Ουστ!

Εχω ειλικρινά, βαρεθεί.

Ανακαλυψα οτι η προηγούμεν εταιρεία δεν έβαζε τα έξοδα του ιδιοκτήτη στις αποδείξεις. (Το ειχα κοιραξει οταν πρωτο μπήκα μετα δεν έδωσα βαση, γιατι θα τα αφαιρούσα όλα πριν φύγω)

Επίσης, η Forthnet εδω και 15 μέρες μου τα εχει πρήξει. Ολο με πετάει έξω. Και μόλις τους κανω παράπονα, μου λένε οτι φταίει η πρίζα μου, οτι υπερφορτωνει κανει βραχυκύκλωμα και να φερω ηλεκτρολόγο. Αυτα γιατι δεν μου τα ειπατε οταν μεταπήδησα από κονεξ σε σας;
Γιατί δεν με ειδοποιήσατε οτι δεν κάνουν οπι πρίζες του ΟΤΕ;
Τέλος παντων επειδη και με την ΗΟΛ κάτι κουφά μου έλεγαν και τελικά το ιντερνετ από κέινους χαλούσε , δεν το πήρα στα σοβαρα.
Σήμερα όμως μου εγραφε και ΝΟ κονεκτιβιτι. Καινούργιο φρούτο.
'Αρχισαν παλι με τις πρίζες, οτι φταίει μάλλον το λάπτοπ κλπ κλπ κλπ...


μπήκα στα δίκτυα.
Βρήκα ένα μη-κλειδωμένο.
Μπήκα μια χαρα και από κει γραφω.



Ειλικρινα, βαρέθηκα να μην ξέρεις πια πού ειναι η αλήθεια.
Αν είχα μια ευχή θα ήθελα ΟΛΟΙ να μην μπορούν πια να πουν ψέματα.
Το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε.



Κατα τα άλλα μπήκα σε ταξί σήμερα και του ζήτησα να πάμε από την αττική οδό. Του είπα οτι εχω 50. Μου το ζήτησε για να πληρώσει τα διοδια.
Ως εδώ καλά, αλλά ήμασταν ακόμα στην Αλεξάνδρας και δεν κατάλαβα γιατί δεν περίμενε να κάνω εγω την κίνηση όταν φτάναμε.
Το έβαλε στο χειροφρενο, σε κοινή θέα.
Δεν ένιωθα πολύ άνετα.
Δεν ειπα τίποτα.

Πέντε λεπτά μετά μου έδωσε 30 ευρώ.
Μου λεει
"Κρατάω το εικοσαρικο να το χαλάσω και για την αμοιβή μου"
Πειτε με περίεργη, αλλά ειναι τα χρηματά μου και θεωρω οτι επαιρνε πολύ θαρρος με κατι που δεν του ειχα δώσει ακόμη.
Εβγαλα 4 ευρώ και του ειπα
"δώστε μου το εικοσάρικο"
'Γιατί;"
"Εχω ψιλά"
"το ίδιο ειναι"
'Οχι, του λεώ, δεν ειναι."

Με κοιταζε.
"μπορει να θελω να σας αφήσω πουρμπουάρ, μπορεί όχι, ειναι θέμα ποιος εχει τον έλεγχο των χρημάτων"
Το είπα οσο πιο κομψά μπορούσα.
"Μα θα σας τα έδινα όλα"
Μαλακια, πήγε αλλού το θέμα.

Εκνευρίστηκα αλλα δεν ειπα τίποτα.
Δικά μου δεν ειναι γαμω το κερατό μου; Πρέπει να απολογούμαι επειδη ο οδηγός ξεπερασε το επιτρεπτό θαρρος;

Η ατμοσφαιρα δεν ήταν από τις πιο θετικές.
'Αναψε τσιγάρο.
Το μισώ οταν το κανουν αυτό.
Φτάσαμε στον προορισμό μας, τον πλήρωσα (ήταν πιο πολλά απ 'ό,τι δίνω συνηθως αλλα δεν το έκανα θέμα). Του ευχήθηκα καλή συνέχεια. Μουρμούρισε κάτι με κακή διάθεση.
Και τον ειδα όπως εβγαινα να στρωνει το χαλάκι με νεύρα.

Αποφάσιασα να μην αφήσω ένα ηλίθιο να με χαλάσει, και του κοπάνισα την πόρτα.
'Ενιωσα πολύ καλύτερα και πήγα στην δουλειά μου.

Στα διαλα πια.

Comments

οκ said…
ε μα κι εσυ αφου εχεις ξεκλειδωτο δικτυο στη γειτονια, τι το ψαχνεις?

Popular Posts