Προς το Burger της περιοχής μου

εχω πραγματικά βαρεθεί να μου στέλνετε λάθος παραγγελίες. Πρέπει να εχει συμβεί 8-9 φορές σε 6 μήνες. Πολύ μεγάλος αριθμός. Δεν νομίζω να ειμαι η μόνη.
'Εχω βαρεθέι να τρωω ΜΕΤΑ την παρέα μου γιατί επρεπε να πάρετε το πιάτο μου πίσω.

Κρίμα.
Πόσο δύσκολο ειναι να θυμάσαι να μην βάλεις κάτι σε μια σαλάτα γιατί ο άλλος είναι αλλεργικός; Η να τσεκαρεις αν το τυρί μυρίζει;
Δεν είναι δείγμα κακής θέλησης, είναι δείγμα ανικανότητας, πια.

Και επειδή το πρόβλημα ξεκινά από την κουζίνα μάλλον, όχι δεν θέλω να μου φέρετε άλλο πιατο.
Η φαντασία μου καλπάζει και φαντάζομαι τον μαγειρα να φτύνει μέσα όπως σε κάτι ταινίες.

Comments

Heliotypon said…
Αυτά τα delivery μπορεί να είναι βολικά, αλλά πόσο ποιοτικά είναι; Μήπως βολεύει να έχεις κάτι στην κατάψυξη και να το πετάς στο φουρνάκι ή στα μικροκύματα; Εγώτ ο κάνω και καλά περνάω.
vasvoe said…
e stamata na pairneis burgers mh xesw kai fae ena gyro me apola na staniareissss!!!

Popular Posts