Μπλε μαλλί


Θέλω να βάψω τα μαλλιά μου μπλε, ροζ, να τα κόψω κοντα. Να ζήσω την ζωή μου με τους δικούς μου όρους. Δική μου είναι, είναι μικρή.
Οι αλλοι γονεις θα με κοιτούν περίεργα.
Μήπως τωρα δεν το κάνουν;
Τουλάχιστον αν ειχα μπλε μαλλι, θα το απέδιδα εκεί, ότι είναι σφιχτοκώληδες αστοί που δεν αποδέχονται τα ελευθερα πνεύματα.
Θημήθηκα έναν φίλο μου που όποτε του άρεσε μια γυναίκα, εκανε αηδιαστικά πράγματα, όπως να ανοιγει το στόμα του όταν έτρωγε η να σκαλίζει την μυτη του. Λες και προσπαθούσε να τον απορρίψουν. Λες και ήξερε ότι θα τον απορρίψουν και έφτιαχνε το άλλοθι του. Με απορρίπτουν για κάτι που επέλεξα να κάνω.

Δεν ξέρω γιατί με απορρίπτουν πολλοί άνθρωποι. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που κάνει καποιον συνομιλητημου στο τηλέφωνο να στραβώνει μόλις με βλέπει πρώτη φορά.Ισως είναι κατι επάνω μου. Το ντυσιμό μου ας πούμε να του θυμίζει ούτε και γω ξερω τι, από βλαχάρα μέχρι Κομμώτρια στο Ιλιον, μέχρι τρειλερ τρας. Δεν ξέρω.
Αν τα ρούχα μιλάνε, σε μένα παρέμεναν πάντα βουβά.
Ποτέ δεν ντύθηκα με το γούστο μου. Εβαζα ότι ρούχα υπήρχαν, μου δάνειζαν και μου έδιναν. Ως γνωστό μετα τα 11 έπρεπε να δανειστώ από την μαμά ή να χωρέσω σε μικροσκοπικά σορτσάκια και μπλουζες που μου έκανε μια φίλη της δώρο αλλα αυτό σταμάτησε μετά τα 9-10 αφού το κατάστημά της μέχρι αυτά τα νούμερα πούλαγε.
Στην εφηβέια μου βγήκε σε καλό, εμαθα να εχω style. Οι μαθήτριές μου πού με γούσταραν που ήμουν πρωτοποριακή.
Και μετα που πάχυνα, έβαζα όσα δεν με έκαναν τελείως ιπποπόταμο.

Μπορεί να είναι το πάχος μου. Ξέρω από φίλες μου υπέρβαρες ότι τους φερονται ασχημα.
Η πρωην κολλητή μου βρήκε δουλεια μόνο όταν αδυνάτισε.

Μπορεί να είναι κάτι πάνω μου μπορεί να είναι κάτι μέσα τους.
Αν όμως ειχ κατι κραυγαλέο θα μπορούσα να το ρίξω εκεί και να μην πολυζοριστώ.
Από την άλλη, το κραυγαλέο δεν το θέλω.
Αλλα θέλω μια μινιμουμ ελευθερία να διαθέσω το σώμα μου και τα μαλλιά μου όπως θέλω εγω και όχι όπως θέλουν οι άλλοι.
Και το παρδαλό μαλλι πολύ μου αρέσει.

Τραγουδίστρια δεν είμαι;
Δεν μου δινει αυτό λίγο άλλοθι; :P

Comments

Popular Posts