειται για ένα μικρό παιδί, ήθελε τον χρόνο του,
επρεπε να σεβαστεί μονο αυτό, όχι εσενα.

Εχω νιώσει πολύ άβολα, και πολλες τύψεις, για τέτοια θέματα,
και ξέρω καλά, είμαι σίγουρη,
ότι μπορεί το σωμα να είναι των παιδιών, αλλα την διαχείρηση της υγείας τους, ε'ιναι αδύναμα για να την εχουν μόνα τους.
Σ'αυτό μονον διαφωνώ,με τον τρόπο που το διατύπωσες ίσως, και γω δεν το καταλαβα.
Πες μας τι εγινε και με την υπόθεση,
και με την υγεία της μικρης.
tdjm said…
Υποκλίνομαι!!

Κι εγώ αυτό θα έκανα!!

Και μένα καυγατζού με φωνάζουν...αλλά ποιός χιέστηκε..


Καλά έκανες!
Εγώ στην θέση σου ,θα το πήγαινα παρακάτω!!!
Unknown said…
με πολύχρονη απασχόληση σε νοσοκομεία της Γερμανίας και της Αγγλίας, σε διαβεβαιώ οτι σε οποιοδήποτε νοσοκομείο έχω εργαστεί, όχι μονο θα συμφωνούσαν για τη καταγγελία σου για 3 με 4 διαφορετικά αίτια, αλλά θα έτρωγε και επίπληξη ο γιατρός για την λάθος συμπεριφορά του.
Το οτι ο φάκελος του ασθενούς είναι ιδιοκτησία του νοσοκομείου μεν, αλλά πλην των ψυχιατρικών φακέλων αυτόματα και χωρίς συζήτηση πρέπει να παραδίδεται αντίγραφο στον ασθενή όταν το ζητήσει είναι κάτι παραπάνω από συνηθισμένο, είναι νόμος!
Lili said…
are δεν καταλαβαινω την απορία σου.
τι διατυπωσα;

Δεν ήθελα να γραφτει στον φακελλο οτι αρνήθηκα την εξεταση γιατι ΗΔΗ εκει μεσα σε κοιτανε λες και εκανες κατι στο παιδι-καλα, οχι ολοι- αλλα το ύφος τής ητνα τετοιο οταν το ελεγε...πως να το πω, σαν να εκδικιόταν που πήρα εγω μια απόφαση, που χασανε το χρονο τους, δεν ξερω δεν ειμαι στο κεφάλι της.

Αλλά ακομα και αν παρερμηνευα, ακοαμ και αν ειμαι βλαμμενη τρελλη και οτιδηποτε, από που κι ως που πρπει εκεινη να το παρει τοσο προσωπικα και να γινει προσβλητική;


Πηγα στην διοικιση, εκανα εγγραφη αναφορα με το συμβαν.
Και μετα πήγαμε σπιτι μας.

Η μικ΄ρη ηταν νορμαλ, αλλα σήμερα το πρωι εβγαλε γκρινιες.
Σαν και μενα delayed reactions...
aremare said…
Συγνώμη που ξαναρωτάω,
αλλα σε αυτες τις περιπτωσεις, μια καλλιεργεια ούρων δεν είναι πιο συνηθες;
Τι υγρό να πάρει; και απο που;
Αν εχει μια απλή ουρολοίμωξη, δε θα φανεί απο την εξεταση-καλλιεργεια ούρων;
Αυτό με τον φάκελλο το καταλαβα.
Και ζήλεψα και την αντίδραση σου, που ηταν άμεση και συγκροτημένη.
Που βρήκες την ψυχραιμία και τις σωστές λέξεις; Εγώ απο τον πανικό μου, ισως εκανα χοντράδες.
Στάθηκα στην φραση, ότι είναι το σωμα της, και σέβεσαι το γεγονος,
οτι δεν το θέλει.
Πόσες φορές αυτή η θεωρία, ήρθε σε αντίθεση, με την υγεία του παιδιού μου, και έπρεπε εγω να πάρω τις αποφασεις φυσικά, σαν ενηλικας και γονιός,και όσο και να πονούσε αυτό,
αφορούσε ένα άλλο σώμα, το σωμα του παιδιού μου.Το κατάλαβα, ξαναδιαβάζοντας,οτι δεν ήταν τόσο τονισμένο, στο πόστ σου, αλλα εγω, βιωματικά, απαντησα και αυθορμητως.
Lili said…
κοιτα, αν ετιθετω θεμα επειγον και σοβαρο, εννοειται οτι θα επαιρνα το πανω χερι και θα αποφασιζα. Ομως μπηκα στην θεση της, να ειναι γυμνη, να την κρατανε με το ζόρι και κατι να μπαινει μεσα της...δεν ειναι σαν βιασμός;

Δεν υπηρχε λόγος να το υποστει.

