Τα δωρα μου

...φετος μου αρεσανε πολυ. Πρωτον γιατι πηρα.
Καθυστερημενα αλλα ακομα περιμενω ενα..ισως το λαβω μεχρι την ονομαστικη μου γιορτη και δεν πειραζει γατι δεν κοστιζει και λιγα και το Νικολακι ειναι ανεργο. Θα μου παρει μπασο. Απο 9 χρονων θελω να μαθω. Ισως δεν μαθω, ισως το παρατησω. Αρκει ομως που θα το εχω να μπορω να το δουλευω οποτε μου ερθει.
Πηρα και απο την κολλητη μου ενα κερι που αλλαζει χρωματα. Ακουγεται απλο, αλλα μολις το ανψα και το ειδα να γινεται κοκκινο κιτρινο, πρασινο, ξετρελλαθηκα.
Και χτες, το μωρο μου εφερε ενα μαξιλαρακι για τον αυχενα μου επειδη ποναει συχνα, μαι μπουρμπουληθρομηχανη που ηθελα για να βαζω στο μαπνιο της μικρης, και ενα φλεξ ατρωτο πληκτολογιο που τυλιγεις σε ρολο, πλενεις κλπ.
Πολυ μου αρεσε !
Σημερα εκανα χωρο στον υπολογιστη μου για να το χρησιμοποιησω.
Μ αρεσουν τα δωρα μου.


Σχεδον μου εφτιαξε το κεφι.
Δεν ειμαι νταουν αλλα δεν ειμαι και απ.
Δεν νιωθω στεναχωρημενη η κατι τετοιο...απλα εχω ακεφιες.
Μαλλον πρπει να αλλαξω την διατροφη μου.

Comments

Popular Posts