Κοτσωβολος, info-quest, ACER

Στις 22 αυγούστου το πισι μου χαλάει.
Η εγγύηση εληγε στις 16 Σεπτεμβρίου. Πάιρνω τηλέφωνο τον Κοτσώβολο, διότι θυμαμαι πόσο πολύ επεμεναν να πάρω την μέχρι τότε αγνωστη μαρκα Εϊσερ, δηλώνοντας οτι "ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ, αστειεύεστε;"

Ο Κοτσώβολος με ενημέρωσε οτι δεν ειναι αρμόδιος και να πάρω την Ινφο κουεστ. Πρώτο πέταγμα του μπαλακιού.
Η ινφο κουεστ μου ειπε να το πάω από κει και οτι θα ειχα νέα τους μεσα σε 5 εργασιμες.
Πολλές τις βρήκα, αλλα θεώρησα οτι εκτός αν ειμαι γκαν΄τεμω και διαλεξα την εταιρεία με τα πιο σκαρτα προιοντα και πνίγονται στις επιστροφές, πιθανον λενε 5 μέρες για να ειναι καλλυμενοι.
Πάιρνω στις 5 μέρες, και μια τηλέφωνήτρια μου λεει με ύφος του στυλ "μα καλα τι παιρνετε εδω;" και με ενημερώνει οτι ειναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ και ευθύνη να πάρω την 'Εισερ για να μάθω τι γίνεται με το ανταλλακτικό που περιμένουν.
Μια μητρική.

Δεύτερο πέταγμα του μπαλακιού.
Παίρνω την 'Εισερ.
Δεν ξερουν , δεν βλέπουν, δεν, δεν, δεν...
Αυτό την Τρίτη, και μετά την Παρασκευή (2η εβδομαδα, να κρατάμε λίγο σκορ)
Είμαι δεκα μερες χωρις πσι και εχω μεγάλο πρόβλημα.
Περνάει το σαβ/κο.
Πάιρνω την Δευτερα, μου λενα να ξαναπάρω την Τετάρτη, παιρνω, δεν δουλευουν τα κομπιούτερ τους, παιρνω Παρασκευη...ναι το μαντεψατε, δεν ξέρουν πότε θα ερθει το ανταλλακτικό από Αγγλία.
Αγαπητοί μου, από την Κίνα να το εφερνε ο διανομέας με τους αγκώνες, θα ειχε φτάσει.

Εβδομάδα τρίτη.
Παίρνω την ινφο κουεστ και τους λέω οτι εχδω πλέον μεγάλο πρόβλημα οτι δεν παιρνω απαντήσεις, οτι υποψιάζομαι οτι δεν υπαρχει το ανταλλακτικό και στην τελική ας μου βαλουν το επόμενο της σειράς.Δεν γίνεται εν ετη 2009 με τόσες πτήσεις, να μην μπορεί να ερθει ενα γαμημένο μοδερμποαρντ στην Αθήνα!
Τα τηλέφωνα δίνουν και παίρνουν.
Μια κοπελίτσα φιλοτιμείται να το ψάξει οταν με ακουσε όλο απελπισια να της λεω οτι θα πήγαινα στην Εισερ αλλα ειναι στην Ιταλία και τελος πάντων εγώ ζω απ'το ρημάδι.

Με ξαναπαίρνει, και πολύ πιο τυπική αυτή τη φορά μου λεει οτι το ανταλλακτικό θα έρθει σε ένα μηνα από τωρα.
Και παθάινω συγκοπή.
Γιατί δεν ξερω τι παιζεται, αλλα θεωρω οτι ειναι πολύ πιθανό σε ενα μηνα να μου πουν οτι δεν ήρθε και παει λέγοντας μέχρι να βαρεθώ και να παρω το πισι από κει.
Και φυσικά η εγγύησή μου εχει λήξει.
Και εχω στον σκλήρο φοτωγραφίες, προγράμματα και τελος παντων, πρέπει να δουλέψω, δεν μπορώ να το αφήσω εκεί απεριόριστα.

Παίρνω το ΙΝΚΑ, τους εξηγω την περίπτωση, μου λένε οτι δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο στο πόσο κρατάνε ένα μηχάνημα αλλα θα κανουν μια παρεμβαση και θα μου στείλουν επιστολή με το αποτελεσμα.
Καλα.

Δεν θέλω να τους περάσει, αλλα εγω χάνω.
Νιώθω απίστευτα μαλάκας που δεν πήρα άλλη μαρκα με άλλο εξουσιοδοτημένο σέρβις-και κοντα στο σπίτι μου, και πραγματικα επειδη με τον Κοτσωβολο στο παρελθον εχουν γινει κι αλλα (δεν πήρα ποτε την κουκούλα του μίξερ μου και καποιο εξάρτημα "γιατί δεν ειχε η αποθήκη τους", καθώς και ποτέ δεν τήρησαν τα 2 χρόνια σερβις δώρο όταν πήρα το κλιματιστικό μου "γιατι δεν το σημείωσαν"), δεν προκειται να ξαναψωνίσω από κει, ούτε το Electroworld πού ειναι "αδερφακι" τους.