Ισως φταινε τα δικα μου βιωματα.
δεν έχω κανενα σχεδον σεβασμο για κανεναν γιατρο.
Πρωτον γιατι πασχουν απο συνδρομο θεου οι περισσοτεροι , και γιατι δεν εχω κανεναν σεβασμο για καποιον που δεν μπορει ναμου πει απο τι προκαλειται το προβλημα μου, παρα μονο τι φαρμακο θα σπρωξει για να σταματησει το συμπτωμα-και οχι η αιτία.
Πλασιε των φραμακευτικών ειναι οι περισσοτεροι, τιποτ'αλλο.
(αλλοι οι χειρούργοι)
Οπότε δνε μπαινω σε ενα γιατρειο με σκυμμενο κεφαλι αλλα τους αντιμετωπιζω σαν ισους, κανω ερωτησεις και φερνω αντιρρησεις αν κατι δεν μου καθεται καλα, θελω εξηγησεις.

δευτερον,μου εκαναν πολλα, μικρη.
Ξενοι με πασπατεψαν, οδοντιατροι με εκλεισαν σε ντουλαπα λεγοντας μου οτι δεν θα ξαναδω την μαμα μου, ειναι θεματα που τα βιωνω στο κυτταρό μου.

Και οσο μπορω να την υπερασπιστω,οσο μπορω να της δινω φωνή, θα το κανω, γιατι εγω δεν ειχα.

Προβαλω;
Ναι.

Αλλα τελικα δεν βγαινει σε κακό της, αρκει να ξερω ποτε να σταματησω και να αρχισει εκεινη να μιλαει για τον εαυτό της.
Lili said…
Ευχαριστω για την ουρολοίμωξη και την εξεταση ούρων, δεν το ειχα σκεφτει.
Αυτό θα κάνω.
Lili said…
Ευχαριστω για την ουρολοίμωξη και την εξεταση ούρων, δεν το ειχα σκεφτει.
Αυτό θα κάνω.
να πεις το ονομα της....αν μη τι αλλο,ειναι ενας τροπος να μαθουμε κι αλλοι περι ποιας προκειται....
Lili said…
Τα λιντσαρίσματα, ακομα και εικονικά δεν ήταν ποτε του γουστου μου.

Πήρα την νομιμη και πρεπουσα οδο με το να την αναφερω στην διοίκηση, οποτε δεν εχει αιματακι για σήμερα το μενου :P
gsatelite said…
Κατ'αρχην ,καλά έκανες και έκανες την όποια φασαρία..στην θέση σου θα μας είχαν πάει στο τμήμα...οι γιατροί δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως θεοί, ανθρωπάκια σαν κι'έμάς είναι,απλά έχουν τρομερή κλίκα μεταξύ τους..τα του Καίσαρος τω Καίσαρα λοιπόν...
όσο για την μικρή...το παίδων δέν καλύπτει τέτοιου είδους εξετάσεις;
Chris Zlatis said…
@gaselite Οι γιατροί -στο σύνολο τους- δεν είναι ..ανθρωπάκια! Το λειτούργημα το γιατρού είναι πολλές φορές σημαντικότερο από οτιδήποτε άλλο στη ζωή μας. Όταν φτάνεις σε οριακές στιγμές και αφήνεσε στα χέρια των γιατρών για να σωθεί ο άνθρωπός σου εκτιμάς το λειτούργημα του ιατρού.
Lili said…
O gsattelite (και ολοι οσοι γραφουν σε αυτον τουλάχιστον τον χωρο), εχει το δικαιωμα να εκφρασει την αποψή του χωρις να τον διορθωνει καποιος άλλος που τυχαινει να διαφωνει.

