Καιρό είχα να γράψω...

Πήγα στο μπαζαρ του συνδέσμου θηλασμού και το καταευχαριστήθηκα.
Πήρα ρούχα για το παιδί (ένα ευρω το ένα), παλτό και πουλόβερ για μένα (ένα ευρώ το ένα),
βιβλία αγγλικα και ελληνικά, και ένα γαλλικό, λούτρινα σκυλάκια που της αρέσουν, ένα ζεστο αδιάβροχο μπουφάν, μια στολή "ψάρι" για τις αποκριές και 2 πέτσινα μπουφανάκια δείγματα από το Λαπέν, με πέντε ευρώ το ένα. Πήρα ένα πανέμορφο ολοκαίνουργιο μπλουζακι ζακέτα με τον Τουίτι που πολύ θα της αρέσει όταν το βρει κάτω απ'το δέντρο. Αλλά κι εγώ έκανα ευτυχισμένο καποιο παιδάκι με τον Γαργαλίτσα και τα Ηeelies που δεν φόρεσε ποτέ η μικρή.

Εφυγα με 3 μεγάλες σακκούλες σκουπιδιών γεμάτες ρούχα για τον χειμώνα, το καλοκαίρι και τον επόμενο χειμώνα. Με 100 ευρώ σύνολο, καθάρισα την γκαρνταρόμπα μας.


Μου αρεσει το δεύτερο χέρι. Πάντα μου άρεσε. Στο Λονδίνο και στην Κύπρο, κυρίως πούλαγα τα βιβλία μου και αγόραζα άλλα, αλλά και με κάποια ρούχα μου, είχα ανανεώσει την γκαρνταρόμπα μου. Θυμάμαι την μία μου μπλούζα την είχε απορριψει, αλλά την άλλη την είχε παρει για 1 λίρα. 'Οταν εγώ πήγα όμως να ψωνίσω, αγόρασα για 5 λίρες...

Θα μου άρεσε να ανοίξω ένα τέτοιο μαγαζάκι.
Με περιποιημένα παλιά βιβλία, ρούχα, αλλα ο κόσμος αγοράζει βιβλία πια;
Και με τα κινέζικα, θα έρθει να πάρει ρούχα από δεύτερο χέρι;


Πείτε μου λίγο τις γνώμες σας....

Comments

sunnefoula said…
Δε γνωρίζω ιδιαίτερα αν κινούνται τέτοια μαγαζιά. Από αυτά που ακούω πάντως, λόγω ειδικά της κρίσης ο κόσμος ψωνίζει δεύτερο χέρι.
Βιβλία, όσο υπάρχουν τρελοί σαν εμένα, θα πουλιούνται...
Ρίξε μια ματιά στον πράσινο γάτο, ένα μαγαζάκι Ιπποκράτους και Βουλγαροκτόνου αν δεν κάνω λάθος, απέναντι από το βίντεο μπλου (μπορεί να μην είπα σωστά το δρόμο, το βίντεο κλαμπ όμως κάνει μπαμ). Εχει κάθε λογής αντικείμενα από 2ο χέρι αλλά και κάποια χειροποίητα καλόγουστα πραγματάκια. Οι ιδιοκτήτριες είναι ευγενικότατες και θα μπορούσαν πιο εύκολα να απαντήσουν σε σχετικές απορίες.
Καλό μήνα :)
δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις,εγώ πάντως θα ψώνιζα,ειδικά βιβλία,που είναι πλέον πανάκριβα!
SilentSoul said…
Σκέφτηκα να κάνω και εγω μια τετοια εκδήλωση.Να την διαφημίσω και ο καθένας να φερει ρουχα και πραγματα που δεν θέλει πια και να πάρει κάποια αλλα από αυτα που θα εφερναν αλλοι.Σαν ανταλλαγη ενα πραγμα.Η σκέψη μου αυτή βρήκε αποδέκτες πολλους,ενω αλλοι ειπαν οτι αντι να γινει ανταλλαγη να δωθουν σε απορες οικογένειες ή σε οργανώσεις για το παιδι.Δεν θα έλεγα όχι για το τελευταίο,μα η σκέψη μου περιειχε και κάτι τέτοιο σε περίπτωση που κάποια ρούχα έμεναν χωρίς ανταλλαγή.Αυτα θα γινοταν τζαμπα.Ουτε καν ενα ευρω.Απλή ανταλλαγη εφοσον πληρουσαν κάποιες προυποθέσεις.Τεσπα..δεν ξερω αν θα το υλοποιήσω.
Όσο για το μαγαζακι που ανέφερες,εχω να σου πω ότι διανύουμε δυσκολες οικονομικές εποχες και το ξέρεις.Στα κινεζικα βρίσκεις ρούχα από 3 (μπλουζες μαλλινες)μεχρι και 30 ευρω (μπουφαν),και τα ιδια ρουχα,τα βρίσκεις και στα μαγαζια απο 50 ευρω και πάνω.Πιθανον αυξάνουν τόσο τις τιμες λόγω ενοικίου.Δεν συμφερει οικονομικα μια τετοια κινηση.Ενα μαγαζι ανοιγει 10 κλεινουν.

Popular Posts