Ξύπνιοι είμαστε, ευχαριστούμε για τα "φώτα".

Οταν ζηλέυουμε το "τρωκτικό", δεν ξέρουμε ορθογραφία και γενικώς δεν ξέρουμε τι μας γίνεται ιδού το αποτέλεσμα.
Βρήκα πάλι ένα ποστάρισμα από χαζομπλογκ για να παμε να γραφουμε στις σελίδες του.
Η ανορθογραφία που σπάει κόκαλα μου προξένησε ρίγη αλλα το προσπέρασα και έστειλα αυτό το μαιλ.


Στις 19 Απριλίου 2010 9:42 μ.μ., ο χρήστης lili έγραψε:
Ειναι η δεύτερη φορά που προσπαθήσατε να διαφημιστείτε στο μπλογκ μου χωρίς να έχετε ζητήσει την άδεια.
Το μπλογκ του καθένα ειναι η πνευματική του ιδιοκτησία και το να σπαμάρετε σε έναν ξένο χώρο όπου σας δίνεται καποιο βήμα, χωρίς σεβασμό για τον ιδιοκτήτη του δεν αφήνει και τις καλύτερες των εντυπώσεων.
Μπορει να μην έχετε τρόπους ή την αναλογη παιδεία και είπα να σας "ξυπνήσω" εγώ λίγο, για αλλαγή. Χωρίς το "ρε".

Καλη συνέχεια.

και έλαβα ούτε δέκα λεπτά αργότερα αυτήν την απάντηση, γεμάτη χαζοχαρακτηρισμούς, άστοχους αλλα κυρίως απεγνωσμένους. Να μου την πει, να βγει από πανω. Επιχείρημα κανένα.
Το βάζω έτσι για τον χαβαλέ του πράγματος γιατί ειδικά το πρώτο σκέλος περιγράφει τον εαυτό του και δεν το καταλαβαίνει καν.:D
Ειχε δίκο ο ψυχολόγος μου που λέει ότι όποτε ερμηνεύουμε καποιον, τον εαυτό μας περιγράφουμε ουσιαστικά.


agapite mou kirie enas anthropos o opoios to vriski afto agenia poso sovaros kai me ti epipedo mprei na einai ...
anatheoriste tis apopseis sas kai prospathiste kalitera na katalavete ti simeni exo paidia ..kai ta sizitame ksana ...
eiste akrivos o neoelline dithen pou exei epipedo kai paidia kai dini mialo se olous tous allous ....
kitakse agori mou na ksipniseis kai min xaraktirizeis tous anthropous gia tous opoious den gnosizeis tipota ....afto kai mono dixnei to diko sou epipedo...

efxaristoume gia to mathima alla prota na frontiseis na apoktiseis esi kapoio epipedo ... pou poli amfivalo ...an krino apo ta legomena sou kai tin epithetikoti sou... se mia apli proskili tin opoia megalopioises.....
afta ... kai den xriazete na apantiseis sto minima ...ekana mia prospathia aplos mipos kai katalaveis oti i diki sou simperifora einai epithetiki kai ami ti allo mono anthropo epipedo den xaraktirizi .... to re tha mas piraksi.....


Δεν έδωσα συνέχεια αν και ήθελα να του τονίσω την διαφορά της πρόσκλησης και της ρεκλάμας αλλα φοβήθηκα μην μου στείλει κι αλλο, γιατί για πιτσιρικά τον κόβω και βαριέμαι.

Comments

Anonymous said…
Ω τι τιμή για σένα :)

Eγώ παρ΄όλο που τους αφιέρωσα στο παρελθόν ολόκληρο ποστάκι, γι΄αυτήν την εκνεριστική τους τακτική, δεν έλαβα αντίστοιχης ....κατατοπιστικής απάντησης.
Ο καθένας όπως αντιλαμβάνεται την έννοια και του blogging και της επικοινωνίας και της αξιοπρέπειας.

Καλημέρα
Lina said…
"ti simenei exo pedia"

εννοεί "τι σημαίνει: "έχω παιδιά" " ;

=ΡΡΡ

πάντως διακρινω μια μονοτονία στα σημεια στιξης. Οκ κι εγώ χρησιμοποιώ αποσιωπητικά πολύ συχνά, αλλά ξέρω κι άλλα σημεια στιξης.
vasvoe said…
σιχαίνομαι κάτι τέτοιους τύπους. τους σιχαίνομαι βαθύτατα...
elekat said…
Χα χα χα!!
Μου στέλνουν κι εμένα κάτι τέτοια αλλά δεν απαντάω καν!
Βαριέμαι!
kstinion said…
oti na nai omos?pragmatika...den exoun nohma auta pou grafei to paidi...

Popular Posts