ok reaqlity check time

Ελλατώματα που μου κάνουν την ζωή δύσκολη.
Πολυλογού, pushy, bossy(αυταρχική),φωνακλού, ανασφαλής, αγχώδης, αρπάζω δυσκολα αλλα πολύ, δεν μου αρεσει η κριτική του οποιουδήποτε δεν εχει κερδίσει αυτό το προνόμιο,καχύποπτη και αφελής εκ περιοπής. Σκλήρη. Judgemental ε τους "χαιδεμένους".

Ελλατώματα που θέλω να αλλάξω
Φωνάζω και λέω απαισια πράγματα που δεν εννοώ όταν θυμώνω και δυσκολεύομαι να επανέρθω, Προσπερνάω τι μου κάνουν και δίνω πολλές ευκαιρίες. Δεν εχω το σπίτι πολύ καθαρό. Κάνω χοντρες γκάφες. Εγωκεντρική. Θέλω ναηγούμαι γιατί δεν εχω εμπιστοσύνη στους άλλους οσον αφορα την κατάχρηση εξουσίας και γιατί πιστεύω οτι ο δικός μου τρόπος πιθανόν ειναι ο καλύτερος. Συνηθισμένη στην βία. Πολυ νευρική.


Προτερήματα μου που μου αρέσουν
Γενναιόδωρη με άυλα πράγματα όπως support, μοιρασμα "καρέκλας" και ευθυνών, intuitive.
Δημιουργική, μεγάλη φαντασία, πρακτικότητα. Ικανή. Μπαίνω στην θέση του άλλου. Δεν κρίνω ούτε συμπαθώ ούτε αντιπαθώ (εκτός από μερικές ομάδες συγκεκριμένες όπως πρεζακια, 30χρονα γαιδούρια που το ξύνουν, manipulators, επαγγελματιες θύματα...).
Ανετα στην εξοχή και στη σκηνή και σε διαφορετικά settings. Protective οσων αγαπώ.
Feminine. Τίμια. Respectful. Εχω την εννοια της συλλογικότητας.



Ηρθε κόσμος θα συνεχίσω αργότερα.

Comments

Popular Posts