Τα νέα μου

Είδα τις προάλλες μια ταινία από ένα κρατικό κανάλι, το Ρεστορεϊσιον με τον Ρομπερτ Ντάουνι, και ενώ έχω γίνει πιο μαλακή με τις μεταφράστριες γενικώς, τώρα που ξέρω τις συνθήκες τις δουλειάς, δεν μπόρεσα να μην τα πάρω με το γεγονός οτι μέσα σε ένα μισάωρο είδα δυο λάθη που πέρασαν ντούκου από την επιμέλεια ( πχ ι αντί για ο, κάτι το ανθρώπινο οταν δακτυλογραφείς) αλλα κυρίως η λέξη clap μεταφράστηκε ως χειροκρότημα ενώ εννοούσε την σεξουαλική ασθένεια.
Ενταξει ρε γαμώτο, καπου μου την δίνει.

Στην δουλειά εχω ακόμα λίγα θέματα.
Μια φίλη μου μου εξήγησε οτι οταν μπαίνω σε έναν χώρο φερομαι με τοση αυτοπεποιθηση σαν να μου ανήκει και αυτό δημιουργει εντασεις στους άλλους για πολλούς και διαφορους λόγους.
Το καταλαβαίνω.
Υποτακτική δεν υπήρξα ποτέ ουτε δουλοπρεπης αλλα σέβομαι.
Κρίμαι που η διαφορά ειναι τόσο δυσδιάκριτη.

Πήρα και 3ο σκύλο-κάποιος να με σταματήσει. Από την φιλοζωική.
Δεν ξέρω αν κάνω καλά, δεν ξέρω αν έχει αρρωστιες, το κολάρο του ήταν πολύ μεγάλο και τώρα που μιλάμε σίγουρα μου έχει σκάψει τον κήπο και θα πάθω κρίση.
Θα σας βάλω φωτογραφίες την επόμενη φορά.

Νιώθω κουρασμένη, αλλα νιώθω απίστευτα τυχερή που είμαι εκεί.
Κερνάω καφέ τις κυριακές που λείπει η μικρή, έχω πεθυμίσει να παίξω τάβλι, να κάνω μπάρμπεκιου και να παίξω παντομίμα.

Κάθε πρωί κατεβαίνουμε με τα ποδήλατά μας στον κεντρικό δρόμο, μαθαίνει να έχει οδική αγωγή.
Αγχώνομαι για το τι θα κάνω τον χειμώνα, αλλα ευελπιστώ μέχρι τότε να έχω ξεκινήσει μαθήματα οδήγησης.

Ξέρει κανείς κανέναν που να δέχεται ένα κατοστάρικο το μήνα έως τον απόπληρώσω; Και δεν θα μου ζητήσει του κόσμου τις γενικές αίματος;


Κατά τα άλλα στη δουλειά ψάχνω χορηγούς επικοινωνίας, γνωστούς σε ραδιόφωνα, περιοδικά και τηλεοράσεις ώστε να γίνει γνωστό το event.
Εχετε καμιά ιδέα;

Comments

aremare said…
Χαίρομαι που είσαι τόσο γεμάτη με όλα αυτά.
Ελπίζω καποια Κυριακή να με κερασεις καφέ, ελπίζω να σε δω απο κοντα για τα καλορίζικα του σπιτιού.
Αυτό που σου είπε η φίλη σου, μπορώ να το καταλαβω, γιατί ετσι ηταν η κολλητή μου.
Δεν μπορούσε να καταλαβει γιατι προκαλούσε εντασεις, καυγαδες μερικες φορές, ή και αντιπάθειες.
Γιατι δυστυχώς ο κόσμος τρομάζει.
Δεν είναι πάντα οτι ο αλλος εχει ανασφάλειες, είναι που δεν ξερει να διαχειριστεί την εντονη παρουσια.
Η κολλητή μου, μετα απο πολλα χρόνια,
ερευνας και επιστήμης, εχει καταφερει να αφησει την ακρη τον τσαμπουκα
που ειχε μικρή, και εγω ειχα λατρεψει, και να γίνει πιο γλυκιά.
Εχει μαθει να συγχωρεί, αλλα αν της τύχει στραβή.....ωχ!
Την πρόταση που κάνεις εδω, για τα μαθηματα οδήγησης με δόσεις, κάντη
κατευθειαν σε μια σχολή οδηγων.
Δεν νομίζω να σου πουν όχι.
Αφου με δοσεις λειτουργουν ετσι κι αλλιως.Στην πόλη τουλαχιστον..
Όσο για το σκύλο, εμενα μου κατεστρεψε μια φορα τον κήπο ολοσχερώς.
Δεν τον αφήνω να το ξανακάνει.
Και για τον χειμώνα μην αγχώνεσαι.
Θα ντυνεστε χοντρα και με το ποδηλατακι μεχρι την σταση, στην Ολανδία μαλακες είναι;
Αλώστε είναι ακομα καλοκαίρι!!!
kstinion said…
re c giati de rotas ston imagine897?einai thessalonikios stathmos men alla tous akouei polus kosmos kai ta yposthrizoun kati tetoia.
an den krereis eidh einai o stathmos tou kanakh kai tou serveta kai olon apo to radio arvila.to site toys einai
imagine897.gr exei mesa kai tilefona epikoinonias.
Lili said…
Θα το κοιτάξω, θενκς.

Οσο για τα ποδήλατα στην Ολλανδία, επειδή ειχα την τυχη να ζήσω εκεί και να κυκλοφορώ με το ποδήλατο (και πήγα και 60 χλμ εκδρομή με το σχολείο στην Φρισλαντ-εκεί που παράγεται το νουνου), να τονίσω ότι:
Το κλίμα είναι πιο ήπιο, δηλαδή μες το χειμώνα κάνμε πατινάζ στις λίμνες αλλά εγώ φορούσα μια φούστα και ένα καλσόν.
Δεν έχουν τόσες βροχές.
Και κάθε δρόμος είναι ίσιος, οι οδηγοί πάνε σιγά, και υπάρχουν δύο ποδηλατόδρομοι σε κάθε πλευρά.

Οπότε είναι λίγο "πορτοκάλια και μήλα" η σύγκρισh :P
aremare said…
χμ!!
Αυτές οι μικρες λεπτομερειες μου διεφυγαν...
αυτό με τις μεταφράσεις είναι απαράδεκτο έχω πολλά παραδείγματα στο νου μου.Αν δεν ξέρεις την ξένη γλώσσα δε μπορείς να δεις ταινία ή σειρά γιατί θα χάσεις τα μισά. Για τα υπόλοιπα δεν έχω να σχολιάσω κάτι.

Popular Posts