Θα προτιμουσα να ελεγες
"εγω τους θεωρω σημαντικούς, ειδικα οταν κρεμεται η ζωη του ανθρωπου σου", παρα ετσι οπως διατυπωθηκε.

δεν μπορεις να ξερεις τι περιπετειες εχει ο καθε ενας με τους γιατρους, ποση επαφή ειχε, ουτε γιατι διαμόρφωσε την γνωμη που εχει, ο καθενας μιλαέι για τον εαυτο του χωρις να φιμώνει τον αλλον, και αυτό ειναι παρακληση.

αυτα σαν συντονίστρια.

Τώρα σαν μέλος της συζήτησης, θα πω οτι ναι, οταν κρεμεται η ζωη δικού σου ανθρωπου τον βλεπεις σαν θεο και πολλοί δυστυχως γι αυτον ακριβως τον λόγο την ψωνιζονται.

Ναι να εναποθεσεις τις ελπιδες σου στις γνωσεις και στις ικανοτητες του καθε -ικανου- ιατρου (χειρουργου θα ελεγα).
Οχι στην εναπόθεση της βούλησης και της ευθύνης που έχουμε εμεις για το ατομό μας και τους δικούς μας.

Εν ολιγοις, ο γιατρος ειναι αυτος που -ισως-θα μας βοηθησει να γινουμε καλα, αλλα η αποφαση του ποιος θα ειναι αυτός, ειναι δική μας.

Εμεις ειμαστε υπευθυνοι για την υγεία μας και για το ποια μέσα θα διαλέξουμε για να την καλυτερευσουμε.
Chris Zlatis said…
Σαφώς και δεν είχα καμία διάθεση να υποτιμήσω ή να ειρωνευθώ κανένα αλλά θεώρησα υπερβολική την έκφραση "ανθρωπάκια" και ήθελα να εκφράσω τη δική μου θεώρηση για το ζήτημα αυτό. Όπως έκανα και στο αρχικό μου σχόλιο.

Ο καθένας έχει τις απόψεις του και τις εκφράζει ελεύθερα αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρήθηκε ότι εγώ δεν εκφράστηκα σωστά (και έπρεπε να αναδιατυπώσω) ενώ οι εκφράσεις τύπου "ανθρωπάκια"¨και οι αναφορές σε "κλίκες" δεν θεωρούνται υπερβολικές.

Καλή συνέχεια.
Lili said…
τα θες αλφαβητικά;

πρώτον, ο g εκφράστηκε για μια γενική ομάδα ανθρωπων και δεν μιλησε σε κανεναν επι προσωπικου, εσυ ναι.
(Εκτος αν ειναι η μαμα σου γιατρος και ταπηροκρανιωσες.)

δευτερον, ας τους πει και μαλακες αν θελει, ειναι δικαιωμα του.

τριτον θεωρω πολύ ακομψο ενας νεαρος που δεν εχει παρακολουθησει πως εκφραζεται ο συγκεκριμενος άνθρωπος γενικώς, να διορθωνει εναν από τους πιο ευγενικους ανθρωπους -στην ψυχή- που ειχα την τιμή να γνωρίσω.
Και δεν εκτιμω πολλούς ανθρωπους στην ζωή μου, πιστεψε με.

τεταρτον, αν θιχτηκες που σου έκανα την παρατηρηση, ισως θα έπρεπε να ξαναδιαβασεις οτι δεν σου εκανα την παρατηρηση σε προσωπικό τονο, αλλα μιλησα ουδετερα, σαν συντονιστρια του χωρου. (δεν καταλαβαινω γιατι δεν καταλαβαινεις, ήμουν πολύ ξεκαθαρη οτι δεν μου αρεσε το "ΕΣΥ" που διαλεξες να χρησιμοποιήσεις και προτιμούσα να πεις "ΕΓΩ" για να πεις την αποψή σου).
Μαθηματα ζωής ειναι αυτα, δεν σου κανω κακό.

Τωρα,ναι, σου μιλάω προσωπικα, αν και υποψιαζομαι απο το καλή συνεχεια, οτι είπες οτι ειχες να πεις και την έκανες.

