16 sept 2006 δεν θα σε χαιδεψω

Σκωτωνομαι με φιλη/γνωστη, αντιδρω στην εισβολη της στο να μου πει τι θεωρει οτι κανω λαθος. Ενω δεν την εχω ρωτησει.

Στην επισημανση μου, μου λεει οτι "μπορει να θες να σε χαιδεψω αλλα εγω δεν θα το κανω"
αντιπαρερχομαι του γεγονοτος τοι δνε την θεωρω ουτε αυτην ουτε κανεναν αυθεντια στο τι ειναι σωστο και λαθος και βαρεθηκα τους δογματικους πρηξαρχιδηδες, και συνγκεντρωνομαι στην φραση της.


Ας υποθεσουμε οτι οντως αυτο θελω, χαιδεμα.
Γιατι να μην μου το δωσεις;
Γιατι εχεις αναλαβει την διαπαιδαγωγηση μου και κατω απο την αιγιδα "νοιαζομαι για σενα", σου λεω σκληρα πραγματα αδιαφορωντας για το αν θα με αντιπαθησεις;

χαχαχαχα, συγνωμη αλλα κλανεις απο το στομα.
ας παρουμε το πιο απλο.
Αν με πονας και δεν μου αρεσει θα αντιδρασω. Μαζοχα δεν ειμαι.(πολλοι γκομενοι μου θα ειχαν αλλη αποψη αλλα δεν ειναι του παροντος)Αν επιμενεις να το κανεις, και το καμουφλαρεις με ενδιαφερον, θα σε αντιπαθησω.
(Τουλαχιστον παρε τις ευθυνες σου οτι χωνεσαι εκει που δε σε σπερνουν)

Αν ενδιαφερεσαι για μενα, παρε με αγκαλια, φιλησε με χαιδεψε με.
αμα εσυ εκδηλωνεις το ενδιαφερον σου με το να μου χωνεις στο λαρρυγγι την δικη σου ταξη πραγματων, σορυ αλλα χρειαζεσαι ψυχιατρο.


Οσοι ειναι φιλοι μου ανοιξαν αγκαλιες οταν πονουσα.
Οσοι δεν με γουσταρανε η ειχαν δικα τους agenda κρυφτηκαν πισω απο την φραση
'δεν θα σε χαιδεψω"
Οκ
dont.
αλλα μην απορεις που δεν σε θελω στην ζωη μου μετα.
Κανεις δεν θελει καποιον που βαραει οταν εχεις πεσει(και στα αρχιδια μου τα κινητρα που -υποτιθεται- οτι εχεις.)
Δεν θελω σκληρους, κακους ανθρωπους
Το αντιθετο θα ηταν περιεργο.



Δεν θα σε χαιδεψω.
Οκ. δεν ειναι ομως αλλοθι για να βαρας.


Comments

Popular Posts