the truth of things

Θελω να γυρναω απο την δουλεια το μεσημερι/απογευμα, νιωθοντας , οτι φερνω χρηματα στο σπιτι, οτι η μερα μου τελειωσε και θα με υποδεχτουν στο σπιτι με χαμογελα. Να παιξω με τα παιδια μου, να μην χρειαστει να ανησυχω για πλυντηρια, μαγειρεματα, συμμαζεμα και διαβασμα των παιδιων.
Να βαζω κορνφλεικς το πρωι στα μικρα και να πινω ενα ποτηρι κρασι -not on my own- το βραδυ στον καναπε οταντο σπιτι ειναι ησυχο.
Να κανουμε ερωτα.
Να διαβαζουμε εφημεριδα μαζι τις Κυριακες.

Θελω να ειμαι αντρας.

Comments

tdjm said…
Kαι εγώ θέλω......!!!
Κάτι ξέρει η μάνα μου που μου λέει..*εσύ μην μιλάς ,είσαι τυχερή ,έχεις γιο*
diastimata said…
Μωρέ λέτε ό,τι θέλετε, εγώ δεν σας ακούω!
Σκέψου να είχα γιο. Να τον ετοιμάζω για ταβλαδόρο και χούλιγκαν του ΠΑΟΚ!
Ενώ τώρα, πηγαίνω κι αγοράζω ροζ μπλουζίτσες και τζιν με διαμαντάκια, αντίντας ασημένια και ροζ καλτσίτσες, βιβλία και παραμυθόσκονη!
Να ΄χεις γιο, να αγοράζεις μπάλες, να μπαντάρεις ματωμένα γόνατα, να του μιλάς για τον Ιούλιο Βερν και να σου απαντά:!
Οέο οέο, πρωτάθλημα θα πάρουμε με αρχηγό τον Τέο!
Βρε κόρη! Κόρη και πάλι κόρη!
Lili said…
Μεχρι να μεγαλωσουν οι κορες μας, ΙΣΩΣ αλλαξουν καποια πραγματα, αλλα αμφιβαλλω γιατι τα μεγαλωνουν οι γιαγιαδες. Ακομα χειροτερα δηλαδη.

Popular Posts