Θα πάρω αυριο να τους ξεχεσω ενα χερακι, έτσι για να νιώσω λιγότερο θύμα.
Και μετα θα πάρω το πισι μου, χαλασμένο όπως ήταν, αφού εχει κλέισει μήνα μακριά.
Και κάνω τον σταυρό μου να μην έχει περεταιρω ζημιές.


Εγγυηση= Σας εγγυόμαστε οτι δεν θα σας το φτιάξουμε.

Πάω να σκάσω.

Comments

Unknown said…
Δες αυτό και ρίξε τους ένα τηλέφωνο άμα δε βαριέσαι.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/reports/2007-05-24.%20Παροχή%20εγγύησης.pdf

Ουσιαστικά είμαστε ανήμποροι να βρουμε το δίκιο μας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να το κυνηγάμε όσο γίνεται και να σπάμε τα rx... σε όσους φέρονται σκάρτα.
Weeman said…
Δες και αυτό, αν και είναι πιο γενικό από το προηγούμενο που σου 'στειλα.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/%CE%95kthesi-2007%20Summary.pdf

Συμπέρασμα: δε βγάζεις εύκολα άκρη, οπότε θα σου σύστηνα να πας στην Acer, να τους τα ξαναχώσεις και μετά να τους ζητήσεις να σου δώσουν ένα laptop έως ότου επισκευάσουν το δικό σου.
Lili said…
H Acer ειναι στην ΙΤΑΛΙΑ.
Οπότε στα @@ τους.
efi said…
τα acer ειναι τα χειρότερα λαπτοπ.μακράν. και με την χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών. μακράν.
όλα έχουν εγγύηση. σημασία έχει πόσο καλή αντιπροσωπεία έχουν. next time, ρωτάς πρώτα (οχι τους πωλητες!κανέναν φίλο σου) και μετα αγοραζεις :)
Lili said…
Εχω τον πόνο μου, έχω και σενα...:P




Ρε μια λύση βρεστε μουυυυ.
Δικηγόρο; Τον συνηγορο του καταναλωτη;
Δεν μπορεί ΚΑΤΙ, ΚΑΠΟΙΟΝ θα υπολογίζουν
Weeman said…
Tσέκαρε εδώ και μίλα μαζί τους και ρίξε μια καταγγελία στον Κωτσόβολο.

http://www.efpolis.gr/el/epanorthosi-askisi-dikaiomaton.html

Προ διετίας, τους είχα στείλει επιστολή όπου είχα στολίσει κανονικά ένα εστιάτορα που νόμιζε και καλά ότι είναι έξυπνος και μούρη και οι τύποι τον ΠΗ ΔΗ ΞΑ ΝΕ.
Από τις λίγες φορές που έχω δει να λειτουργεί το κράτος ως πρέπει...
sunnefoula said…
Είχα κι εγώ μια φανταστική εμπειρία με την ίνφο κουέστ για λάπτοπ hp. Πάνω από μήνα για να φέρουν μια μητρική από αγγλία. Τη δεύτερη φορά ήταν πιο γρήγοροι, αλλά αποφάσισα να κάνω και μια αναβάθμιση μνήμης. Μου είπαν πόσο κοστίζει η μνήμη, αλλά δε μου είπαν ότι δεν υπολόγισαν έξτρα χρέωση για εργασία, γι αυτό και απαίτησα να την αφαιρέσουν (όσο κόστιζε η μνήμη, άλλο τόσο η τοποθέτηση!). Επειδή έκαναν τους δύσκολους, πέταξα ένα είμαι δικηγόρος, ξέρω τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής και ξεμπέρδεψα. Και τελικά, αυτό το "είμαι δικηγόρος", ή το ¨σας τηλεφωνώ εκ μέρους του κου τάδε" έχει κάνει τη δουλειά του, κι ας είμαι ακόμα ασκούμενη δικηγόρος.

Μπορείς να κάνεις τις καταγγελίες αλλά από εκεί και πέρα μπορείς να πάρεις η ίδια, ή να βάλεις κάποιον άλλο να πάρει λέγοντας πως τηλεφωνείς/ει εκ μέρους σου, να αναφέρει ότι ουσιαστικά είναι το εργαλείο της δουλειάς σου και αν δε βρεθεί λύση θα πράξει ό,τι είναι νόμιμο κλπ, μπας και ξυπνήσουν.

Είναι τραγικό το ότι για να γίνει μια δουλειά σωστά πρέπει να απειλούμε δεξιά κι αριστερά πάντως..
Lili said…
πηρα...ειδωμεν.

Popular Posts