Εμ, τα μεταξωτα βρακια (κριτική) θελουν και επιδεξιους κώλους (σθενος, χαρακτηρα και ταπεινότητα).
Chris Zlatis said…
Δεν θέλω τίποτα αλφαβητικά και δεν αποχώρησα από τη συζήτηση γιατί δεν είναι του χαρακτήρα μου.

1. Δεν είχα καμία πρόθεση να υποτιμήσω και να χαρακτηρίσω αρνητικά τον gsatelite καθώς δεν τον γνωρίζω προσωπικά και θα ήταν άτοπο και απρεπές από τη πλευρά μου, το μόνο που έκανα ήταν να σχολιάσω την άποψή του και μόνο. Μακάρι να πρόκειται για ένα αξιόλογο άνθρωπο καθώς όλοι μας επιδιώκουμε να συναναστρεφόμαστε με αξιόλογους ανθρώπους,

2. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω το blog από παλιά καθώς άρχισα να το διαβάζω λίγες μέρες πριν, οπότε ίσως παρερμηνεύτηκε η πρόθεσή μου καθώς είμαι ουσιαστικά ένας άγνωστος νέος προς εσάς,

3. Το γεγονός ότι σχολίασα για πρώτη φορά στο blog ήταν γιατί αισθάνθηκα πως όφειλα να εκφράσω τις απόψεις μου για το συγκεκριμένο άρθρο καθώς θεώρησα το άρθρο ενδιαφέρον,

4. Δεν έχω καμία ιδιαίτερη σχέση με γιατρούς, ούτε κανένας στην οικογένεια μου είναι γιατρός. Η μόνη εμπειρία που έχω με τους γιατρούς είναι η καθημερινή επαφή με πολλούς από αυτούς το τελευταίο ενάμιση χρόνο, στο οποίο νοσηλεύεται ο πατέρας μου στο νοσοκομείο (τόσο στην Ελλάδα όσο και μέχρι πρόσφατα στο Λονδίνο)

5. Η "καλή συνέχεια" δεν ήταν ειρωνική και για να μην αδικούμε τη ροή των σχολίων θεωρώ ότι δημιουργήθηκε μια παρεξήγηση χωρίς λόγο.

6. Δέχομαι τη καλοπροαίρετη κριτική και ίσως η διατύπωσή μου ήταν λανθασμένη καθώς εξέφραζα μια προσωπική άποψη όπως και όλοι μας στα blog μας και στο σχόλιά μας.
Lili said…
Πρωτα απόλα να πω οτι εισαι πολύ ευγενικός.
δευτερον να σου πω οτι το κριτική δεν πηγαινε σε αυτό που εκανα εγω σε σενα αλλα αυτό που έκανες εσυ στον τζι.

Λυπαμαι που το ακούω αυτό για τον μπαμπα σου και καταλαβαίνω οτι εχεις αλλο σκεπτικό από αυτό που εχω εγω η ο Τζι η οποιοσδπηποτε αλλος που ειτε δεν εχει άρρωστο ή ειχε πολύ κακές εμπειρίες.
Ευχομαι όλα περαστικα.

εχω την ταση να γινομαι λίγο απότομη, αλλα περα αυτου μου του κουσουριου, αυτό που σου επισήμανα ειχε βαση.

Δεν εκανα την παρεμαβαση λογω του οτι ο Τζι ειναι αξιολογος, αυτό σου το ειπα γιατι με ρώτησες γιατι για κεινον δεν ειπα τιποτα και σενα σου την ειπα (εν ολιγοις) και προσπαθησα να σου εξηγησω λιγο τι σχεση υπαρχει.

ΟΜΩΣ η παρεμβαση μου ήταν ασχετη με το ποιοι είστε.

Εμαθα στην ζωή μου οταν θελω να πω κάτι, να μην βαζω το δευτερο προσωπο, να μην λεώ "εσυ" (εκτος αν θελω να τσατισω τον αλλον ή τσακωνομαι οποτε ας το παρει το ποτάμι) αλλα να λέω "εγω".

Δεν λέω "Εσυ εισαι"
αλλα "εγω νιωθω"

Και αυτό ήθελα να τονισω.

Χαιρομαι που δεν έφυγες :)
Chris Zlatis said…
Χαίρομαι που λύθηκε το οποίο πρόβλημα δημιουργήθηκε.

