november 13 to skyli tou kosta

Πρωτες εντυπωσεις

Ξερεις τι ειναι να σου λεει ο γκομενος "δε σε ξερω αρκετα καλα, το πρωι θα πας σπιτι σου"
και συ να λες 'οκ" αν και βρισκεις περιεργο ο τυπος που φημολογειται απο τους πιο σκληρους αλητες των Χανιων, να φοβαται μια 20χρονη κοπελιτσα.
"Εχω τον σκυλο βεβαια" σκεφτεται φωναχτα ενω γδυνεται και αποκαλυπτει ενα κοκκινο αντρικο στρινγκ "μπορεις να μεινεις, δεν θα κλεψεις τιποτα"
Το γελιο που επνιγα μεταμορφωθηκε γρηγορα σε βογγητα ευχαριστησης, γιαι ο Κωστας μπορει να φοραγε κοκκινο στρινγκ, αλλα αυτο που ειχε μεσα ηξερε να το δουλευει καλα, και χωις συναισθηματισμους, κατι που χρειαζομουν αφου η καρδουλα μου ποσνουσε για καποιον αλλον και το ταξιδι στην Κρητη ηταν αποστολη ξεριζωματος και ληθης της "μοναδικης μου αγαπης".

Το πρωι, ξυπνησα σχετικα ευκολα(ελαφρυς υπνος παντα) απο εναν μικρο ηχο. τσκ τσκ τσκ.
Ανοιξα τα ματια μου ειδα οτι ο Κωστακης φευγοντας ειχε αμολησει τον σκυλο στο σπιτι.
Ενα λυκοσκυλο νααα.
Ανασηκωθηκα σιγα σιγα και το θηριο ηρθε κατευθειαν προς το μερος μου με το υφος του φυλακα που δεν εαστειευεται.
και δεν γαβγισε.
πραγμα που σημαινει οτι δεν φοβοτανε.
Καθησε μπροστα μου και με κοιταζε.


Κοιταξα το ξυπνητηρι.
9 η ωρα.
Ο Κωστας θα σχολαγε στις 3.
Εψαξα με τα ματια το τηλεκοντρολ.
Φυσικα ηταν στην αλλη πλευρα, στο κομοδινο του Κωστα.
Εκαν μια κινησ προς τα κει.
Ο σκυλαρος εβαλε τα δυο του ποδια πανω στο μπουτι μου, ανασηκωθηκε και γρυλισε.
Χεστηκα πανω μου, εννοειται.
Περιμενα, και επανηλθα πολυ σιγα στην θεση μου.

Η ωρα δεν περναγε.
Τα λεπτα ηταν ατελειωτα.
9 και 3
9 και 5
9 και 7
9 και 10

καρουριομουν, διψουσα...
Ο σκυλος ειχε ανεβει πια στο κρεβατι στα ποδια μου και με κοιτουσε.
Ειχα πιαστει και στην παραμικρη μου κινηση γρυλιζε σε ετοιμοτητα.
Περιμενα να περασουν οι ωρες.
9 και 20, μονο???

Ενα αυτοκινητο κορναρε και το θηριο πεταχτηκε στο μπαλκονι.
επωφεληθηκα και βολευτηκα καλυτερα.


Το λυκοσκυλο ξαναμπηκε και με κοιταξε σαν να μου ελεγε
"κουνηθηκες εσυ; ετσι ησουν πριν;"
Σκαρφαλωσε πανω στο κρεβατι και ξαπλωσε, αυτη τη φορα πανω στα ποδια μου.
9 και μιση
9 και 35
9 και 40
κατουριεμαι
9 και 50
ποναω
10
αλλες 5 ωρες και θα ειμαι οκ
10 και 10
1ο και 12
διψαω το χτεσινο ξενυχτι και μεθυσι ηταν γερο.
ποναω, να κατουρησω το κρεβατι;

δεν νομιζω ο Κωστας να εχει χιουμορ...
10 και 20
11
12

Εχω αλλαξει 15 χρωματα, δεν αντεχω πλεον το μυρμηγκιασμα, τον πονο αλλα κυριως δεν αντεχω αλλο να φοβαμαι.
Αν ειναι να μου ορμησει ας μου ορμησει.
Τιναζω αποφασιστικα την κουβερτα και σηκονωμαι, η αδρεναλινη στα υψη, ολοκληρη σε ετοιμοτητα για το παραμικρο.
Το σκυλι πεταγεται με ενα σαλτο και βρισκεται μπροστα μου.
Το αγνοω και το προσπερναω ενω νιωθω ταυτοχρονα στο χερι μου κατι υγρο.
Η γλωσσα του.


Τελικα το θηριο αποδειχτηκε αρνι οπως και το αφεντικο του, με τον οποιο περασα ενα πολυ καλο καλοκαιρι.

Comments

Popular Posts