ypage piso mou satana

Ειναι 23.
Με κυνηγαει αυτος ο αριθμος.

Εχω καιρο να βρεθω στην αγκαλια καποιου που εμπιστευομαι (νταξ, οχι τελειως)
Εχει απιστευτα ωραιο ποθητο σωμα,μπρατσα, μυριζει ομορφα.
Ειμαστε φιλοι 3 χρονια.
Τα 2 πρωτα με εβλεπε αλλιως. Τον τελευταιο χρονο ειναι φιλαρακι με την κορη μου. Ειναι δικος της πλεον.


Εμεις λεμε ενα γεια οταν ερχεται και ενα γεια οταν φευγει.
Αλλωστε ταχουμε πει ολα.
Σπανιως θα πουμε μια μαλακια παραπανω.
Οπως σημερα.


Aλλα σημερα, με αγκαλιασε, και μου χαιδεψε τα μαλλια, και δεν τον ενοιαξε που ειναι αλουστα, που ειμαι αβαφτη, που εχω παει 70 κιλα.




Και κρατηθηκα, με νυχια και με δοντια.
Και του εξηγησα γιατι ενα"πηδημα" δεν αρμοζει στην θεση μας, αν τσακωθουμε η μικρη θα βρεθει παλι αναμεσα σε 2 μεγαλους που τσακωνονται.
Και μια σχεση ειναι ανεφικτη.
Ειναι πολυ νεος. Tο γεγονος οτι τον αγαπω πολυ με κανει να το ξεχναω αλλα γεννηθηκε οταν εδωσα το πρωτο μου φιλι.
Οκ οκ, και ο G. τοσο ηταν, αλλα ηταν η εξαιρεση. Ηταν περπατημενος, ειχε αμυνες και ειχα παθει και φλασια( οχι δεν ντρεπομαι- πια :P)

Και οση ωρα του τα εξηγουσα και συμφωνουσε, κοιτουσα τους κοιλιακους του, τα χερια μου ακουμπουσανε το τελειο ζεστο νεανικο δερμα.
(αναστεναγμος)
Και εφυγε.

Με πολυ παροτρυνση.
Και εκλεισα την πορτα.
Δεν αφησα το σωμα μου να με συμβουλεψει καθοδηγησει, αν και στην ηλικια μου, φωναζει δυνατα,καθε βραδυ που περνα, .

Υποτιθεται οτι ειμαι στην sexual peek μου.
(Αμ δεν το ξερω; )






Παω να κανω κρυο ντους.
Χειροκροτηστε με η μουντζωστε με.

Comments

Popular Posts