Θα κρατήσω τη στάση ζωής του πρώτα το "εγώ νιώθω" και μετά το "εσυ.." κάτι το οποίο προϋποθέτει αυτογνωσία και σε σεβασμό στο συνομιλητή μας. Είναι κάτι πολύ σημαντικό και θα προσπαθήσω να το καλλιεργήσω και εγώ στις διαπροσωπικές μου σχέσεις.

ps. Τελικά, πολλές φορές το blogging αποκτά ενδιαφέρον από εκεί που δεν το περιμένεις... :)

Ευχαριστώ για το comlimant! :)

Χαίρομαι που σας βρήκα. Καλό σας βράδυ.
Lili said…
Δεν είναι compliment
Ειναι ο λόγος που δεν σου πήρα το κεφάλι :P

Εχω αδυναμία στην ευγένεια, ειναι τόσο σπάνια...

Οσο για το "εγω και εσυ", δεν προυποθετει αυτογνωσία... απλως οταν ο αλλος νιωθει την κριτική πάνω του αγριευει, μπαινεις σε μια διαδικασία οπου σε κοιτα καλά κάλα να δει ποιος διαολο εισαι εσυ και γιατι τον κρίνεις, και ωχου κουραζομαι και που τα σκεφτομαι.

Ενω με το το "εγω νιωθω" εστιαζεις πραγματικά στον μόνο άνθρωπο για τον οποιο μπορεις να μιλήσεις με σιγουρια, και για τον οποιο ξερεις στ αλήθεια τι συμβαίνει στο κεφάλι του.

καλο σου βραδυ και σε σένα.
Chris Zlatis said…
Ήταν όντως μια κουραστική αλλά εποικοδομητική βραδιά...

Τέλος off topic συνεχίζουμε στη κανονική ροή του προγράμματος μας...:)

ps. πρώτη φορά γράφω τόσα πολλά σχόλια μαζεμένα... :)
Lili said…
παλια εδώ ήταν συνηθισμενο φαινομενο...ασχετα αν εκανα τροποποιησεις και δεν φαίνεται...

θα συνηθίσεις :D
gsatelite said…
@zlatis chris:
H λέξη "ανθρωπάκια" αναφέρεται στην πραγματικά εννοιολογική μορφή της λέξης:απλοί καθημερινοί θνητοί,που το επάγγελμά τους και οι συνθήκες εργασίας τους(σώζω και περιθάλπτω) τους έχουν ανεβάσει στο απυρόβλητο,με τα όποια αποτελέσματα..έχω προσωπικές εμπειρίες,δυστυχώς δυσάρεστες,που αποδεικνείουν, δυστυχώς τα λεγόμενα μου,χωρίς φυσικά αυτο να τους βάζει όλους στο ίδιο σακί..Οσο για τις κλίκες...έλα μαζι μου μόνο μιά μέρα σε οποιοδήποτε δημόσιο νοσοκομείο, να δείς γνωστούς και ιδίους πως περνάνε,και πως αντίστοιχα περνάνε κάτι γεροντάκια στα ράντζα που παρακαλάνε για το αυτονόητο...Ή μήπως έχει κανένας την αυταπάτη οτι έαν ποτέ πάθει κάτι κανένας απο αυτούς οτιδήποτε,θα τον μεταχειριστούν σαν ίσο ανάμεσα σε ίσους; Αυτό δεν δημιουργεί κλίκα; Πρόσεξε,δεν μιλάμε για υδραυλικούς,μιλάμε για ανθρώπους που έχουν ορκιστεί να τηρούν τον νόμο του Ιπποκράτη ,και τον έχουν μετατρέψει σε βίλες και SUV...Και ναι,έχω συγγενή γιατρό,και πολύ καλό μάλιστα,που κάνει ό,τι μπορεί να εξυπηρετήσει,και πολλές φορές αμισθί...δυστυχώς ειναι η εξάιρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα...
Εν κατακλείδι,στην χώρα που ζούμε,αυτούς έχουμε...εάν είχα τα χρήματα ούτε απ'έξω δεν θα πέρναγα..δυστυχώς όμως δέν τα έχω,και κάνω υπομονή,όπως όλοι μας..Περαστικά στον πατέρα σου,εύχομαι ο,τι καλύτερο και γρήγορα...
@Lili:
Σου χρωστάω μερικά φιλιά,και ένα καφέ sis..respect..just for the words..δεν συνηθίζω να τυγχάνω υπερασπίσεως απο κοπελιές...αλλα εσύ εισαι Κυρία...οπότε υποκλίνομαι...
g.
εγω να προσθεσω οτι δεν ειμαι της βοράς, οιασδηποτε μορφης. το να αναφερεις το ονομα ενος Δημοσιου Υπαλληλου, ήτοι ενος οντος που αμοιβεται απο το κρατος με σκοπο να εξυπηρετει τους Πολιτες αυτου του κρατους, οταν ο τυχον υπαλληλος δεν πραττει το πρεπον και το αιτουμενο λογω θεσης,τοτε αυτο δεν ειναι λιντσαρισμα, ειναι απλα ενημερωση του πολιτη.

