Μιλα μου, ναι, μιλα μου


Μιλα, ανοιξε το το ρημαδι.
Δεν ειναι μονο για φαι, φιλι και cuniguluκατι.
Εχει κι αλλη χρησιμοτητα.
Να μου πεις τι υπαρχει μεσα στο κεφαλι σου.
Να της πεις οχι μονο τι σου ειναι, αν σου ειναι, αλλα και ποιος εισαι εσυ που σου ειναι η δεν σου ειναι.


Σ' ολες τις σχεσεις το ιδιο προβλημα, μια ζωη σχεδον ολες
Αρεσουν οι ψηλοι σκοτεινοι τυποι.
Κοινως οι πανυψηλοι βλακες.
Γι αυτο δεν μιλανε. Το ξερουν. Το υποψιαζονται.
Μερικες φορες δεν ειναι χαζοι, απλα πονηροι.
Σου λεει:
"Πληγωθηκα μια φορα στο παρελθον"
"Δεν θελω να το ξαναπαθω"
Και κει αρχιζει η γκομενα μαραθωνιο για να αποδειξει οτι με ΚΕΙΝΗ, μπορει να αφεθει, με κεινη ειναι διαφορετικα.
Κοροιδο.
(μην ειστε κοτες ρε, κανενας αντρας δεν αλλαζει για καμια γυναικα, παρα μονο αν εκεινος το θελει, get a grip)
Αρκετοι αντρες φοβουνται να πουνε πως νιωθουν, μην τυχον και πανε εναντια στην φυση τους αποκαλυπτωντας τις ευαισθησιες τους.
Μωρε τι μας λες;
Κοιτα γυρω σου.
Με ολες τις σουρλουλουδες μπαλαρινες που κyκλοφορουν, με τα πολυχρωμα κασκολ και τα ξεφωνητα που θυμιζουν καβγα πουλιων του παραδεισου, εσυ φανταζεις στα ματια μου(της) σαν Το αρσενικο. Με κατι μπαλακια να, στο μεγεθος καρυδας.

Μιλα γαμωτο κερατο μου.
Μιλα γιατι ολες μας κατα βαθος φοβομαστε.
Ξερεις ποσοι πουλησανε παραμυθι για να γαμησουνε;
Τοσοι που πολλες καταληγουμε να λεμε:
"Ακομα και αν θες μονο σεξ, δεν τρεχει μια."
Γιατι διψαμε για σεβασμο, δεν γουσταρουμε να ειμαστε η γκομενα που εχαψε το παραμυθι και τα εδωσε ολα.
Και το τραγικο ξερεις ποιο ειναι;
Οτι ολες ζητανε αγαπη, στοργη, οχι σεξ. Το σεξ ερχεται αφου γεμισει το "μεσα" απο σενα,σε σημειο εκρηξης.
Μιλα γαμωτο, αφου βλεπει τα ματια σου.
Λιωνεις;
Λιωνεις.
Το βλεπει.
Αφηνεται, κανε οτι θες, παρτην.
Αν ομως αυτο που βλεπει στα ματια σου δεν ειναι συναισθημα αλλα ποθος;
Αντε να κανει ενα λεκτικο ακροβατικο να καταλαει σε τι φαση εισαι.
Κουραστικο.
"Νιωθω μονη μου. Που εισαι; Πως εισαι;"
Ποτισε την με λεξεις, δωσε της "τροφη", μην μιλας μονο στα βυζια της ρε συ, δεν ειναι συνδεδεμενα μικροφωνα.

Ε ναι, απο ενα σημειο και μετα, ειναι ευχαριστημενη ακομα και αν της διαβαζες τον τηλεφωνικο καταλογο. Αν εβγαζες εναν ηχο, που να αναφερεται σε οτιδηποτε σε αφορα, που να δειχνει οτι σου ειναι αρκετα σημαντικη-γαμω την πουτανα μου-για να μοιραστεις μια προσωπικη σου πληροφορια.

Δεν τολμω να σκεφτω να πεις "γλυκες"(αν και πολλοι, μονο γλυκες λενε, σαν ποιηματακι 6ης δημοτικου), θα ηταν ανελπιστο.

Οχι ρε βλαμμενο, δεν το ξερω οτι ειμαι ομορφη.
Δηλαδη ξερω οτι ειμαι για πολλους αλλα δεν ξερω οτι ειμαι για σενα.
Και οτι ειμαι Και σημερα.
Πες το το ρημαδι.

Εισαι ομορφη
Με τρελλαινεις
δε θελω να σε χασω
Μωρο ΜΟΥ
Σε σκεφτομουν
Μου ελειψες



Οχι, το "χαιδεψε μου τον π*υτσο" δεν ειναι καταλληλο.
Αυτο αστο για αλλες στιγμες.:P




Αν και τωρα που το σκεφτομαι,και μιλωντας καθαρα για την δικη μου περιπτωση... πες εστω και αυτο. Και αυτο ειναι απαραιτητο, οταν υπαρχει και το αλλο.
Να ξερω τι νιωθεις. (Μωρο μου αυτα τα γραφω για χαρη του αρθρου, εννοειται οτι εμεις ειμαστε καπως αλλιως....To 'σωσα;)

Αν με θες για το κορμι μου, ας το ξερω .Μαγκια μου στην παρουσα φαση, και ανωμαλια* σου στην τελικη.

Παρτο.
(*)All 41235435346 square miles of it.

Comments

Xoxonis said…
Η σχέση των ανδρών με τη γλώσσα είναι συχνά περιορισμένη στη γεύση των φαγητών... απολογούμαι εκ μέρους του είδους μου...
Lili said…
thats ok ο τυπος μου ειναι οι σιωπηλοι τυποι και τους προτιμω απο τους φλυαρους, (γινομαστε καλοι φιλοι σ αυτην την περιπτωση). Απλ αμερικοι ειναι απιστευτα "στρειδια".

Popular Posts