2 dekemvriou 2006 (summerspring)

Εχω προσεξει οτι οταν εχεις μια σχεση ερωτικης φυσεως, ανεξαρτητου διαρκειας, οι αντρες γυρω σου σε προσεχουν.Πιο πολυ απο το κανονικο.
Ειναι σαν να αφησε την μυρωδια του πανω σου και ολα τα αρσενικα την οσμιζονται και απο αρχεγονο ενστικτο θελουν να την εξαλειψουν με την δικη τους.

Εχω προσεξει οτι οταν εχω βρεθει στην αγκαλια ενος ανθρωπου που γουσταρω και δεν με φοβιζει, μπορω να ειμαι ανοιχτη και ανετη, μπορω να εχω εμπιστοσυνη. Και οταν εχω εμπιστοσυνη μπορω να ανοιγομαι.
Απ ολες τις αποψεις.
Ανοιγμα εσωτερικο αλλα και εξωτερικο οπως τα λουλουδια, τα στρειδια και ολες οι υπολοιπες ποιητικες μπουρδες.

Εχω προσεξει οτι οταν ενας ανθρωπος μου δειχνει το ενδιαφερον του χωρις να φοβαται οτι θα χασει τον εγωισμο του η το ιματζ η οτιδηποτε νομιζει οτι χανει, οτι λιωνω με καθε καλη του κουβεντα και ερχομαι κοντα του.Τον βλεπω. Περα απο το σωμα, τα χαδια, τα φιλια, κοιταω μεσα του την ωρα που μου δινεται.
Ειναι ωραιο να εισαι στην αγκαλια καποιου που σε κραταει, ενω αφηνεσαι κατω απο τα χαδια του.


Εχω προσεξει οτι οταν εχω πeρασει τοσο καλα οσο σημερα, γραφω ενα καρο ωραιοποιημενες μαλακιες ενω θελω απλα να πω: Yeeehaaa! και να γουργουρισω αμεσως μετα σαν γατα.
Που εφαγε το καναρινι.



Πουλι ειναι κι αυτο.

Comments

Popular Posts