θυμιζω την Αμαλια....οταν ανεφερε ονοματα,δεν νομιζω οτι το εκανε με διαθεση λιντσαρισματος...

και by the way ας γνωριζουμε ολοι οτι ο Δ.Υ. που εχει 3 γραπτες αναφορες στο προσωπο του,τυγχανει απολυσης. Γι'αυτο οταν αρχιζουμε να τρεχουμε σε διευθυνταδες αρχιζουν ολοι να το ριχνουν στο γλειψιμο και στο παρακαλι....
Lili said…
δεν το ήξερα αυτο με τις 3 αναφορές, αλλα η διαφορά μας ειναι οτι αν αρχισω να σκεπτομαι οτι ο δημοσιος υπαλληλος ειναι καποιος που πρεπει να ειναι "ετσι", και που μπορω εγω να τον "βλαψω", δεν ειναι σαν να παθαινω κι εγω τριπακια εξουσιας;

Την ανεφερα, εκανα αυτο που επρεπε(?).Εντ οφ στορι.

Το να δωσω εδω το ονομα της δημιουργει μαι αλλαγη στο βαρος και στην ουσια του ποστα, φευγει η ουσια του "εδω λεω τι σκατα μου συμβαινουν και πως τα αντιμετωπισα" και παει το βαρος στον αλλον, το ποιος ειναι. Σαν αυτα τα γελοια -κατα την γνωμη -μου μπλογκ που μιλανε για πολιτικη ταχα μου, και το μονο που κανουν ειναι να ξεφωνιζουν αλλους και να προσπαθουν να βρουν δυναμη σε ομοιδεατες. Αγελη δηλαδη.
Δεν ειναι αυτος ο χωρος για να 'εκδικηθω" ή για να προιεδοποιησω τους συνανθρωπους μου απο την κακια κυρια.

Και για να το πω οσο πιο απλα μπορω χωρις πολλες εξηγησεις,το να την "δωσω" δεν ταιριαζει στην αισθητικη μου.








Απο την αλλη τωρα, νομιζω ειναι παρανομο, δεν ειναι; Απορω που ενω ξερετε τοσα για τους κανονισμους και τους "νομους" του δημοσιου, πώς σας διεφυγε αυτη η λεπτομερεια.
Tf said…
Τι σπαστικιά κακίστρο ήταν αυτή; Ειδικά με τη φάση με το δάχτυλο στο κεφάλι και τη χαρακτηριστική κίνηση! ...δε ξέρω αν κρατιόμουν μετά από την όλη φάση...

Α ρε που έχουμε καταντήσει. Τι άτομα παίρνουν θέσεις ρε γμτ;

Κάθομαι και σκέφτομαι πόσες φορές έχω ακούσει τέτοια εκνευριστικά περιστατικά... Πολλές είναι τη χώρα μου μέσα...
Lili said…
Η μικρή ακόμα εχει εφιάλτες με το οτι "η κυρία εσκισε κατι δικό μου"

