Παιδάκι μου, τι τρως;



Συμμαθητές της κόρης μου δείχνουν να είναι 12.
Συμμαθήτριά της έχει αρχίσει να έχει τριχοφυία.
Και αναρωτιέμαι... είναι δυνατόν να μην βλεπουν οι γονείς την άμεση σχέση με τις ορμόνες στα κρέατα και τα γάλατα με την υπερβολική ανάπτυξη ενός σώματος σε άγουρο μυαλό, και τους κινδύνους και τις δυσκολίες που αυτό αποφέρει;


Μου λένε οτι η κόρη μου ειναι ακόμα "μωρό".
Και χαιρομαι τοσο, όσο δεν φαντάζονται.
Οχι γιατι θέλω να ειναι μωρό (ένας θεός ξέρει πόσο θέλω να μην την φροντίζω σε μεγάλο βαθμό και να ειναι πιο αυτόνομη)
αλλα γιατί βλέπω μια φυσιολογική εξέλιξη ενος οκτάχρονου παιδιού.

Comments

Πάντως σχετικά με την ανάπτυξη δεν συμφωνώ απόλυτα γιατί κι εγώ και τα αδέρφια μου ήμασταν πιο ανεπτυγμένοι από τα άλλα παιδιά χωρίς η διατροφή μας να περιλαμβάνει πολύ κρέας και ακόμα κι αυτό δικής μας παραγωγής όπως και όλα τα υπόλοιπα που τρώγαμε . Οπότε δε θεωρώ ότι αυτό που λες ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις.

Popular Posts