Μικρά νέα, στα γρήγορα.

χτες είδα τους Δεστε τους, τυχαία.
Είχαν λαλήσει, έκαναν βλακείες, και το καταχάρηκα. Χωρίς σοβαροφάνεια χωρίς "εχουμε μια εικόνα, ειμαστε καποιοι"...
Μου θύμισε μια παλια εκπομπή που ειχα κάνει κι εγώ, άνοιξη όπου μας ειχε πιασει νευρικό γελιο και η μαλακία μας με αποτελεσμα να σηκώσω στον αέρα τη φούστα μου :P

Πραγματικα γέλασα πολύ.


Ενας φίλος μου μου λέει οτι θα φύγουμε από το ευρώ, και θα γίνει αποτίμηση της δραχμής.
Ο ίδιος φίλος μου μού λέει οτι στην Αμερική το βασικό ειναι 13 δολάρια η ώρα, και ενα γαλόνι=3 λίτρα περίπου, γάλα-βιολογικό μάλιστα- κάνει ενα δολάριο.
Ειλικρινά, βαρέθηκα να ζω φτωχικά.

Θέλω να φύγω.

Comments

sikia said…
Αχ πέστα lili μου. Δεν είναι βέβαια και τόσο τέλεια στην Αμερική όσο στα παρουσιάζει ο φίλος σου (και θα του κάνω spank το ποπουλίνο), αν και σίγουρα πιο φτηνά από την Ελλάδα, το minimum wage είναι $7.25 την ώρα, το μισό γαλόνι βιολογικό γάλα είναι σε προσφορά $2,50 ($3, 30 κανονικά).
crispy said…
Καλησπερα.Χλωμο το βλεπω να μας αφησουν να φυγουμε απ το ευρω.Δεν ειναι μονο στην Αμερικη πιο απο δω αλλα και στις περισσοτερες χωρες της Ευρωπης .Δυστυχως εμεις οι Ελληνες δεν εχουμε καθολου καταναλωτικη συνειδηση.
Pink_Fish said…
χτες διάβασα σε μια στήλη για τα media ότι οι "Δέστε τους" κόβονται, λόγω περικοπών στο κανάλι τους. Κρίμα, μου άρεσε κι εμένα αυτή η εκπομπή. Καθόλου στημένη, ούτε αυτά τα δήθεν χαμόγελα που βλέπεις αλλού....Εμένα ξέρεις τι με πειράζει? Που γινομαστε όλοι λίγο και πιο μίζεροι, λίγο και πιο μίζεροι. Σαν Ξανθόπουλοι ένα πράγμα, όλο κλαιγόμαστε ότι δε βγαίνουμε (και αλήθεια είναι, δεν είναι ψέμματα), όλο τα μετράμε και δε φτάνουν. Απο παντού ακούς για λεφτά, λεφτά, λεφτά. Όλη η ζήση μας γύρω από αυτό περιστρέφεται πια, την επιβίωση. Θα φθαρούμε

Popular Posts