69

69.
Οχι 70, οχι 68 εκει το γαμημενο γνωστο νουμερο.
Να με κυνηγαει μια ζωη.
69.
απο 69 αρχιζει το τηλεφωνο μου.
Απο 69 αρχιζουν ολα τα κινητα
69 θελανε ολοι μου οι γκομενοι να κανουμε.
Και να γουρλωνω-εσωτερικα παντα γιατι το παιζα και γω ανετη και μοντερνα-τα ματια και να κανω γρηγορους υπολογισμους σε χρονο dt:
Αν κατσω απο πανω, θα ειναι ο κωλος μου εκτεθειμενος στο ταβανι, και οκ ειναι η φυση μου να τον τουρλωνω αλλα οχι εχοντας μια μυτη και ενα ζευγαρι ματια απο κατω να παρακολουθουν το εργο της βαρυτητας in action.
Aν κατσω απο κατω με τρωει το αγχος για το αν θα επιβιωσω γιατι πανω στο παθος ουκ ολιγοι συστηθηκανε με το πισω μερος των αμυγδαλων μου και παρερμηνευσανε τα νυχια μου και τις ξυλιες στον κωλο τους για παθος.
Μονο το κωλο δαχτυλο με εσωζε αλλα κι αυτο ηταν ρωσικη ρουλετα γιατι σε μερικους αρεσε και σπρωχναν πιο βαθια ακομα.
"Οου μπειμπι!"

Δραμα.
Τελικα αποφασιζα να ανεβω εγω απο πανω και για να ειναι οσο πιο γρηγορη και ανωδυνη η διαδικασια, κατεληγα να κολλαω πανω στο προσωπο τους σαν βεντουζα ολα μου τα συμπράγλα, σαν το alien ενα πραγμα.
σλλλλλρπ!
και μετα αρχιζα να παιρνω κλιση.
οταν ενιωθα οτι αεριζομουν απο το αιρ κοντισιον μεχρι και το βαθος του στομαχιου μου, ηξερα οτι ημουν σε θεση.
Και μετα αρχιζε το πανυγυρι.
οσοι ξερουν απο μουσικη θα καταλαβουν.
Ειχε πχ ο απο κατω μου ρυθμο 4/4 και γω χρειαζομουν 3/4.
Κουνουσα λεκανη πανω κατω και ταυτοχρονα πηγαινε και το κεφαλι, σαν εκεινα τα σκυλακια στο ταμπλο του αυτοκινητου.
Εκεινος ομως ηθελε 4/4 η μπορει και 2/4 οποτε κουνουσε κι αυτος την λεκανη του με τον αναλογο ρυθμο και μεχρι να πεις κιμινο ο ενας (η και οι δυο)) ξενερωναμε.
Οπως και με τον ταυτοχρονο οργασμο.
Τι κολλημα με δαυτο παλι.
Αργω πουλακι μου, Αργω,
αυτο σημαινει οτι ουτε σε 15 λεπτα θα ειμαι ετοιμη, ουτε σε 30 και σιγουρα δεν θα ειμαι ατοιμη αν σε βλεπω να πασχιζεις να καταφερεις κατι ειτε αυτο ειναι τον οργασμο μου( θα σε λυπηθω και θα μουρθει να προσποιηθω για να σε ευχαριστησω), ειτε τον ταυτοχρονο οργασμο μας.
Ρε συ πουλακι μου, ο οργασμος μου ετσι κι αλλιως αρχιζει και τελειωνει μεχρι να κανεις 3 δικους σου, αστο να παει στο διαολο, χαλαρωσε, απολαυσε την διαδρομη (Φωλιατσου, Σεποδια, Πλατεια Βυζορειας) δειξε οτι σε ενδιαφερει μεν να τελειωσω , να ενωθω μαζι σου, αλλα μην το κανεις προσωπικο ζητημα μεταξυ εσενα και της κλειτοριδας μου με μενα θεατη...

Αυτα σκεφτομουν σημερα.
Μολις ειδα το νουμερο 69
Στη ζυγαρια.
Εφτασα τα 69 κιλα, και δεν νιωθω καθολου σεξυ.
Δεν θελω να κατσω σε κανενος το προσωπο και ειμαι σιγουρη οτι πολλοι θα με ευγνωμονουν γιαυτο.
Σηκωσα τα μανικια μου.
Οποτε κατι δεν παει καλα με το μεσα μου φαινεται στο σπιτι μου.
Καθαρισα, αλλαξα θεση στα κρεβατια, (δεν μπορουσα να μετακινησω το φουτον αλλα οταν ηρθε η μικρη να με βοηθησει, ηταν πουπουλο και εμεινα μαλακας), και μετα πηρα ξυραφι, το σαπουνακι bulgari που βουτηξα απο το ξενοδοχειο, εβαψα το μαλλι μου σοκολατι, και σκεφτηκα οτι τελικα, θελω να κατσω ακομα σε καποιου το προσωπο, eventually, καποια στιγμη.



"I like nipples" μου πε καποιος.
σε πειραζει αν κοιτανε προς τις πατουσες μου καλε μου;
"I like pussy" μου ειπε καποιος αλλος (καινουργια μοσα ειναι να μου λενε τι τους αρεσει; να λεω και γω πχ "I like sucking fingers;")
Τεσπα.Εσενα καλε μου με το πουσι, θα σε εκανα ευτυχισμενο, οπως και αυτον που του αρεσουν οι κωλοι (εχω 3),με την προυποθεση να μην δινατε σημασια στο υπολοιπο περιτυλιγμα και αν μου εκανε καποιος "κουκου".
Κουκου.

Μπα. Τιποτα.
Αργει ακομα η ανοιξη;

Comments

Popular Posts