Οικογένεια

Ξέφυγε τον κίνδυνο, το σόι τον εχει καπαρώσει κάτω από το αγρυπνο βλέμμα τους, πετάνει κακίες στη μάνα μου, για μένα είπαν οτι έρχομαι μόνο μια ώρα και αλλα κομψά, ο πατέρας μου δεν θελει ή δεν μπορεί να τους βάλει στη θέση τους...κι εμαθα οτι η μοναδική θεία στην οποια ειχα εμπιστοσύνη, ελεγε ο,τι της έλεγα στους δικούς μου.
Η ίδια θεία που μου έλεγε οτι οι γονείς μου δεν μου γραφουν το σπίτι γιατι φοβούνται μην τους πετάξω έξω.

Μου ρθε αηδία.
Ο πατερας μου δεν δείχνει να με χρειάζεται, ένιωθα περριτη.
Καύσωνας.
Θα πάρω το παιδάκι μου και θα γυρίσω πίσω στο0 κάμπινγκ.

Ο πατέρας μου μπορεί να παρεξηγηθεί, αλλα δεν μπορω να κάνω κάτι για το πώς θα το εκλάβει. Ετρεξα όταν πίστευα οτι μας ήθελε κοντά του, έμενα.
Τώρα νιωθω διακοσμητική και οτι μετράνε την κάθε μου κίνηση.
Δεν υπάρχει αγαπη εκει μέσα...

Σο λονγκ.

Comments

vasvoe said…
symfwnw. mh vazeis kanenan panw apo ton eayto sou kai th mikrh - eidika anthrwpous pou den tha to ekanan akoma kai otan tous exeis anagkh. phgaine na kaneis ta mpania sou kai mh skas!! eipame, to stress prokalei rytides.
...το σοϊ σου μέσα... (<-This is part of Bine-Liki)

Σίγουρα θα το έχεις καταλάβει πρίν απο μένα (είσαι μάνα) αλλα, έχεις δική σου οικογένεια η οποία αποτελείται -αυστηρά- απο εσένα και την κόρη σου. Τα άτομα που αναφέρεις είναι συγγενείς. Θαρρώ λοιπόν πως ο τίτλος θα έπρεπε να είναι "οικογένεια" και όχι οικογένεια...

Συνεπώς, αερίσου (κλάσε με το μπαρδόν) και τράβα να πάρεις τον αέρα σου με τη μικρή!
"Εμείς" είμαστε αυτοί που μένουμε εντός της πόρτας του σπιτιού μας. Όλοι οι υπόλοιποι (καλοί, κακοί) είναι οι "άλλοι".

Το πτηνό.

Popular Posts