Η μικρή Τερέζα...

Εγκεφαλίτιδα, σου λεει. Και ποιος μου λέει εμένα ότι δεν είναι αποτέλεσμα κάποιου χαλασμένου προϊόντος που δεν φανερώθηκε, με λάδωμα; Ποιος μου λέει ότι δεν είναι αφορμή για νέους ψεκασμούς (σαν τα πρόβατα, υγιής και μη, όλοι κάτω από φάρμακα, σαν κοπάδι μεγαλοτσοπάνη. Πάλι θα με πιάσει το κεφάλι μου έτσι και "βρουν" κρούσματα στην Αθήνα). Ποιος μου λέει ότι δεν είναι αποτέλεσμα κάποιου εμβολίου; Τόσα μας έχωσαν με τους πανικούς με τις γρίπες και τους ιούς.Σιρουσλι τώρα, ακόμα πιστεύετε ό,τι μας σερβίρουν;

Comments

Lili said…
Wow! καλά μου τα πες. Μ'εβαλες στη θέση μου.

Μονο που σου διαφεύγει μια μικρή μικρή λεπτομέρεια. Δεν Σου σέρβιρα απόλυτως τίποτα, εκφράζω δυνατά τις σκέψεις μου. Αλλοι συμφωνούν, αλλοι διαφωνούν, άλλοι αδιαφορούν.
οσοι όμως μπαίνουν, οφείλουν να σεβαστούν αυτό μου το δικαιωμα καθώς και 1-2 βασικά για μένα πράγματα που προφανώς εσύ θεωρησες λεπτομέρειες μεσα στην βιασύνη σου και μπροστά στην ανάγκη σου να "εξαλείψεις" αυτά που διάβασες εδώ.

Ενα) να αντιγράφουμε την πηγή από τα κειμενάκια που παραθέτουμε έλλιψη αλλων δικών μας επιχειρημάτων
Δύο) να εκφραζόμαστε με ευγένεια και χωρίς χαρακτηρισμούς για τον όποιο γραφει κάτι. Το κείμενο ειναι σε κοινή θέα, όχι ο αρθρογράφος.

Αυτα έγραψα χωρίς να κοιτάξω το προφίλ σου, νομίζοντας οτι μιλάω σε καποια, νευρική μεν αλλα νορμάλ δε.

Τώρα που είδα οτι το προφίλ σου ειναι "φαντομ" εχω να προσθέσω το εξής.


Δεν θα παραθέσω ουτε θα διάβασω όποια περαιτέρω απάντησή σου, περιφρονώ απεριόριστα ta troll ή τους μουλτιπροφιλαδες με εκδικητικές τάσεις.
Το ίντερνετ δεν κρύβει την κακία ή την ασχήμια της ψυχής αλλα για να το καταλάβεις πρέπει να σηκωθείς λίγο πιο ψηλά από τα σκατά που αρεσκεται το είδος σου να τσαλαβουτά.
φιλεναδα,

δεν ξερω για το δικο σου το κουνουπι, το κουνουπι ομως που εφαγε εμενα, ηταν πολυ πεινασμενο και σιγουρα μολυσμενο. εχει γινει τουμπανο το ποδι μου, δεν με τρωει αλλα ποναει αρκετα και εχει κοκκινησει μια περιοχη ισα με την παλαμη μου. τωρα, μετα απο 4 φορες που το πασαλειψα με κορτιζονουχα αλοιφη, εχει εστιαστει το κοκκινο στο κεντρο, οπου κεντρο ειναι ενας κυκλος μεγεθους μανταρινιου.
δεν ξερω με τι πρεπει να το ψεκασουν ή και να το ντουφεκισουν. καποιος ομως πρεπει να κανει κατι...
Lili said…
Κορτιζόνη; Ε οχι.
Μόνο σε περιπτώσεις που κινδυνεύεις άμεσα (πχ πρήξιμο γλώσσας και φράξιμο λαιμού).

Ο,τι και να σε τσίμπισε, ελπίζω να σου περάσει γρήγορα (βάλε αν θες λίγη πράσινη αργιλο, εγώ έχω πάντα ενα μίγμα με νερό- παχύ σαν οδοντόπαστα- στο ψυγείο, κάνει θάυματα με καψίματα, κοψίματα, πληγες και διαφορα άλλα.)

Popular Posts