250 ευρω των διακοπών σε ταξι

Ο Πατέρας μου μπήκε στο νοσοκομείο χτες και παραλίγο να τον χάσουμε.
Νεφρική Ανεπάρκεια και σήμερα θα του εξετασουν εντερα στομαχι και προστάτη.
Φοβούνται για εκτεταμενο καρκίνο και στα τρια.
Πήρα ταξί από Πελοποννησο, ζήτησα απο την πεθέρα μου να κρατήσει το παιδί αλλά αδυνατούσε γιατί ετοιμάζεται να πάει στο χωρίο της. Ο πατέρας της μικρής φέυγει αύριο για διακοπές, ευτυχώς ο Νικος και ο Άγγελος ερχονται και την κρατάνε σε βάρδιες.

Το σόι τα έχει βαλει με την μάνα μου, μέχρι και για εισαγγελέα είπαν και δεν μπορω να πω τίποτα.Τους υπενθύμισα οτι ο πατερας μου ήθελε να μην εξεταστει και το κριμα της ειναι που δεν του γύρισε την πλάτη όταν εκείνος κρεμάστηκε πάνω της.
Την πήρα παραπέρα και της έιπα να το βουλώσει για μια φορά γιατι κανείς δεν θέλει να ακούσει τις εξηγήσεις της.
Και ειναι αλήθεια.
Εγώ νιώθω θυμωμένη με την ξεροκεφαλιά της, με την ανοησία και τωνδυο τους, με το γεγονος οτι πρέπει να μπω στη μέση να τη προστατέψω από το σόι και το γεγονος οτι τη λυπάμαι, αλλα δεν ειναι ΑΥΤΗ το θέμα μας, αλλα ο μπαμπάς.
Πώς καταλήγουμε να άσχολούμαστε μαζί της δεν ξερω.
Ο πατερας μου ζούσε τον χειρότερο εφιάλτη του.
Είναι πολύ φοβιτσιάρης και φυγόπονος και τα χτεσινα (καθετήρας κλπ) ήταν μαρτύριο για κείνον.
Τον έβαλαν σε τεχνητο νεφρο γιατι ειχει Καλιο 26 (ενω το φυσιολογικό ειναι 1, κατι).

Σήμερα θα τον εξετάσουν, και θα ξέρουμε τι έχει.
Η μητέρα μου εχει κι εκείνη καποια ίδια συμπτώματα (πρησμένα μαυρα πόδια) και αναρωτιέμαι αν έκαναν κατι μαζί, ή αν φταιει κατι στο εξοχικό...Εχει σημασια που η δίπλα πόρτα ειναι ανοιχτό "εργοστασιο" αλουμινίου; (Μήπως τα ρινίσματα;)

Η μικρή μου λεει συνέχεια για το κάμπινγκ.

Απ' τη δουλειά μου ζητούν τα τελευταία επισόδεια μιας σειράς (να πανε να γαμηθούν),
και χτες η μάνα μου ήθελε να φερει στον πατέρα μου χαρτι για να του πει να μου γραψει το ένα σπίτι, (Τώρα μωρέ;) καπάκι είπε στον πατερα μου καιντον θείο μου οτι ειδε όνειρο οτι ο θειος μου και ο γιος του ( ο οποίος ειναι γιατρός στο νοσοκομείο) εθαβαν τον μπαμπά.

Είναι βλαμμένη, αλλα τι να την κάνω;

Α ναι, το απόγευμα έρχεται η γιαγιά μου από Θεσαλονίκη.
Ξερετε, απ΄αυτές τις γριες που κλάινει και ωρύ0ονται και σε καταριούνται επειδη δεν εισαι παρθένα ας πούμε ( το κανε στην ξαδερφη μου).


Είχα αποδεχτει οτι ο πατέρας μου δεν θα έβγαζε το καλοκαίρι και οτι ήταν ουσιαστικά δική του επιλογή. 'Η ειμαι ακόμα σε κατάσταση ετοιμότητας.
Το θέμα είναι οτι δεν νιώθω και πολλά.
Μου υποσχεθηκε αν σηκωθεί να ακολουθήσει τις οδηγίες των γιατρών.
Ο ερωτας του για την μάνα μου ειναι αξιοθαυμαστος.


Και ο Θεός να με συγχωρέσει, αλλα σκέφτομαι οτι ειναι καλύτερα να "φύγει" ή να γίνει τελειως καλά, παρά να είναι κατάκοιτος, γιατι πρακτικά, δεν θα μπορω να τον βοηθήσω, και η μητέρα μου...
Ισως ο Θεος θέλει να την αναγκάσει να πάρει καποιες ευθύνες, στο τέλος της ζωής της, και μαλιστα ευθύνες των πράξεών της, αλλα ξέρω οτι δεν μπορεί να φροντίσει κανέναν.



Εδω το παιδί της, και με χίλια ζόρια.


Σε λίγο θα πρέπει να πάω νοσοκομείο αλλα πρέπει πρώτα να δουλέψω την κωλοσειρά, οποτε θα ξαναγράψω μόλις έχω νέα.

Comments

δυστυχώς η ζωή δεν είναι εύκολη... και εμείς οι άνθρωποι την κάνουμε ακόμα δυσκολότερη...

εύχομαι ότι καλύτερο για όλους σας !!
Lina said…
αχ βρε λιλι.... τι να πω; κουραγιο σε όλους σας. ειναι πολλά τα προσωπα που θελουν φροντιδα στην ιστορία.
TzinaVarotsi said…
Δύσκολες καταστάσεις, να ευχηθώ να πάνε καλύτερα απ'ότι περιμένεις τα πράγματα.
(δεν σε φοβάμαι.. είσαι δυνατή!) :)

Popular Posts