Ψωναρα τάιμ

Από τα χρόνια που δούλευα στον Τζερόνιμο, ήθελα να κάνω και ραδιόφωνο αλλα δυστυχώς ο αδερφός που ήταν υπεύθυνος του ραδιοφώνου δεν με χωνευε, σε αντίθεση με τα αδέρφια που είχαν την τηλεόραση που με συμπαθούσαν ιδιαίτερα.

Είναι καιρός που ψάχνομαι να κανω ραδιοφωνική εκπομπή στο ιντερνετ αλλα δυστυχώς δεν ξέρω πώς να το στήσω.

Σκεφτόμουν καιρό να κάνω ποντκαστς αλλα μια απόπειρα πριν χρόνια με ειχε ξενερώσει, γιατί ξαφνικά δεν ειχα τίποτα να πω. Και η φωνή μου χαλια. Λόγω μικροφώνουν ακουγοταν από την "μυτη".
Ομως τωρα το πήρα απόφαση.

Ακουσα το αποτελεσμα και γελαγα με την φωνή μου που ακούγεται επιτηδευμένη αλλα και στην τιβι το ίδιο ειχε γίνει. Στις πρώτες εκπομπές ήμουν σαν ξυλάγκουρο που λεει τις ειδήσεις στο κρατικό κανάλι αλλά μέχρι το τέλος της πρώτης χρονιάς σήκωνα τη φούστα μου στο καμέραμαν εκτός πλάνου για να τρέμει η κάμερα.
Μαλακιούλες.

Μια άλλη απόφαση που πήρα ειναι να καταργήσω μάλλον το boukitses.gr για τον απλούστατο λόγο οτι δεν ξέρω να το χειρίζομαι σωστά. Εχει απίστευτα κουμπιά και δεν καταλβαίνω γρι. Ο Αγγελος ειναι εκτός ζωής μου και σ'αυτον βασιζόμουν να ψάξει και να λύσει τα όποια προβλήματα είχα.

Οπότε μάλλον θα ξανανοιξω το μπουκίτσες μπλογκσποτ, ή θα ποσταρω εκεί τα ποντκαστς, δεν ξέρω.

Η πρώτη απόπειρα μιλάει για θέματα που εχω ξαναθίξει γραπτως, που μου έχουν ζητηθεί στα διάφορα περιοδικά που δούλευα, έτσι για ζέσταμα. Δεν υπάρχει προσχέδιο, δεν προέγραψα τίποτα, απλώς μιλάω και όπου με βγάλει.
Για ανασφάλειες είμαστε τώρα;

Βαζω και ωραία μουσική, δυσεύρετη για αυτούς που ψάχνουν μελωδίες και δεν ξέρουν ποιο κομμάτι είναι.

Αποτελώ από μόνη μου ενα κοινωνικό έργο.
Αμ πως.


Θα χαρώ να μου πείτε τη γνώμη σας ως προς την θεματολογία, την μουσική, και γενικώς ότι επικοδομητική κριτική και σχόλια έχετε να κάνετε.

Comments

Popular Posts