Μαμα...

γιατι έχεις μαύρο παιδάκι;
(στην ζωγραφιά πανω από το μπλογκ).


Δεν της αρέσουν οι "καφέ" άνθρωποι.
Είναι κατι συνηθισμένο στα παιδάκια ή να το ψαξω λίγο αν ειναι πχ γονιδιακό ή κάτι άκουσε;
(Ο πατέρας της έχει μεγάλο πρόβλημα με τους έγχρωμους, ποτε δεν καταλαβα το γιατί).

Θέλει να παντρευτεί τον Τεντεν και τον Αστερίξ.
Ενίοτε και τον Αγγελο.

Ο οποίος σήμερα μας πήγε στο εξοχικό και της έκανε αστεια.
Ενιωσα όμορφα.

Της εξήγησα οτι δεν μπορεί να παντρευτει τον Αγγελο, ούτε οταν μεγαλώσει γιατι ο Αγγελος αγαπά την μαμά, δεν ειναι ελεύθερος. Και δεν παίρνουμε αντρες όταν ειναι αλλονων, ακόμα και αν είναι της μαμάς μας που μας αγαπάει πολύ.

Ψιλοσαλατα το έκανα αλλα περασα τον "κανόνα", ελπίζω να πιασει ο σπόρος.



'Η ΄ταδε μου είπε οτι θέλει να κάνει σεξ" μου είπε τις προάλλες. (ξεκαθαρίσαμε οτι με το σεξ κανουμε μωρά αλλα δεν εχει ρωτήσει ακόμα το "πως")
"Δεν μπορείς" της απάντησα.
"Γιατί είσαι μικρή".

Οπως δεν μπορείς να περάσεις μόνη σου τον δρόμο. Μπορεί να χτυπήσεις. Καποια πράγματα δεν ειναι για παιδιά αλλά μόνο για μεγάλους.
"Θα χτυπήσω αμα κάνω σεξ;"
Εδραξα την ευκαιρία.
'Δεν θα χτυπήσεις, υπάρχει μια αρρωστια και πρέπει να ξέρεις πώς να την αποφύγεις. Οταν μεγαλώσεις θα μπορείς να προσέχεις."

(δεν θυμαμαι αν ειπωθηκαν ακριβώς έτσι, πάει καιρός)



Στον γυρισμό απ το εξοχικό, εξελίχθηκε ο εξής διάλογος.
'Αγγελε, αγαπάς την μαμά;
"Πολύ" απαντούσε με το χααρακτηριστικό αργό συλλαβιστό του τρόπο. 'Επαιζε μαζί της.
'Εγω πιο πολύ. 300"
"Εγώ 700"
'Εγώ ως το διάστημα"
"Εγώ όσο 3 διαστήματα"
"Μαμά, ποιος έχει δίκιο;

"Πάντα μα πάντα εσύ, μωρό μου."
Το προσωπό της φωτίστηκε.

"Δεν ξέρεις οτι πάντα εσύ θα κερδίζεις την καρδιά μου και πάντα με σένα θα είμαι;"
Περισσότερος φωτισμός.

Εσύ θα είσαι πάντα η αγαπημένη μου. Ο Αγγελος μια μερα θα φύγει. Εγώ κι εσύ όμως θα αγαπιόμαστε παντα.

Γυρνάει προς τον 'Αγγελο μεένα χαμόγελο ικανοποίησης.
Την βλέπω να ζηλέυει μερικες φορές. Εμένα, εκείνον. Ψάχνει την θέση της; Ποιος ξέρει.
Ο Αγγελος χασμουριέται.
Τον μαλώνει και μου εξηγει οτι στο σχολέιο δεν τα αφήνουν να σχαμουριούνται για γτα μικρόβια, και τους λένε να βάλουν το χέρι μπροστα.
Της λέω οτι θέλω να χαλαρώνει, ας κρύβεται αλλα να μην βουλώνει το στόμα της.
"Μα τα μικρόβια;" μου λέει
Ξεκινάει μια φιέστα φιλιών.
Νόστιμα μικρόβια μμμ, αναφωνέι ο 'Αγγελος μετα το πεταχτό φιλί που του δίνω.
Και εκεί πετάει το πρώτο αγγλικό της
"Shut up"( μα που να το άκουσε, άραγε....)
Γέλασα, αλλά της έκανα και κύρηγμα οτι όσο χαζά και να φέρεται ο 'Αγγελος πολλές φορές, δεν πάυει να ειναι μεγάλος και δεν μιλάνε έτσι τα μικρά παιδιά. 'Αλλο εγώ, άλλο εκείνη.


Πφφφ, κουράζομαι....:P

Comments

Popular Posts