Πως θα επρεπε να ειναι ο γαμήλιος όρκος.

Αντρα μου, πατερα του παιδιου μου,
Κακως παντρευτηκαμε με ορκους αιώνιας αγάπης, σεβασμού, και στοχους απραγματοποιήτους και μη εφικτούς.
Επρεπε οοι όρκοι μας να γραφουν, Υποσχομαι να σου δινως παντα ευκαιρίες να μου εξηγήσεις, να μην βγάζω τον θυμό μου και την απογοήτευσή μου πάνω σου, γιατι δεν ήσουν αυτό που εγώ ειχα πλάσει στο μυαλό μου. Υπόσχομαι να σε ανακαλύπτω κάθε μέρα, να προσπαθώ να σε δεχτω και αποδεχτώ και να θυμίζω στον εαυτό μου οτι δεν μου χρωστας εναν άλφα χαρακτήρα, εναν άλφα σωματοτυπο, ουτε καν την αγάπη σου, που ειναι δωρο, και για τους δύο. Υποσχομαι να δουλέψω με τον εαυτό μου σε κάθε στροφή και αλλαγή που ερχεται στην ζωή, αλλα και σε σένα, και σε μένα, γιατι το μόνο στάσιμο, ειναι ο θάνατος. Εξελίσσεσαι, κι εγω το ίδιο και μπορεί αύριο να μην θέλουμε τα ίδια πράγματα από την ζωή μας, μπορεί να μην εχουμε πια το ίδιο μονοπάτι, η ψυχή σου να χρειάζεται να εχει διαφορετικές εμπειρίες από την δική μου, και υποσχομαι να σε κρατω ενήμερο για κάθε αλλαγη, οχι γιατι σου το χρωσταω αλλα γιατι σε νοιάζομαι, και η σχεση μας μπορεί να αλλάξει μορφή , αλλα να μην διακοπεί. Υποσχομαι να μην ξεχασω ποτε το πως με κανεις να νιώθω και υποσχομαινα σεβαστω οποιον χρόνο περασουμε μαζί. Υπόσχομαι να σε τιμήσω με ειλικρίνεια αλλα οχι σκλήροτητα. Υποσχομαι να σεβαστω την διαδρομή σου και να θυμάμαι κάθε μέρα οτι μια μερα μάλλον θα τελειωσει αυτό που τώρα νιώθουμε, ετσι ποτε δεν θα παραμελήσω τις θαυμάσιες στιγμές μας. Υποσχομαι οτνα εχουμε διαφωνία και θέλουμε δυο διαφορετικά πράγματα, να μην σε προσβάλλω, μειωσω και προσπαθήσω να σε χειραγωγήσω. Δεν θα γινω μικροπρεπης και θα αποδεχτω οτι δεν μπορω να σε πιεσω η να σε κάνω να κάνεις αυτό που θέλω, και περιμένω από σενα την ιδια αντιμετωπιση.
Οταν φτασουμε σε σημείο να θελουμε διαφορετικά πραγματα, δεν θα σε ανταγωνιστω, απλα θα κάνω αύτο που πρεπει για την εξελιξή μου και περιμένω κι απο σενα το ιδιο.
Αν χωρίσουμε λόγω αδιεξοδου, η λόγω κακής συμπεριφοράς, υποσχομαι να μην διαιωνισω τα αρνητικά συναισθήματα περα του διαζυγίου μας, ούτε να σου καταλογίσω μέσα μου φταιξιμο, και ευθυνες, αφου χωρίζουν οι δρόμοι μας.
Υποσχομαι να μην τσακωθώ μαζί σου για χρήματα, και ευχομαι να καταλάβεις οτι οσον αφορα τα παιδιά μας, πρεπει να μεγαλώνουν και με τους δύο γονεις. Ιδεατα θα ήθελα να τα παιρνουμε εναλλαξ κάθε εβδομάδα, όμως αν δεν δυναται ο ένας από τους δυο, αυτός που θα τα παρει να μην αφήσει το μεγαλωμα τους σε παπουδες και γιαγιάδες. Ο γονιός που δεν εχει τα παιδια, να προσπαθήσει να βοηθήσει τον γονιό που εχει παρει τα περισσοτερα βάρη και να μην γινει  το διαζύγιο η αιτια να χασουν τα παιδια δυο γονεις και το βιωτικό τους επίπεδο, και να ειναι το διαζυγιο απλά μια αλλαγή κατοικίας.
Υποσχομαι οτι εχω ολη τηνδιαθεση να σε αγαπώ μεχρι να πεθάνω, να σε τιμώ, να σε σεβομαι και να σε ποθώ αλλα και να σου πω αμέσως αν κατι μεσα μου αλλάξει.
Υποσχομαι να μην το παρω προσωπικά να κι εσυ μια μερα με κοιταξεις διαφορετικά.
Υποσχομαι να μην ριξω πανω σου ευθύνες αν απιστησω και υποσχομαι να σε ενημερώσω αν ποτε νιωσω την αναγκη να απιστήσω.
Υποσχομαι να σε βλέπω σαν φίλο και συντροφο, συνγονεα και ανθρωπο, και ευχομαι κι εσυ να βλέπεις σε μενα εναν αθρωπο, εναν συμπορευτη και οχι καποιον που ειναι εδω για τις ανάγκεςσου και μόνο.
Υποσχομαι να σταματησω την λέξη "πρεπει" από το λεξιλογιό μου, ειδικά οταν προκειται για την ζωή σου.
Υποσχομαι του χρόνου τετοια μερα να ανανεωσω η να ακυρώσω τους όρκους αυτούς που σου γράφω.
Υποσχομαι να μην σε κρινω για τις σεξουαλικές του τασεις,  και να προσπαθησω να δοκιμάσω και να πειραματιστω, και υποσχομαινα σεβαστω το οτι εσυ μπορει να μην εχεις τα ιδια γουστα με μενα. Υποσχομαι αν συμβει κατι τετοιο, να μην σταματησω τις σεξουαλικές μας επαφες αλλα να προσπαθησω να σε συναντησω καπου στην μέση, εκτος αν νιωθω/νιωθεις πολύ άβολα.
Σε αυτή την περιπτωση, υποσχομαι να δω την αλήθεια καταματα και να παρουμε μαζί μια απόφαση οσον αφορα την πορεια ενος γάμου και την μεταλλαξή του σε φιλία.
Υποσχομαι ο,τι καινα γινει, να μην με χάσεις, και να ειμαι διπα σου, συνγονεας στα παιδιά μας, γεμάτη ενσυναισθηση, αγάπη και κταννοηση.
Τέλος υποχομαι να μην αρχισω να σου υπενθυμίζω και να κραταω τεφτερι  όσες φορες υποπσσεις σε λάθη, και υποσχομαι να κάνω το ίδιο για τον εαυτό μου. Η ζωή ειναι δυσκολη, ο γάμος και η γονικότηατ ακόμα πιο πολύ , δεν χρειαζομαστε καποιον  με το δάχτυλο τεντωμένο, αλλα μια αγκαλιά να μας σηκώσει και να μας πει, "ελα, ξανα, δεν εγινε τιποτα, το σημάντικο, ειναι ο στοχος μας".
Να ειμαστε ενωμένοι, δυνατοι.


Comments

Popular Posts