δεν ξερει τι ειναι , δεν καταλαβε, καταλαβε μόνο τη βία προς κατι δικό της.
Unknown said…
Δεν θέλω να κάνω σχόλιο στο συγκεκριμένο ποστ, αλλά σε αυτά που έχω διαβάσει μέχρι τώρα!
Εχετε ποτέ σκεφτεί να αδιαφορείτε λίγο με τις αντιδράσεις των άλλων;
Οτι post δικό σας έχω διαβάσει είναι μια συνεχή γκρίνια για την συμπεριφορά των άλλων!
Ο τάδε με κοίταξε έτσι, η δείνα μου μίλησε έτσι..
Εχετε σκεφτεί επίσης μήπως εσείς είσαστε εκνευριστική ή ενοχλητική;
Oτι είστε πάντως γκρινιάρα είμαι σίγουρη όπως και για το ότι εκπεμπετε αρνητική αύρα!
Οπότε αντίο σας γιατί δεν έχω διάθεση να χαλάσω το πρωϊνό μου..
Lili said…
Εχετε δίκιο,
θα το κλείσω το ρημαδι αφου εισβαλλει βαναυσα και παρά τη θέλησή σας, σε τετοιο βαθμο στην ζωη και στον ψυχισμό σας, που δεν σας αφήνει καν την επιλογή να κλίκαρετε καποια άλλη σελίδα.
Αναλαμβάνω πλήρη ευθύνη για την μαλάκινση και την κατάσταση σας.

Λυπάμαι που σας χάλασα την διαθεση,
πάω να αυτομαστιγωθω.
Αγγελεεεε...φερε και τις χειροπέδες.



(Υπαρχει κατι που λεγεται ευθύνη των αποφασεων μου, των πραξεων μου....Να το κανω πιο λιανα γιατι σε κόβω γυρω στα 13.=
Μην μπαίνεις να με διαβάζεις.)


:D
Chris Zlatis said…
πω, πω πάλι της τρελής γίνεται εδώ! ... τελικά δεν προκαλώ μόνο εγώ εντάσεις... φταίει η αύρα του blog μάλλον... δεν έχει καλό feng shui...
lol.
Lili said…
Τωρα τελευταια γινεται της ποπης...
elekat said…
Είναι εύκολο να λες στον άλλον μην μπαίνεις να με διαβάζεις και καλά κάνετε!
Με συγχωρείτε όμως που θα συμφωνήσω απόλυτα με την eftihia!
Σας διαβάζω καμμιά φορά αλλά πρώτη φορά σχολιάζω!
Και αυτό που έχω να σας πω είναι ότι μάλλον τρώγεστε με τα ρούχα σας!
Lili said…
Εftyhia,Lena,waisteofmytime


Ξέρεις τι ειναι το Ip?
elekat said…
Αυτό που βλέπω εγώ κυρία μου είναι ότι άμα δείτε αντίθετη γνώμη από τη δική σας κάνετε σαν νευρωτική (που μάλλον είστε!)!
By the way όπως βλέπετε εγώ απευθύνομαι στο πρόσωπό σας στον πληθυντικό και απαιτώ να κάνετε το ίδιο!
Δεν σας έδωσα τα θάρητα και το θράσος (από το οποίο βλέπω ότι έχετε μπόλικο) να μου απευθύνεστε στον ενικό!
Γειά σας και από μένα και μην κάνετε τον κόπο να απαντήσετε!
Lili said…
Απαιτείς;
:D
Θρασος;
Να μην κάνω τον κόπο;
hahahaha

Και ολα αυτά επειδή ειπα οτι μπορω να δω το Ip;





Υπήρξες αιτία να γραψω ενα ποστ, να σαι καλά. Βαριομουν να μπω.
Unknown said…
Εκτός από τρελλή είσαι και ψεύτρα!
Θα σε στενοχωρήσω αλλά εγώ και η lena δεν έχουμε ουδεμία σχέση και πάψε να λες ψέμματα μεγάλη γυναίκα!
Αντε μπράβο!
Λώλα ε λώλα!!!
Faidwn said…
Ποστάρω σ' ένα παλιό post μόνο και μόνο προς ενημέρωσή σας.
Σας παρακολουθώ ανελλιπώς!

Έγγραφο του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, αντιεισαγγελέας Εφετών, Δημητίου Παπαγεωργίου, προς τους γιατρούς των δημοσίων νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_15/01/2009_263489
Lili said…
ευχαριστώ φαίδων
θα το αξιοποιήσω.


(η περιπτωση της μικρής δεν μπορούσε να θεωρηθεί επειγουσα, αλλα το κείμενο που μου έστειλες ανοιγει πολλές παράμετρους τις οποιες θα γράψω σε ένα ποστ)

Popular Posts