Εσύ και ο γρύλλος σου.


Χτες πήγα να μαζεψω καμιά μπάμια και έπαθα σοκ.
Τι ήταν αυτά τα ματσούκια μπρος στα μάτια μου;

Μετά που το συζητούσα με την Κουρούνα στο σκάιπ, τα λογοπαιγνια έδιναν και έπαιρναν.
"Πρέπει να ήταν πάνω από 10 εκατοστά"
"Ε ναι πιο κάτω ειναι μπάμια"
"Γι αυτό μερικούς τους λέμε μπαμιες στο κρεβάτι;"

Και διαφορα άλλα εφηβικά, αλλα αρκετά πετυχημένα.

Ιδού τα τεκμήρια.


Μετά διαβασα το νετ οτι αυτός ειναι ο τρόπος να παιρνεις τους σπόρους.
Ιδού και οι σπόροι.




Ψάχνω απεγνωσμένα να φυτέψω κόκκινα λάχανα και μπρόκολα καθώς τα πρώτα φτιάχνουν το αγαπημένο μου σουποειδές φαγητό το χειμώνα (ένα κι ενα για τον πονοκέφαλο) και τα; δεύτερα είναι μούρλια με λίγο γιαουρτι αλάτι λάδι και άνιθο.


Ξεκίνησα μια νέα ενότητα στο μπουκίτσες. Προσωπικά δεν σκαμπάζω από πολιτική (δεν ξέρω καν τι ειναι δεξιος αριστερός και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν κομμουνιστές αφού στην Ρωσία το σύστημα κατερρευσε για να δώσω ένα παραδειγμα). Ξέρω ομως σαν πολίτης τι με ενοχλεί. Και ξέρω οτι πολλοι από σας σκαμπάζετε. Αν έχετε κατι να πειτε εκει, ευχαρίστως, νομίζω οτι με τις αφίσσες της συναυλίας όπου έχω βάλει και το λογότυπό μου, θα υπάρξει αρκετή κίνηση.
Η αγαπημένη μου Κουρούνα θα είναι in charge εκεί με το γνωστό της χιούμορ και την γνωστή καυστική της γλώσσα.

Πάμε σε άλλο θέμα τώρα. Αγόρασα 40 γρύλλους. Απο προχτές τους κάνω κούρα αποτοξίνωσης με γλυστρίδα, σόγια και φαγητούλια που δεν έχουν καμία σχέση με γατοκροκέτες. Ξεκίνησαν ήδη να γεννάνε, ελπίζω να ξέρω πού πάω να μπλέξω. Στόχος μου;
Να παράγω ποσότητες.

Υπάρχουν πετ σοπ, μαγαζια με είδη ψαρέματος και ενα κάρο άλλοι που ζητάνε γρύλλους ζωντανούς. Εχω τον χωρο, τον χρόνο και την διάθεση να μάθω να τα εκτρέφω. Ο λόγιστής μου είναι σε διακοπές αλλα του ζήτησα να το ψάξει οταν επιστρεψει. Ακόμα δεν εχω κανει διακοπή από το γαμωΤΕΒΕ, ίσως θέλει απλά μια αλλαγή στα στοιχεία.
Δεν έχει σχέση με τις συναυλίες και τα γκλαμουράτα PR ή τα περιοδικά, αλλα θα ειμαι σπίτι για το παιδί και δεν θα πηγαινοέρχομαι. Και κανείς δεν με εμποδίζει να γράφω ως συντάκτρια ταυτόχρονα. Αν μη τι άλλο θα έχω να διηγηθώ αρκετά παράξενα. Γρύλλοι λοιπον, κρι κρί όλο το βράδυ.
Και μετά πάμε στα σκουλήκια (ακόμα δεν το αποφασίζω).
Τα έχω βάλει σε κούτες, και αυτές τις κούτες με την σήτα, τις έχω βάλει στην αποθήκη του κήπου. Δεν ανησυχώ μην ξεφύγουν στο διπλανό διαμέρισμα και φέρουν χαλασμό, δεν υπάρχει ψυχή ζωσα εκεί που τα έχω.
Ψεκάζω νερό στα αυγά 2 φορές την ημέρα.
Ειδώμεν αν θα πετύχει το πείραμα.

Και αν θα μου αρέσει να ασχοληθώ.

Comments

sstamoul said…
Χα, χα, να δω τι άλλο θ' ακούσουμε από σένα! Καλή αρχή, το βρίσκω ευρηματικότατο! Fingers crossed, εύχομαι να είναι εξίσου "επιβραβευτικό"!
Με έστειλες αδιάβαστη. Χαχαχαχα! Πολύ καλή ιδέα. Θα τους λυπόμουν τους γρύλους, αλλά υπάρχουν πολύ χειρότερα. Σου εύχομαι καλή επιτυχία -πραγματικά ευρηματικό!

Popular Posts