Βλαμμενα


Προς ξανθια(ας πουμε) μπαργουμαν του Fridays κηφισιας.
Οταν σου παραγγελνω ενα mojito χωρις αλκοολ, δεν το κανεις ολοκληρο θεμα.
Δεν χρειαζεται να εισαι rocket scientist για να δουλευεις πισω απο ενα μπαρ (το εχω κανει και γω αυτο τα λεει ολα), και δεν ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι δουλεια σου ειναι να σερβιρεις αυτο που σου ζητανε χωρις να ξινιζεις τα μουτρα σου επειδη σου ζητανε κατι διαφορετικο απο αυτα που εχεις συνηθισει να κανεις.
Δεν με ρωτας για ποιο λογο θελω να το πιω ετσι με υφος "δεν εχει νοημα"
Εχει.
Επειδη το θελω εγω.
Δεν μου λες οτι ειναι βλακεια να πληρωσω 7 ευρω για λαιμ και σοδα.
Γιατι δεν θα πληρωσω 7 ευρο για λαιμ και σοδα, εννοειται.
Δεν μουτρωνεις αλα Αλεξανδρατου επειδη πρπει να πας να ρωτησεις τον υπευθυνο.
Εχω ερθει να φαω, να περασω καλα με την κολλητη μου, να γελασουμε, κατι που το καταφερναμε μια χαρα μεχρι αυτο το μικρο γεγονος.

Και σιγουρα δεν πας να βρεις τον κολλητο μου και συναδελφο σου και να του πεις
'τι την εχεις αυτην; Πολυ ιδιοτροπη ειναι" μεταθετωντας ετσι την εχθροτητα σου, σε καποιον δικο μου.



Γιατι μα τον θεω, την επομενη φορα που θα ερθω θα σου παραγγειλω παπαδες, θα σε φωναζω για νερο καθε 5 λεπτα και αν δω το παραμικρο στο plain ξινο προσωπακι σου,θα κανω παραπονα στον υπευθυνο, ετσι για να καταλαβεις, οτι αν καποιος παει να πληρωσει κατι την 3 πλασια αξια που θα πληρωνε αν το αγοραζε απο το σουπερμαρκετ, το κανει γιατι αγοραζει και κεφι, αγοραζει και ξεγνοιασια απο την καθημερινοτητα του.
Αυτη ειναι η δουλεια σου.
Το αν εσυ εχεις σπασικη κολλιτιδα, προ εμμηνοτετοιο συνδρομο η δεν σε γαμαει καλα ο γκομενος, ειναι κατι που πρεπει να αφησεις σπιτι σου.
Δεν μ ενδιαφερει.


Δεν υπαρχεις.

Comments

Popular Posts