Αυτος ειναι, αυτος ειναι!!!


hi im not sure who im sending this message too but i think its (το ονομα μου) am i correct, let me know ok, this is kyri. x





Ανοιχτε σαμπανιες.
Απο το πρωι εχω ενα ηλιθιο χαμογελο.
Πρωτον γιατι δεν ξυπνησα με πονο στο στομαχι,στεναχωρια που παραλυει, απλα μια ελαφρια κακοδιαθεσια, και αποφασισμενη. Με προτιμω ετσι, χωρις την εξαψη, χωρις την τρελλα.
Και δευτερο γιατι μολις ανοιξα το μαιλ με περιμενε αυτο, και η διευθυνση του επιβεβαιωνει οτι ειναι αυτος.



this is huge.
ειλικρινα, αν ξερατε σε ποσους που πηγαινανε Λονδινο παρακαλουσα να ριξουν μια ματια στις μουσικες σκηνες, αν ξερατε πριν χωρισω ποσες φορες πηγε το μυαλο μου σε κεινον, απο ολους οσους αγαπησα, μου ειχε μεινει περισσοτερο κιας μην ειχα περασει και τοσο καλα.
Απο το πρωι, συνειδητοποιω ποσες πιθανοτητες υπηρχαν να τον βρω μεσω ιντερνετ και εχω μεινει μαλακας.
Ειμαι απιστευρα excited. Θα μιλησουμε , θα τον δω σε φωτο μετα απο 12 χρονια, θα μαθω τα ονοματα των παιδιων του, θα του δειξω την κορη μου (τον εβαλα στο μσν και περιμενω)...
Πηρα την μανα μου, την κολλητη μου.
Ιt was huge for them, cause it was for me.
Ειναι σημαντικο να μην χανεσαι με ανθρωπους που αγαπησες, εγω δεν αντεχω στην ιδεα να μην εχω επαφη με την κολλητη που ειχα στην Ολλανδια και την φιλη μου στην Αγγλια. Ακομα εχω επαφη με τον Μαρκους, τον ερωτα μου απο Ολλανδια και απο τους πιο καλους μου φιλους.
Και ακομα θα ηθελα να ξαναβρω την κολλητη που ειχα στην Γαλλια σε πολυ μικρη ηλικια.
Ακομα θυμαμαι την μαμα μου να της λεει οτι θα φυγουμε Ελλαδα για το καλοκαιρι μονο και η maria-inez, να κλαιει με αναφιλητα, λες και ηξερε οτι δεν θα με ξαναεβλεπε.
Σε μερικους ακουγεται παλαβο, και ισως και γω το νιωθω οτι αν την εψαχνα μπορει να με κοιταζε με μισο ματι η να μην με θυμοταν,γιαυτο και στα 15 μου ενα βραδυ, ενω ανοιξα τον τηλεφωνικο καταλογο και ειδα 10 ονοματα σαν το δικο της, δεν πηρα.
Τωρα θα εχει παντρευτει θα εχει αλλαξει επιθετο, αλλα παντα παντα θα αναρωτιεμαι, αν και κεινη με θυμαται και αν θα χαιροταν να με δει.
Ειναι σημαντικο να κρατας τα αισθηματα που καποτε ενιωσες για εναν ανθρωπο ζωντανα μεσα σου.
Την θυμηση τους.


Να φτιαξω κατι αναλογο στο νετ για την Maria Inez?
λετε?

Comments

Popular Posts