eisai skatoula

"Εισαι σκατουλα" τσιμπια στον μικροσκοπικο πισινο
"Εσυ εισαι σκατουλα" (γελιο)


Αυτο ειναι ενα λεκτικο χαιδευτικο παιχνιδακι που κανω με την μικρη αραια και που.
Προχτες ερχεται απο το σχολειο.
" Εισαι σκατουλα" της λεω
σοβαρευει.
"Η κυρια ειπε να μην το λεω"
Καθομαι διπλα της.
"Ποια κυρια απ ολες;"
"Η κυρια στο λεωφορειο"
" Ε μαλλον δεν της αρεσει αγαπη μου" της λεω" μην της το ξαναπεις"
"Ειπε να μην το λεω και σε σενα." μου λεει με παραπονο
" Εγω τι σου εχω πει;"

χαμογελαει και με απιστευτη ανακουφιση μου λεει
"Εισαι σκατουλα μαμα!" και μου σκαει ενα υγρο φιλι.

Παει μεσα και βρισκω το κινητο της συνοδου.
Η πρωτη μου αντιδραση ειναι να την ρωτησω αν εγινε στο πλαισιο μαλωματος.
"Οχι οχι καθολου, ειναι μικρο παιδακι και απλα της ειπα οτι δεν ειναι ωραιο.'
"Ναι, χμμμ...κοιταχτε, αυτο ειναι ενα χαιδευτικο που εχουμε μεταξυ μας( ω ποσο μισω να δινω εξηγησεις για το τι κανω στην ζωη μου) και σας το ειπε γιατι σας συμπαθει, ομως αν σας ενοχλει μπορειτε να της πειτε οτι δεν σας αρεσει."
Η τυπισσα αρχιζει να δικαιολογειται, δεν εχει καταλαβει οτι το προβλημα μου δεν ειναι το να βαλει κανονες στο λεοφορειο η ορια στο πως θα της μιλανε, αλλα το γεγονος οτι ανακατευτηκε στην σχεση μου με το παιδι.
Δεν ειχε καμια δουλεια να διαπαιδαγωγησει και να πει στο μικρο πως θα μου μιλαει και τι θα μου λεει.



Πρεπει να διαπαιδαγωγησω εγω τον ενηλικα και να του δειξω ποια ειναι η θεση του στην ζωη μας;
Χεσε ψηλα κι αγναντευε.

Comments

Popular Posts