Σήμερα

Σήμερα ξεκίνησα την μέρα μου όπως ήθελα. Εκανα ένα 20λεπτο γυμναστική με το Wii, ήπια το τσάι μου, καθάρισα λίγο το σαλόνι, έβαλα ένα πλυντήριο, φύτεψα πέντε γλάστρες, τάισα τα ζώα, έπαιξα ένα παιχνίδι στο πισι, πότισα τα φυτά, μάζεψα σπόρους μαρουλιού και τομάτας, μάζεψα αμπελόφυλλα και ελιές (πειραματίζομαι), έγραψα στο μπλογκ και τραγούδησα λίγο.
Σε γενικές γραμμές ήταν μια καλή μέρα.
Η μικρή είναι στην πρώην πεθερά μου για μία εβδομάδα και ξεκουράζομαι. Μου λείπει η θάλασσα, φέτος δεν έκανα ούτε ένα μπάνιο και νιώθω οτι θα μου κοστίσει τον χειμώνα.
Κλαίω μέσα μου που δεν κατάφερα να πάμε στο κάμπινγκ, αλλα δεν βαριέσαι...


Αμόλησα τα σκυλιά σήμερα, και συνήθως όταν περνάει καποιος έξω από το κτήμα, γαυγίζουν και ειδικά το μάυρο πετάγεται ως απάνω. Σήμερα τα είδα να τρέχουν στην είσοδο, με την ουρά σηκωμένη (δείγμα οτι δεν υποτασσονται) αλλα δεν είδα ούτε γάυγισμα, ούτε πήδηματα, ούτε επιθετικά γαυγίσματα. Και κατάλαβα οτι περνούσαν παιδάκια.
Και συγκινήθηκα.
Γιατί όλα τα σκυλιά στη γειτονια γαυγίζουν στα παιδιά, στην κόρη μου, αλλα τουτα τα δικά μου, ξέρουν.
Η γάτα της γειτόνισσας εφερε τα γατάκια της πίσω από την αποθήκη -δεν ξέρω αν το ξαναέγραψα- και πασχίζω να τα πιάσω να τα ζουπήξω.
Είναι στην φάση που ειναι αξιολατρευτα.

Εβαλα ίντερνετ αν δεν το καταλάβατε.
Και ξεκίνησα να γράφω άλλο ένα βιβλίο ( εχω ξεκινήσει 3 ως τώρα και τα έχω παρατήσει στην μέση, ίσως γιατί ξέρω οτι στην Ελλάδα τίποτα το καλλιτεχνικό δεν αναγνωρίζεται αν δεν έχεις τύχη βουνό. Και πάλι για μένα πρωτεύει το βιοποριστικό)

Σκεφτόμουν να ανταλλάξω προιόντα μου (σπόρους, κληματόφυλλα, ελιές, σύκα αποξηραμένα και φρέσκα, αυγά κλπ)αλλα μετά σκέφτηκα οτι στην Ελλάδα όλοι έχουν κάποιο χωριό.
Και με τι να τα ανταλλάξω;
Εχω σχεδον τα πάντα, αυτό που μου λείπει ειναι μετρητά για τις πιστωτικές και τους λογαριασμούς, το πετρέλαιο, τα γεννέθλια της μικρής που πλησιάζουν, μια μπαταρία για το αυτοκίνητο του πατέρα μου, και τετοια...

Το μόνο που δεν κατάφερα ακόμα να κάνω ειναι να ζωγραφίσω. Με λαδομπογιά, όπως κάποτε.
Μου λειπει αλλα δεν το αποφασίζω να βγάλω τα σύνεργα.
Ισως αυριο, αφού κάνω λίγη γιογκα.
Και να βάψω και την εξώπορτα όσο κάνει καλό καιρό.

Comments

Weeman said…
Δε μου λες...

Παράγεις αλήθεια πράγματα σε τόση ποσότητα, που να έχει νόημα να τα ανταλλάξεις?

Αν ναι, γιατί δεν τα διαθέτεις από εδώ?
Lili said…
to skeftika gia ta ambelofylla kai isos ta syka. Ta alla den einai sse posothta kai oi kotes exoun stamathsei na gennane (kai psaxno to giati)

Popular Posts